Skocz do zawartości

GPX600R problem z wolnymi obrotami


raper19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczow zwracam sie do was o pomoc w rozwiklaniu problemu mojego jednoslada,otoz zakupilem motor Kawasaki Gpx600r motor odpalal lecz zawieszal sie na 3-3,5 tys obrotow przygazowki nic nie dawaly wiec zabralem sie za regulacje zaworow ustawilem ssanie 0,15 wydech 0,20 oczywiscie zimny silnik rozrzad idealnie ustawiony lecz nic to nie pomoglo wiec sprawdzalem swiece nawet wypalalem je na kuchence iskra ladna swiece koloru kremowego wiec przepal jest niestety i swiece nie pomogly wiec rozebralem gaznik na czesci pierwsze i czyszczenie gazniki zsynchronizowalem z serwisowka poziom paliwa ustawiony airbox szczelny membrany cale a motor dalej trzyma swoje 3tys obrotow oczywiscie mowa tu o wylaczonym ssaniu. Objaw jest taki wylacze ssanie ustawie sruba regulacyjne 1300obr i moto chodzi caly czas i je trzyma ladnie tylko po mocniejszym dodaniu gazu zawieszaja sie jest tak za kazdym razem wtedy opuszczam je sruba regulacyjna i znow jest dobrze i tak wkolko chlopaki pomozcie bo juz mi brak pomyslow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak technicznie wyglądają króćce ssące, sprawdzałeś?. Być może są popękane i silnik łapie lewe powietrze. Objawy wskazują jednak na problem układu zasilającego (gaźniki)/układu dolotowego. Czy gaźniki zostały prawidłowo wyregulowane pod kątem składu mieszanki na wolnych obrotach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kazdy krociec sprawdzany nie byly spekane,tak gazniki zostaly poprawnie wyregulowane motor wrecz idealnie reaguje na manetke wkreca sie nawet poza obrotomierz swiece sa kremowego koloru wszystkie 4 gdyby mial zbyt duzo powietrza bylyby biale.A co sadzicie o kraniku podcisnienia i jego uszkodzeniu czuc swad benzyny z przewodu podcisnienia jest podlaczony na 3 cylindrze ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sobie odpowiedziałeś :)

Na próbę podłącz jakiś zbiorniczek z paliwem bezpośrednio do gaźników i zobacz czy objawy się powtórzą. I masz rozwiązanie.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety kranik nie okazal sie przyczyna ((Buber)) zrobilem tak jak piszesz motor ladnie zapali wkreci sie na obroty lecz zostanie na 3 tys i dopiero po jakims czasie z nich schodzi..przychodzi mi na mysl ze moze to tlumik przelotowy robi sam juz poprostu nie wiem za co sie brac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sprawdzalem zaworki nawet lupa przegladalem stozek czy nie ma uszkodzen i nic,moze macie racje pobawie sie troche skladem mieszanki tylko ze gpx ma cholernie slabe dojscie do tych srub zewnetrzne sie da ale wewnetrzne utrudnia kolektor wodny zobacze i dam znac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzales czy iglica sie lekko i swobodnie opuszcza? Może się gdzieś zawiesza lub przepustnica przy opuszczaniu jest tak zuzyta ze opuszcza sie pod kontem. W KLE miałem przypadek (tylko tam sa 2 gazniki silnik w kle to to samo co gpz 900 tylko połowa) podobny tylko że po dłuższej jeżdzie. Gdy silnik był zimny lub lekko rozgrzany chodził ładnie lecz po dłuższej wycieczce lub w trakcie jazdy przy wcisnieciu sprzegla gdy silnik schodzil do wolnych obrotow obroty nagle wzrastaly do ponad 2000obr/min i musialem je regulowac gdy silnik ostygl musialem podkrecic wolne obroty aby były na odpopwiednim poziomie. Możliwe ze w twoim przypadku na poczatku tez tak było a teraz sie pogorszylo. U mnie okazaly sie nieszczelne krucce ssace. To ze nie wygladaj na zmeczone nie znaczy ze sa szczelne. nieusza byc spekane albo rozpadac sie w rekach zdaza sie ze wizualnie sa ok ale pod cisnieniem zaciagaja lewe powietrze i mocniejsze dokrecenie opasek nic nie daje. odpal moto wez jakis dezodorant lub wd40 i popryskaj na krućce (ale tak zeby uklad ssacy nie zaciagnal wd40 przez filtr powietrza) jeśli obroty wzrosną lub moto zgaśnie to wiesz co robic..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie nie bylo mnie dluzszy czas z racji braku czasu a wiec tak [MaciekV] iglice sprawdzone chodza plynnie bez zadnych przyciec natomiast sprawdzalem krucce ssace i one rowniez okazuja sie byc szczelne psikalem wd40 w miejsca ich pojaczen a silnik wogole nie reagowal tzn ze to nie ich wina lecz zaobserwowalem wczoraj ze kiedy palcem podniose przepustnice przy gazniku w gore obroty odrazu sie normuja tak jakby cos je blokowalo..linke sprawdzalem nie zacina sie czego to moze byc objaw??moze przepustnice sie sa se soba zsynchronizowane i po dodoszeniu ktoras dochodzi i obroty wracaja do stabilnych..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle że to wina zle wyregulowanej mieszanki paliwowo-powietrznej. Gdy podnosisz przepustnice (chodzi o tą plastikową podciśnieniową na spreżynie) do silnika dostaje się wiecej powietrza i pewnie dlatego obroty spadają i się stabilizują.

Pogmeraj przy ustawieniu mieszanki może coś uda ci się zwojować.

a Jaki masz tlumik w moto? Jak jakiś modzony lub przerabiany z oryginalnego jak u mnie może być problem z zestrojeniem gazników i pozniej sa takie cyrki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...