Skocz do zawartości

bratb2

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    vtr 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    deblin

Osiągnięcia bratb2

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. napinacze nowe z serwisu hondy ale po 270 zl,uzywki juz mialem :) ,dzisiaj moto pomeczylem troche regulujac iglice i sklad mieszanki oczywiscie bez wiekszych efektow trzeba by jeszcze z dyszami ale musialbym zamawiac .teraz przydalby sie k&n ale drogi wiec pozostalo twoim przykladem wiercenie .
  2. ja bym pobawil sie skladem mieszanki w starszych motocyklach niestety tak sie nieraz dzieje wykreca sie ladnie ale nie schodzi z obrotow trzeba zazwyczaj wykrecac sruby mieszanki ,sprawdzales jeszcze szczelnosc zaworkow plywaka?
  3. napinacze zamontowalem juz nowe z hondy wiec powinny byc ok ,z airboxem bede musial tak jak mowisz pokombinowac chociaz dysze mam tez wieksze bo 180 a orginalnie powinny byc 175 i 178 iglice byly podniesione od srodka po jednym zabku a wydechy tez sa mivva faktycznie k&n bylby w tym przypadku wskazany ale sprobuje pobawic sie ustawieniem iglicy regulacja mieszanki ,nie daje mi spokoju tylko ze stary filtr byl juz dosyc brudny a teraz wychodzi ze brak mu powietrza albo ma za duza dawke paliwa a gaznikow nie ruszalem ,bede szukal dam znac czy cos znalazlem dzieki wielkie za pomoc.
  4. ten ostatni rozmiar to jest wysokosc uszczelniacza, roznice wynikaja z roznej budowy uszczelniacza ,w drugim przypadku sama warga uszczelniacza jest wyzsza o 2mm od reszty dlatego podwojny rozmiar wysokosci.Osobiscie te z podwojnym rozmiarem wybralbym do jazdy w terenie ale moge sie mylic. :)
  5. zrobilem dzis probe bez gory airboxa chodzi tak jak trzeba dzieki za podpowiedz lidkus ,ale z przykrywka nie, wyjalem nawet gumowy wlot i tez nic, znamy juz objaw ale nie znam przyczyny ,wymienialem tylko zawory i lancuszek z napinaczem gazniki i reszta byla nie ruszana filtr powietrza po zlozeniu byl stary na ktorym przed naprawa chodzila dobrze teraz jest nowy ale to samo .moglbym jezdzic bez przykrywki ale to troche lipa :) no i ciekawi mnie dlaczego tak
  6. witam przepraszam ze tak dlugo sie nie odzywalem ale czasu brak,glowice mi sprawdzil teraz cisnienie jest ok ale przypadlosc zostala lidkus pisales zeby zrobic otwory w airboxie czy w filtrze?bo w airboxie pod tymi gabkami otwory sa pozdrawiam
  7. ok,tak zrobie ale to juz w przyszłym tygodniu bo teraz brak czasu ,na pewno dam znac dzieki wielkie
  8. witam dołaczam zdjecia,chociaz dzisiaj sprawdziłem cisnienie na cylindrach i sie okazało ze na tym co był robiony ma tylko 7 barów po próbie olejowej na tłok nie podniosło sie prawie nic za to po podlaniu do krócca ssacego poszło w góre na 9 przypuszczam ze fachowiec nie sprawdził ssacych zaworów pomimo ze prosiłem, bede zdejmował głowice to zobaczymy mam nadzieje ze to nie np: pękniecie tłoka ale odmą tylko troche dmucha(a może się pocieszam :) )dam znać jak sprawdzę pozdrawiam
  9. witam mam problem z moja vtr 1000f 1998r a mi brakuje juz pomyslow,pękła mi spręzynka w napinaczu rozrzadu :sad: (wymieniona 2tys km temu zamiennik z larssona nie polecam) dwa zawory i napinacz wymienione łancuszek rowniez glowica sprawdzona u fachowca ,zlozylem odpalilem i zonk do ok 6tys obrotów wszystko ok pózniej przerywa jak by brakło paliwa jak powoli wkrecam dochodzi do konca ale szarpie, na postoju kreci do konca .Sprawdzilem gazniki dokładnie ,regulacja równiez, nieszczelnosci nie ma ,luzy zaworowe i ustawienie rozrzadu dobre kranik oczywiscie tez ok ,swiece zostały stare ale ładnie wypalone filtr powietrza nowy, za wszelkie sugestie bede wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...