tadeo Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Co wy macie z tymi zawieszeniami w Passatach i A4? Mój Pasek ma 200 000 przebiegu i tylko dwa wahacze wymienione, a żonka jeździ do pracy na prawdę po kiepskiej drodze. Co do silnika, to też jeszcze nic nie zrobiłem poza wymianą rozrządu i regularnie płynów. Sam przejechałem nim 70 000 km, i nie zamieniłbym tego auta na nic innego (no może Alfa 159 - przepiękne auto, ale utrata wartości powala). Dwumas też jeszcze się trzyma, a jak się skończy, to wymienię kompletne sprzęgło i będę jeździł dalej. Jedyne, co mi naprawdę przeszkadza, to trzeszczące wnętrze. Plastiki zaczynają żyć własnym życiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 A ile nico robisz rocznie przebiegu? myślałeś może nad 1.8t i ewentualnie lpg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Różnica miedzy fiatem a np. audi jest taka że audi check zapali jak się urwie wtryskiwacz :P Polityka marki jest taka żeby raczej kontrolki silnika nie zapalać. Dla tego właściciele są mocno zdziwieni tym że ich audi "ma błędy". Co do 1.3 nie rozmawiajmy o śmiesznych pojemnościach bo tu jednak koncern VW ma najgorsze silniki. Co do wyglądu wewnątrz to już kwestia gustu i dla mnie nowe audi to choinka. 159 to bardzo dobre auto tylko osobiście wolał bym ją z 2.4jtd lub 2.2 w benzolu. Generalnie to można jeszcze popatrzeć na accorda i BMW weź upatrz sobie kilka egzemplarzy blisko i obejrzyj wsiądź przejedz się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Nico w innym temacie pisał że całe zycie jeździł benzynami, miałeś okazje po obcować dłużej z dieslem ? i o ile wolnossące dla mnie są spoko to te doładowane mają fatalny przebieg mocy i momentu, w trase jeszcze ujdzie bo zapina się ostatni bieg i zapomina ale w jeździe wokoło komina dla mnie tdi są męczące. niby kopie momentem po plecach ale na prędkościomierzu bez szału i kolejny bieg, turbo dziura nagle kop momentu i koniec biegu :D i do setki trzeba 3 razy bieg zmieniać :D Ciekawe jak by wypadł start z 2 biegu z pełnej pyty i ze strzału ze sprzęgła bo jedynka krótka że aż boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zapomnij o strzale elektronika tak wysteruje że płynie ruszysz do przodu ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 tzn? jakaś kontrola trakcji ? da się to wyłączyć ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 (edytowane) A ile nico robisz rocznie przebiegu? myślałeś może nad 1.8t i ewentualnie lpg ? Srednio to wychodzi ok.16 000-18 000Owszem myslalem, o 1.8T lpg i caly czas waham sie miedzy tdi a benz+lpgMyslalem tez o audi 2.0+lpg, ale jest duzo opinii ze ten silnik jest po prostu do dupy. Różnica miedzy fiatem a np. audi jest taka że audi check zapali jak się urwie wtryskiwacz :P Polityka marki jest taka żeby raczej kontrolki silnika nie zapalać. Dla tego właściciele są mocno zdziwieni tym że ich audi "ma błędy". Co do 1.3 nie rozmawiajmy o śmiesznych pojemnościach bo tu jednak koncern VW ma najgorsze silniki. Co do wyglądu wewnątrz to już kwestia gustu i dla mnie nowe audi to choinka. 159 to bardzo dobre auto tylko osobiście wolał bym ją z 2.4jtd lub 2.2 w benzolu. Generalnie to można jeszcze popatrzeć na accorda i BMW weź upatrz sobie kilka egzemplarzy blisko i obejrzyj wsiądź przejedz się.Accordy tez niezle,do 20k mozna fajne egzemplarze wyhaczyc (chyba), choc nie wiem jak z silnikami i skrzyniami w automacie sprawa wyglada, gdyz nigdy nie drazylem tego tematu.Bmw nie biore w ogole pod uwageMyslalem jeszcze o vectrze po lifcie z silnikiem fiata 1.9 120KM, podobno calkiem przyjemny silniczek. To co zwraca uwaga trafia sie czesto na poludniu pl,a u mnie w kuj-pom cos slabo, a jezdzil nie bede kilkaset km zeby szroty ogladac, bo sprzedawca czegos tam "nie zauwazyl" Edytowane 21 Czerwca 2014 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Nico w innym temacie pisał że całe zycie jeździł benzynami, miałeś okazje po obcować dłużej z dieslem ? i o ile wolnossące dla mnie są spoko to te doładowane mają fatalny przebieg mocy i momentu, w trase jeszcze ujdzie bo zapina się ostatni bieg i zapomina ale w jeździe wokoło komina dla mnie tdi są męczące. niby kopie momentem po plecach ale na prędkościomierzu bez szału i kolejny bieg, turbo dziura nagle kop momentu i koniec biegu :D i do setki trzeba 3 razy bieg zmieniać :D Ciekawe jak by wypadł start z 2 biegu z pełnej pyty i ze strzału ze sprzęgła bo jedynka krótka że aż boli.Efekt turbodziury - nie , to trzeba poprzedzić przygotowaniem do startu :D But lekko w podłoge aż sie turbo rozpędzi i urywa dupe razem z zawieszeniem :D Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 (edytowane) Pany a Superb na full wypasie? Ino slyszalem ze blachy cosik slabe w porownaniu z audi/WVTutaj cos na szybko:http://olx.pl/oferta/skoda-superb-1-9-tdi-131-km-elegance-CID5-ID5VFLR.html#1a53f8db13 Ostatnio mysle tez nad passatem B6 ale tylko z 1.9tdi 105KM, za 25k daloby rade chyba wyrwac cos w miare? Edytowane 21 Czerwca 2014 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 myślałeś może nad 1.8t i ewentualnie lpg ? kwestia gdzie jeździ, chyba że koszty przejazdu się nie liczą....Nawet ja zwolennik gazu przyznaje że duży silnik z sekwencją, zimą w mieście to morderstwo dla portfela , pół dnia jeździsz na benzynie , diesel by wyszedł milion razy taniej.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk38a Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Ciekawy wątek, sam przymierzam sie od dłuższego czasu do zakupu autka w przedziale 20-30 tys i wychodze z ząłożenia ze im więcej mam kasy przeznaczone na auto, tym cieżej cos konkretnego wybrać.Audi b6 1.9 tdi 130ps jak juz zostało napomniane to w 95 % liczniki przekręcone i najechane mają mase kkm. I jak na swoj rocznik strasznie trzymają cene...Audi b7 1.9td 105ps w kwocie do mniej wiecej 30tys idzie kupic, tylko jak dla mnie z moca troche słabo i brak mi przekonania do tego autapassat b6 1.9 105ps ...jak wyżej(b7) jedynie cenowo lepiej wygląda niż audi.Staram sie unikac silników 2.0 tdi a to dlatego, że mialem do czynienia w firmie i nie przekonały mnie trwałością...Obecnie moje ukierunkowanie na auto przesło na strone takich modeli jak:Saab 93 II po lifcie( czyli roczniki 2008+) i tutaj w kwocie 30 tys na prawde mozna wyrwac fajne autko z fiatoskim 1.9 JTD (120 lub 150ps) i co najważniejsze samo auto ma w sobie to coś...Volvo s60 z wspomnianym juz 2.4 d5, który to jest chwalony za dynamike i wytrzymałośc silnik, ale samo auto jakos nie przekonuje mnie w 100% i w kwocie wyzej opisanej mozna nabyc aytko w roczniku 2006+Toyota avensis z silnikiem ( najchętniej) 2.2 d-cat ( 150-177ps) roczniki 2005-2007i to by było na tyle jeżeli chodzi o zakres poszukiwan i problem co tu wybrac, na co zwracac uwage...Swego czasu rozgladałem sie tez nad accordem z silnikiem 2.2 ictd 140 ps który tez jest bardzo dobra jednostka napedowa a sama honda nie jest głupim autem jednak ma najgorsze wlaściwości jezdne na tle konkurencji...Alfa 159?? Nie przekonuje mnie jakościa wykonania, przede wszystkim wnetrza, widzialem wiele egzemplarzy i albo mialy najechane mase kkmów albo jakosc uzytych materiałów pozostawia sobie wiele do zyczenia...( chociaż fajną opcja jest alfa 166 która z rocznika 2004 mozna za niecale 20 tys wyrwac z silnikiem 2.4 jtd)Jak na razie szukam saaba :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Efekt turbodziury - nie , to trzeba poprzedzić przygotowaniem do startu :D But lekko w podłoge aż sie turbo rozpędzi i urywa dupe razem z zawieszeniem :DJeździłem kiedyś takim gównem jak fiat fiorino 1.3jtd z mega turbo dziurą i w nim żeby nie było zmuły po zmianie biegu stosowało się flat shifty tzn. zmiana biegu bez zdejmowania nogi z gazu :D kwestia gdzie jeździ, chyba że koszty przejazdu się nie liczą....Nawet ja zwolennik gazu przyznaje że duży silnik z sekwencją, zimą w mieście to morderstwo dla portfela , pół dnia jeździsz na benzynie , diesel by wyszedł milion razy taniej.... No zgadza się ale 1.8 to nie taki duży silnik pozatym na takie przebiegi to nie opłaca się zakładać ani gazu ani kupować diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Jeździłem kiedyś takim gównem jak fiat fiorino 1.3jtd z mega turbo dziurą i w nim żeby nie było zmuły po zmianie biegu stosowało się flat shifty tzn. zmiana biegu bez zdejmowania nogi z gazu :DW 1,6HDi (FAP i turbo ze zmienną geometrią ok 110KM )nie ma tego efektu w ogóle , jest tylko przy starcie od zera . Piec ciągnie jak 16-letnia bułgarka od 1500 aż do 3500obr i nie da się wyczuć przerw między biegami. Znajdż jakieś niewyruchane 1,6HDi i pozycz se na jazdę próbną . A jecze jedno - nienawidzę smrodu spalin diesla a u mnie prawie ich nie czuć tylko taki ledwo wyczuwalny ostrawy "przypalany plastik" czy coś .. No i prawdziwe pistoletowe 5L/100km w kombiaku załadowanym 150kg gratów . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 FAPa nie ma się co bać gorzej wychodzi to w niemcach ja miałem rekordzistę który przy 320 tys wymienił FAP na świeży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 kwestia gdzie jeździ, chyba że koszty przejazdu się nie liczą....Nawet ja zwolennik gazu przyznaje że duży silnik z sekwencją, zimą w mieście to morderstwo dla portfela , pół dnia jeździsz na benzynie , diesel by wyszedł milion razy taniej.... gówno prawda3L zagazowany wychodzi taniej od dyszla, najgorsze pierwsze 2min po nocy, potem już jedzie na gazie , w 8godzin taki silnik nie wystygnie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.