Skocz do zawartości

brylu

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    suzuki rm250 1984
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    stalowa wola

Osiągnięcia brylu

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Szanuje zdanie innych.odpala od kopa jednak gaźnik trzeba wyregulować
  2. Zrobiłem tak jak mówiłeś i odpalił moim zdanie to wina tej membrany ponieważ 4 listki odstają zamówiłem już nową mam nadzieję że będzie git dziękuję za pomoc.temat można zakończyć jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
  3. a Więc tak moto kupiłem nie było na chodzie,przestawiłem zapłon i zmniejszyłem przerwę na świecy odpaliło na popych,rozebrałem je całe do malowania,silnika nie rozbierałem zdjąłem tylko cylinder ostatnio wymieniłem go na używany i tłok też używany ale ma dużo większą kompresje niż poprzedni.na tym poprzednim jeździłem jeden dzień odpalał od 3-4go kopa,później tyle nie odpalił,wymieniłem świecę na tą nowa niby"sportową"odpalił od pierwszego kopa pochodził zgasiłem i tyle..teraz wymieniłem ten cylinder,wszystko założyłem poprawnie jak powinno być kopałem aż mi kopnik odbiło,strzelał w tłumik raz w gaźnik strzelił,zalałem mu pod świece kopnąłem ze 3razy za 4tym odpalił pochodził zgasiłem goi to wszystko próbowałem odpalić i nic dalej to samo pod światło na membranie widać że 4ry łopatki nie dolegają,druga sprawa próbowałem ustawić wolne obroty chwilę pochodził normalnie po czym tak jakbym dał manetkę do oporu na wysokich.nie próbowałem go pchać teraz ale wydaje mi sie że na pycha zapali
  4. założyłem nowy cylinder i tłok(tłok orginalny na jednym pierścieniu,krótszy od starego o ok te4mm) i jest ok poskładam wsszystko i napisze jeszcze ta membrana mi nie pasuje bo są małe prześwity pod tymi łopatkami i niewiem czy bedzie chodzić Dziś próbowałem odpalić i lipa...pare razy strzelił w tłumik,świeca mokra,podlałem mu pod świece i chyba za 5tym kopem odpalił i tyle.niepasuje mi ta membrana dlatego zamieszczam zdjęcie i proszę żeby ktoś napisał czy ona się jeszcze nadaje czy może to być wina np świecy typ w sklepie samochodowym sprzedał mi ngk8?ES? coś takiego mówił że jakaś sportowa
  5. Napiszę jeszcze raz:kiedy pod cylindrem jest normalna oryginalna podkładka tłok wystaje ponad cylinder ok 4mm(wychodzi z cylindra w stronę głowicy,tak że wychodzą pierścienie i blokuja tłoka by powrócił spowrotem)dlatego ktoś(mądry)założył pod cylinder podkładkę(którą wyciął z jakiegoś materiału),jest ona grubości 4mm i podnosi o te 4mm cylinder w górę tak że tłok znajdując się w GMP nie wystaje poza cylinder.moim zdaniem tłok jest założony od czegoś innego dlatego jego wysokość jest za duża i wystaję ale to tylko moja diagnoza dlatego napisałem o pomoc
  6. Cylinder nie jest napewno od nowszego modelu bo nawet niema zaworów ,jak obrócę wałem to tłok który jest obecnie prawie styka się z wałem dlatego moim zdaniem coś jest nie tak z tłokiem może ktoś nie mógł dobrać tłoka i wstawił tuleje na ten wymiar a tłok od nowszego i dlatego te problemy..
  7. dodaję takie zdj bo takie mam na chwilę obecną,a podkładka była dorobiona z jakiegoś materiału miała grubość 4mm ponieważ ktoś(moim zdaniem)założył tłoka od czegoś innego i jak cylinder był na normalnej podkładce to tłok wystawał ponad cylinder ok 4mm tak że aż pierścienie wychodziły nad cylinder i blokowały tłoka...na cylindrze pisze bodajże 246ccm.na tłoku są takie onaczenia jak podałem wyżej i posiada on 2 pierścienie można jakieś zdj jak wygląda uszkodzona membrana?
  8. byłem tam gdzie robią szlify gość zmierzył mi srednicę cylindra ma 67.5.. tłoki jakie znalazłem zaczynają się od 69.94.powiedzieli mi że szlif musze zrobić ale wiadomo oni nawet dobry cylinder by szlifowali żeby zarobić niewiem czy jest nicasil tam ona powiedziała że też niewie ale taki szlif to koszt 100zł proszę o pomoc bo już niewiem co robić..albo gdzie dobrać tłok do tego motocykla tj.1984rok
  9. zdjąłem cylinder a więc tak pierwsze co mi nie pasuje to podkładka pod cylinder grubości 4mm ja ja wyjąłem i założyłem żeby sprawdzic to tłok wychodzi poza cylinder czyli jest nie od tego pozatym luz między cylindrem a tłokiem(pierścieniami też mi nie pasuje..tłok jest założony strzałka w stronę wylotu?niewiem czy tak powinien być..po przyłożeniu do gaźnika ręki moim zdaniem powinien zaciągać paliwo a on je wydmuchuje w stronę filtra niewiem cylinder mam zdjęty niewiem czy robić szlif i kupić nowego tłoka i jak zmierzyć ile ma ten cylinder?i jaki tłok do tego dobrać na tłok oprócz strzałki są takie oznaczenia:0022DA 22501-1
  10. to jaką świece mam założyć?na popych odpali po dłuższym pchaniu od kopa od czasu do czasu strzela w tłumik jak się kopie świeca jest mokra
  11. ok zrobię jak mówisz dziękuję za pomoc dam znać jak to ogarne :)
  12. sruba od mieszanki jest wykrecona 1.5 obrotu
  13. poniewaz jak wyjme swiece to jest iskra a jak wkrece to moto nie pali a swieca jest mokra.dobra skoro zle cos robie to prosze mi powiedziec jak to zrobic nie jestem fachowcem.wydaje mi sie ze uszkodzona jest ktoras z cewek w zaplonie skoro paliwo dochodzi i niechce odpalic ale to tylko moje zdanie dlatego napisalem prosze o pomoc skoro ktos jest doswiadczony i wie jaka moze byc przyczyna
  14. tak zrobilem tak poniewaz jak jest swieca na wierzchu jest iskra jak sie ja wkreci i jest kompresja to iskra zanika jest co 5-7 kopniecie?cos dziwnego?
  15. tak ngk wlasnie mialem stara tez ngk i niechcial odpalic zalozylem nowa i odpalil od kopa,teraz juz nie pali..za 7mym kopnięciem strzela w tłumik sprawdzalem iskre wykrecilem swiece iskra jest ale trzeba strasznie mocno kopnąć i wydaje mi sie ze jest za slaba.wkręciłem świece i drugą włożyłem do fajki żeby sprawddzić iskre iskra jest o 3-5 kopnięcie słaba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...