4jku Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 ale co twojemu dolega to przez internet nie pomogę w każdym razie jak zacznie ci wyć i zdejmiesz fajkę a on nie zgaśnie to na bank samozapłon ( pracuje bez iskry ) ...... generalnie ksiązkowo to przyczyną samozapłonów w silniku 2T są -nagar w głowicy -źle dobrana świeca -przegrzany silnik -złe paliwo ale ja u mnie te wszystkie rzeczy wyeliminowałem i dalej ,,dziwne'' ataki szału nie ustały , pomogła dopiero wymiana gaźnika..... Paliwo, i przegrzany silnik odpadają. Zostaje nagar i świeca. Nagar bym odrzucił (?) jako że dzieje się to tylko jak zaczyna brakować paliwa. Zostaje świeca... Albo jak u Ciebie gaźnik :P Zacznę chyba od tego że zrobię test, zagrzeje go i zamknę kranik, jak zacznie się kręcić to ściągnę fajkę i zobaczymy czy pomoże. Przynajmniej ustalę czy to samozapłon czy nie. Dalej zobaczymy co będzie ;) W manualu jest wyjaśnione jak się je dobiera, za cienka uszczelka może spowodować zbyt duży stopień sprężania i samoxaplon, mogę ci wysłać manualu jak będę miał dostęp do kompa. To pewno będzie kolejny z kroków jak już potwierdzę samozapłon ;) manuala po ang. mam, jeśli masz po Polsku to daj proszę znać. Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Pouczony o tym że przy ściąganiu fajki może mnie bardzo nieprzyjemnie prąd popieścić, oddałem moto w ręce mechanika ;) O efektach poinformuje, ale nie będzie to prędko. Edytowane 3 Grudnia 2014 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 niekoniecznie :D jeśli nie ma przebicia i złapiesz wysoko przy samym kablu to nic nie powinno się stać...... ja cz cross tak gasiłem zawsze , ściągając fajkę i może z raz mnie kopnęło :D gorsze jest że teoretycznie możesz cewkę zapłonową tak uszkodzić w praktyce może z raz mi się to zdarzyło , zresztą tam jest pewnie zwykła sucha cewka do CDI kupujesz do chińskiego crossa za 25 zł i jedziesz dalej.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Pytanie do użytkowników exc 250: czy tym motocyklem można spokojnie jeździć na przejażdżki? U mnie teren płaski, czasami jakaś żwirownia, strumyk lub błoto, sporo szutrów oraz polnych dróg. Do enduro krzeszowice duzo mi brakuje ;) myśle o roczniku od 2011 w górę żeby był również elektryczny starter. Jaki jest zasięg na baku? Czy przy amatorskiej jeździe bez szaleństw mozna pokonać 100 km Ana baku? I przede wszystkim czy jest szansa na przyzwoite średnie obroty czy system typowo on - off ? Wczesniej jeździłem na drz 400e. Na nowe 4Tbrakuje budżetu a używanych 2-4 letnich mało i mozna trafić na kosztowna niespodziankę wiec zaczynam troche myślec o 2T.. Wesołych Świąt! P.s.Cos znalazłem o dwoch mapach zapłonowych, moze ktos napisać cos wiecej? Czy wersja six days bardziej pod enduro bedzie pasowała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 2T jest dobre tylko do zapier.... czy tam do szaleństw przy innym zastosowaniu męczysz siebie i moto-to jest moje zdanie, znam takich co jezdzili na exc 2t z Wawy na Jurę i walili po 300km dziennie, takze da się ale są do tego lepsze sprzęty,zrób sobie test-wez wysilone 2t i spróbuj tym pojechac równą prędkoscią 3km-zobaczysz o co chodzi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Właśnie tego sie obawiam :/ ale czytałem ze exc 250 ma juz przyzwoite średnie obroty i dół tez nie jest tragiczny, do tego nie oddaje mocy ponoć tak zero jedynkowo. Dlatego chciałbym zeby osoby jeżdżące na takich sprzętach sie wypowiedziały jak to wyglada w praktyce. Do testów oczywiscie przyjdzie tez czas, ale najpierw troche teorii. 2T jest dobre tylko do zapier.... czy tam do szaleństw przy innym zastosowaniu męczysz siebie i moto-to jest moje zdanie, znam takich co jezdzili na exc 2t z Wawy na Jurę i walili po 300km dziennie, takze da się ale są do tego lepsze sprzęty,zrób sobie test-wez wysilone 2t i spróbuj tym pojechac równą prędkoscią 3km-zobaczysz o co chodzi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Na niskie obroty w exc 200 też nie narzekam... Wracam z tematem samozapłonu... Kilka rzeczy zostało sprawdzonych i... I nic... 2. Jeszcze jedno pytanie (być może ma to związek z pkt 1). Jak kończy się paliwo to wkręca się na maksymalne obroty dopóki nie wypali ostatniej kropli. Trwa to tak z 5 sekund ale jest to gaz do odcinki - również podczas jazdy, co jakiś czas temu mnie zaskoczyło bo jadę sobie spokojnie a nagle pyta i jadę na kole z maksymalnym gazem :P A więc:- kompresja ok, 12atm- świeca ok- gaźnik wyregulowany- nagaru brak- tłok prawie nowy- nie przegrzany silnik (na zimnym i ciepłym dzieje się to samo)- paliwo też odpada- dysza ok- membrana właśnie jest sprawdzana... ale coś czuję że to nie to ;P jak się skończy sprawdzać to wyedytuję Jakieś nowe pomysły? :) Edytowane 29 Grudnia 2014 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 A więc, motur naprawiony. Żadna z powyżej wymienionych przyczyn. Znalazł się jednak ktoś kto naprawił, ale nie powiedział jak... Stwierdził że to jego "know how" i nie powie... Ma to zapewne jakiś związek z tym że teraz na biegu jałowym obroty są dużo niższe niż do tej pory, ale o co dokładnie chodzi nie wiem... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) No ciekawy byłem co to mogło być. Pewnie jednak gaźnik. Jeżeli to nie tajemnica to koszt naprawy był jak za regulacje (50-150zł) czy wymianę jakiegoś elementu (200-400zł)? Edytowane 31 Grudnia 2014 przez m_fiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 No ciekawy byłem co to mogło być. Pewnie jednak gaźnik. Jeżeli to nie tajemnica to koszt naprawy był jak za regulacje (50-150zł) czy wymianę jakiegoś elementu (200-400zł)? Koszt był 0zł bo to w ramach reklamacji ;) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Jaki olej lać do skrzyni? W serwisówce jak byk: 0.7 l gear oil 80W (Shell Gear EP 80) Tymczasem widzę że leją ludzie 10w40. Nie znam się na tym totalnie, co to jest za oznaczenie 80W? Nie powinno być 80W i coś jeszcze? Wie ktoś czy np taki motul byłby ok: http://sklep-oleje.pl/pl/p/Motul-GEAR-MB-80W-1L/334czy po prostu kupić taki: http://www.4ride.pl/index.php/olej-przekladniowy-shell-gear-ep-80w-gl-4-pojemnosc-1l.html Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Od którego roku warto interesować się exc 200 i 250? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 teoretycznie ktm 10 lat wstecz maks klepie części :D mówisz że tak ostro idziesz ziom ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Pośmigałem kilka minut na 250 z 2006 roku i sie zakochałem :) to jest to Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 teoretycznie ktm 10 lat wstecz maks klepie części :D mówisz że tak ostro idziesz ziom ? Ja SŁYSZAŁEM o 15 albo 20 latach... Sam już teraz nie wiem :D Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.