Skocz do zawartości

Damian Niemiec

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Wsk, Simson, Vmax
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Leżajsk

Osiągnięcia Damian Niemiec

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. To w takim razie ma ktoś serwisówkę do tego modelu? bo nie mogę nigdzie znaleźć na necie, ustawiłbym/ sprawdził dane z tymi co mam, może faktycznie jest coś inaczej jak ustawiałem.
  2. Nie mogę znaleźć informacji jaką rezystancję powinien mieć ten czujnik. Wszystkie przewody podciśnienia i odpowietrzania wraz z przewodami paliwa były sprawdzane. Ja osobiście przed regulacją nie jeździłem było to jeszcze w tamtym roku jesienią o ile dobrze kojarzę. Znajomy jeździł tak cały zeszły rok, ale mi to nie daje spokoju bo już trochę o tym myślę i mam marzenie, że w końcu dojdę co to się dzieje. W czasie garażowania były robione zawory, czyszczenie gaźników, wymiana filtra powietrza, paliwa( filtr paliwa miał większą średnicę do podłączenia przewodów, ale na silę weszło). Na wiosnę była powtórka z czyszczenia gaźników tym razem ultra dźwiękowo(ponoć to miało być przyczyną) jeszcze raz synchronizacja ustawianie składu mieszanki i ten czujnik TPS( był wykręcany do czyszczenia gaźników i teraz nie mogę znaleźć informacji jak go ustawic -proces ustawiania znam, tylko nie mam odpowiednich wartości do tego) Dodam jeszcze, że jest nieszczelność w układzie wydechowym pomiędzy kolektorami a tłumikiem środkowym. (Ponoć w 4t nie ma to dużego znaczenia, ale lepiej zaznaczyć) Wszystkie informacje odnośnie składu mieszanki i poziomu paliwa brałem z Autodaty.
  3. Wszystko jest w oryginale. Poziom paliwa był ustawiany zgodnie z serwisówką i później sprawdzane jeszcze wężykiem.
  4. Witam. Od dłuższego czasu mam problem z ww. motocyklem. W zakresie obrotów od ok 3-5 tyś jest tak jakby przerwa w przyśpieszaniu, czuć i słychać po silniku ze coś go dławi ( na biegu jałowym wkręca się tak jak powinien, gorzej przy obciążeniu). Gaźniki były czyszczone ultra dźwiękowo i przeprowadzono synchronizację. Moje pytanie czy wina może leżeć w czujniku położenia przepustnicy i jak go ustawić poprawnie (był demontowany do czyszczenia gaźników), bądź czy też szukać winy w przepustnicach? Kończą mi się pomysły. Prosiłbym o jakąś pomoc:) dodam ze na filtrze powietrza K&N ta ,,dziura jest większa" niż przy oryginalnym.
  5. Ja bym odstawiał podciśnienie, albo główna dysza w gaźniku jest przytkana.(jeśli zawory są ok) Spróbuj lekko przytkać filtr powietrza ręką i spr czy się wkręca lepiej.
  6. Nie wiem jak w tym modelu, ale często odpowietrzniki są umieszczane w samym korku. Malutkie dziureczki(kanały).
  7. Spróbuj dać podkładki pod śrubę sprężynę, jeśli pomoże to nowe sprężyny polecam.
  8. Witam. Mam duży problem z ww. rozrządem. Nie rozumiem w jaki sposób mam to ustawić. W silniku rzędowym ustawienie rozrządu nie stanowi dla mnie wyzwania, lecz nigdy wcześniej nie ustawiałem V i nie do końca rozumiem co chce ode mnie serwisówka. Składał ktoś wcześniej ten rozrząd?
  9. Polecałbym odkręcić miskę olejową i wtedy zobaczyć czy nie ma wyczuwalnych luzów na wykorbieniach. Bo taki stuk w dole silnika sugeruję na panewki.
  10. Jak masz drugą świece, to po zgaśnięciu moto wymień szybko świecę na nową(drugą) jeśli odpali to wina świecy.Świece po remoncie tłok-cylinder często padają bo opiłki osiadają na elektrodzie i są przebicia, szczególnie pod ciśnieniem w komorze sprężania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...