KLR250:P Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Witam mam pytanie czy bedzie pasowal silnik od KLR 600 do ramy od KLR 250 ???Taki silnikhttps://www.google.pl/search?q=klr+600&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=N_kaU5K3DaHm7Ab5g4GIAQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=899#q=klr+600+silnik&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=93jUpQe7-FTdMM%253A%3BYxoy9vOkb8_MhM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg10.tablica.pl%252Fimages_tablicapl%252F119028273_3_644x461_kawasaki-klr-600-skuter.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ftablica.pl%252Foferta%252Fkawasaki-klr-600-CID5-ID4EO33.html%3B615%3B461 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 może z tym być mały problem bo i ciężki i duży.Wypada najpierw zapytać sprzedającego o wymiary a potem czy ma komplet z elektryką Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Dla mnie łatwiej przeprowadzić remont 250, lub kupić podobny w pełni sprawny motocykl... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Wejdzie, wejdzie. Tylko pamiętaj: dziadostwa nie rób, skręć wszystko drutem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLR250:P Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 w silnik wsadzilem ok 1,5 tys urwal sie grzybek i tłok przedziurawil nie mam sily go naprawiac...Na czesci silnik sprzedaje:PChce kupic ten silnik http://tablica.pl/oferta/silnik-kawasaki-klr-600-cala-gora-po-remoncie-CID5-ID4VKIn.htmlinstalacja z 250 nie bedzie pasowac do 600 ?? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 a instalacja z malucha pasuje do Poloneza? Grzybek sam się nie urwał tylko mu pomogłeś Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 za ile możesz mieć ten silnik ?? może naprawdę lepiej to sprzedać i kupić jeżdżąca np xt 600 ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 dokladnie.. ani 250 ani 600 i 650 nie sa udanymi silnikami .. nie ma sesu tego reanimowac , kup Xt 600 , xl 600 za 3 , 4 tys zl , pojezdzi 10 razy dluzej od KLR-a. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 (edytowane) Można wiedzieć co jest awaryjnego w tych silnikach? Proszę o wiadomośćna PW, z chęcią się dowiem :) Edytowane 19 Marca 2014 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 ACHTUNG! Instalacja jest ta sama w 250 i 600 jak i 650 z różnicą taka że 600/650 ma rozrusznik, poza tym wkładasz silnik wpinasz stator w moduł i stacyjkę i odpalasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.