Skocz do zawartości

Suzuki rm 250 2t nie pali


brylu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

byłem tam gdzie robią szlify gość zmierzył mi srednicę cylindra ma 67.5.. tłoki jakie znalazłem zaczynają się od 69.94.powiedzieli mi że szlif musze zrobić ale wiadomo oni nawet dobry cylinder by szlifowali żeby zarobić niewiem czy jest nicasil tam ona powiedziała że też niewie ale taki szlif to koszt 100zł proszę o pomoc bo już niewiem co robić..albo gdzie dobrać tłok do tego motocykla tj.1984rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

gość zmierzył mi srednicę cylindra ma 67.5.. tłoki jakie znalazłem zaczynają się od 69.94.

 

podkładka pod cylinder grubości 4mm

 

Ty masz chyba jakiś inny cylinder

Na schematach nie znalazłem żadnej podkładki 4 mm pod cylindrem i tłok nominalny jaki do niej znalazłem ma średnicę 70 mm

 

Wrzuć fotkę cylindra

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ty masz chyba jakiś inny cylinder

Na schematach nie znalazłem żadnej podkładki 4 mm pod cylindrem i tłok nominalny jaki do niej znalazłem ma średnicę 70 mm

 

Wrzuć fotkę cylindra

dodaję takie zdj bo takie mam na chwilę obecną,a podkładka była dorobiona z jakiegoś materiału miała grubość 4mm ponieważ ktoś(moim zdaniem)założył tłoka od czegoś innego i jak cylinder był na normalnej podkładce to tłok wystawał ponad cylinder ok 4mm tak że aż pierścienie wychodziły nad cylinder i blokowały tłoka...na cylindrze pisze bodajże 246ccm.na tłoku są takie onaczenia jak podałem wyżej i posiada on 2 pierścienie

 

Tłok ma byc założony strzalką w strone wydechu,jak wydmuchuje powietrze do gaznika to mozesz miec uszkodzoną membrane.

można jakieś zdj jak wygląda uszkodzona membrana?

post-74396-0-30660400-1392070491_thumb.jpg

post-74396-0-73178700-1392070568_thumb.jpg

post-74396-0-76673000-1392070626_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem tam gdzie robią szlify gość zmierzył mi srednicę cylindra ma 67.5.. tłoki jakie znalazłem zaczynają się od 69.94.powiedzieli mi że szlif musze zrobić ale wiadomo oni nawet dobry cylinder by szlifowali żeby zarobić niewiem czy jest nicasil tam ona powiedziała że też niewie ale taki szlif to koszt 100zł proszę o pomoc bo już niewiem co robić..albo gdzie dobrać tłok do tego motocykla tj.1984rok

Nicasilu sie nie szlifuje. Co najwyzej honowanie. http://allegro.pl/wossner-tlok-67-44-mm-suzuki-rm-rmx-250-89-99r-i3912433647.html

 

 

Znalazelm tlok ale do nowszego modelu rozmiar 67.44 to by odpowiadalo twojemu cylindrowi czyli 67.50, zachowane 0.06mm luzu montazowego.

Moze ktos tu robil kombinacje i zalozyl cylinder od nowszego modelu, albo korbowod jest dluzszy zalozony od innego.

Edytowane przez Ziuteek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cylinder nie jest napewno od nowszego modelu bo nawet niema zaworów ,jak obrócę wałem to tłok który jest obecnie prawie styka się z wałem dlatego moim zdaniem coś jest nie tak z tłokiem może ktoś nie mógł dobrać tłoka i wstawił tuleje na ten wymiar a tłok od nowszego i dlatego te problemy..

Edytowane przez brylu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cylinder nie jest napewno od nowszego modelu bo nawet niema zaworów ,jak obrócę wałem to tłok który jest obecnie prawie styka się z wałem dlatego moim zdaniem coś jest nie tak z tłokiem może ktoś nie mógł dobrać tłoka i wstawił tuleje na ten wymiar a tłok od nowszego i dlatego te problemy..

Czyli tuleja u gory wystaje poza cylinder o 4mm ?

Przepraszam nie doczytalem podkladka jest pod cylindrem.

Edytowane przez Ziuteek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę jeszcze raz:kiedy pod cylindrem jest normalna oryginalna podkładka tłok wystaje ponad cylinder ok 4mm(wychodzi z cylindra w stronę głowicy,tak że wychodzą pierścienie i blokuja tłoka by powrócił spowrotem)dlatego ktoś(mądry)założył pod cylinder podkładkę(którą wyciął z jakiegoś materiału),jest ona grubości 4mm i podnosi o te 4mm cylinder w górę tak że tłok znajdując się w GMP nie wystaje poza cylinder.moim zdaniem tłok jest założony od czegoś innego dlatego jego wysokość jest za duża i wystaję ale to tylko moja diagnoza dlatego napisałem o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założyłem nowy cylinder i tłok(tłok orginalny na jednym pierścieniu,krótszy od starego o ok te4mm) i jest ok poskładam wsszystko i napisze jeszcze ta membrana mi nie pasuje bo są małe prześwity pod tymi łopatkami i niewiem czy bedzie chodzić



Dziś próbowałem odpalić i lipa...pare razy strzelił w tłumik,świeca mokra,podlałem mu pod świece i chyba za 5tym kopem odpalił i tyle.niepasuje mi ta membrana dlatego zamieszczam zdjęcie i proszę żeby ktoś napisał czy ona się jeszcze nadaje czy może to być wina np świecy typ w sklepie samochodowym sprzedał mi ngk8?ES? coś takiego mówił że jakaś sportowa

post-74396-0-11682400-1392503479_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie membrane bierzesz do góry i patrzysz w stronę światła. Wszelkie prześwity=źle. Ale na moje oko i twoje zdjęcie to nie membrana jest przyczyną. Jeżeli masz świecę Br8ES (bo nie zapodałeś oznaczenia), to to nie jest żadna tam sportowa. Coś mi się wydaje żeby kompresję zmierzyć na tym zestawie nowym-starym zestawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz będzie gorzej dojść o co w tym wszystkim chodzi. Ale proponuję zacząć od gaźnika - sprawdź rozmiary dysz i generalnie czy wszystko jest kompletne, bo widzę, że mogą być tam różne cuda. Nie wierz we wszystko co mówią, do Twojego modelu zalecana jest świeca w przypadku NGK B8EGV, to nie są "sportowe" świece, to tylko ładnie brzmi. Kupiłeś to w takim stanie, nie odpalający? Cylinder z tłokiem jest nowy - ale nowy fabrycznie, czy nowy pod tym względem, że jeszcze go nie miałeś? Jeżeli używany, sprawdź jaką kompresję osiąga ten zestaw. Zaworem membranowym na razie się nie przejmuj, to nie jest przyczyna, ale jak już masz robić zdjęcie to źródło światła daj od spodu. Piszesz, że za 5 kopnięciem odpalił - co dalej się działo? Przedstaw trochę szerzej historię tego moto, może coś z tego będzie wskazówką za co się zabrać.

qxl7.png

Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowych

Ostrów Mazowiecka

793736001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Więc tak moto kupiłem nie było na chodzie,przestawiłem zapłon i zmniejszyłem przerwę na świecy odpaliło na popych,rozebrałem je całe do malowania,silnika nie rozbierałem zdjąłem tylko cylinder ostatnio wymieniłem go na używany i tłok też używany ale ma dużo większą kompresje niż poprzedni.na tym poprzednim jeździłem jeden dzień odpalał od 3-4go kopa,później tyle nie odpalił,wymieniłem świecę na tą nowa niby"sportową"odpalił od pierwszego kopa pochodził zgasiłem i tyle..teraz wymieniłem ten cylinder,wszystko założyłem poprawnie jak powinno być kopałem aż mi kopnik odbiło,strzelał w tłumik raz w gaźnik strzelił,zalałem mu pod świece kopnąłem ze 3razy za 4tym odpalił pochodził zgasiłem goi to wszystko próbowałem odpalić i nic dalej to samo pod światło na membranie widać że 4ry łopatki nie dolegają,druga sprawa próbowałem ustawić wolne obroty chwilę pochodził normalnie po czym tak jakbym dał manetkę do oporu na wysokich.nie próbowałem go pchać teraz ale wydaje mi sie że na pycha zapali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...