raper19 Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Witam wszystkich forumowiczow zwracam sie do was o pomoc w rozwiklaniu problemu mojego jednoslada,otoz zakupilem motor Kawasaki Gpx600r motor odpalal lecz zawieszal sie na 3-3,5 tys obrotow przygazowki nic nie dawaly wiec zabralem sie za regulacje zaworow ustawilem ssanie 0,15 wydech 0,20 oczywiscie zimny silnik rozrzad idealnie ustawiony lecz nic to nie pomoglo wiec sprawdzalem swiece nawet wypalalem je na kuchence iskra ladna swiece koloru kremowego wiec przepal jest niestety i swiece nie pomogly wiec rozebralem gaznik na czesci pierwsze i czyszczenie gazniki zsynchronizowalem z serwisowka poziom paliwa ustawiony airbox szczelny membrany cale a motor dalej trzyma swoje 3tys obrotow oczywiscie mowa tu o wylaczonym ssaniu. Objaw jest taki wylacze ssanie ustawie sruba regulacyjne 1300obr i moto chodzi caly czas i je trzyma ladnie tylko po mocniejszym dodaniu gazu zawieszaja sie jest tak za kazdym razem wtedy opuszczam je sruba regulacyjna i znow jest dobrze i tak wkolko chlopaki pomozcie bo juz mi brak pomyslow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 A przyjrzałeś się linkom gazu? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Tak byly sprawdzane zero peknietych drutow lub zagiec nawet ja smarowalem nie pomoglo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 A jak technicznie wyglądają króćce ssące, sprawdzałeś?. Być może są popękane i silnik łapie lewe powietrze. Objawy wskazują jednak na problem układu zasilającego (gaźniki)/układu dolotowego. Czy gaźniki zostały prawidłowo wyregulowane pod kątem składu mieszanki na wolnych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Witam kazdy krociec sprawdzany nie byly spekane,tak gazniki zostaly poprawnie wyregulowane motor wrecz idealnie reaguje na manetke wkreca sie nawet poza obrotomierz swiece sa kremowego koloru wszystkie 4 gdyby mial zbyt duzo powietrza bylyby biale.A co sadzicie o kraniku podcisnienia i jego uszkodzeniu czuc swad benzyny z przewodu podcisnienia jest podlaczony na 3 cylindrze ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 No to sobie odpowiedziałeś :)Na próbę podłącz jakiś zbiorniczek z paliwem bezpośrednio do gaźników i zobacz czy objawy się powtórzą. I masz rozwiązanie. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Niestety kranik nie okazal sie przyczyna ((Buber)) zrobilem tak jak piszesz motor ladnie zapali wkreci sie na obroty lecz zostanie na 3 tys i dopiero po jakims czasie z nich schodzi..przychodzi mi na mysl ze moze to tlumik przelotowy robi sam juz poprostu nie wiem za co sie brac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratb2 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 ja bym pobawil sie skladem mieszanki w starszych motocyklach niestety tak sie nieraz dzieje wykreca sie ladnie ale nie schodzi z obrotow trzeba zazwyczaj wykrecac sruby mieszanki ,sprawdzales jeszcze szczelnosc zaworkow plywaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Tak sprawdzalem zaworki nawet lupa przegladalem stozek czy nie ma uszkodzen i nic,moze macie racje pobawie sie troche skladem mieszanki tylko ze gpx ma cholernie slabe dojscie do tych srub zewnetrzne sie da ale wewnetrzne utrudnia kolektor wodny zobacze i dam znac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 sprawdzales czy iglica sie lekko i swobodnie opuszcza? Może się gdzieś zawiesza lub przepustnica przy opuszczaniu jest tak zuzyta ze opuszcza sie pod kontem. W KLE miałem przypadek (tylko tam sa 2 gazniki silnik w kle to to samo co gpz 900 tylko połowa) podobny tylko że po dłuższej jeżdzie. Gdy silnik był zimny lub lekko rozgrzany chodził ładnie lecz po dłuższej wycieczce lub w trakcie jazdy przy wcisnieciu sprzegla gdy silnik schodzil do wolnych obrotow obroty nagle wzrastaly do ponad 2000obr/min i musialem je regulowac gdy silnik ostygl musialem podkrecic wolne obroty aby były na odpopwiednim poziomie. Możliwe ze w twoim przypadku na poczatku tez tak było a teraz sie pogorszylo. U mnie okazaly sie nieszczelne krucce ssace. To ze nie wygladaj na zmeczone nie znaczy ze sa szczelne. nieusza byc spekane albo rozpadac sie w rekach zdaza sie ze wizualnie sa ok ale pod cisnieniem zaciagaja lewe powietrze i mocniejsze dokrecenie opasek nic nie daje. odpal moto wez jakis dezodorant lub wd40 i popryskaj na krućce (ale tak zeby uklad ssacy nie zaciagnal wd40 przez filtr powietrza) jeśli obroty wzrosną lub moto zgaśnie to wiesz co robic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Witajcie nie bylo mnie dluzszy czas z racji braku czasu a wiec tak [MaciekV] iglice sprawdzone chodza plynnie bez zadnych przyciec natomiast sprawdzalem krucce ssace i one rowniez okazuja sie byc szczelne psikalem wd40 w miejsca ich pojaczen a silnik wogole nie reagowal tzn ze to nie ich wina lecz zaobserwowalem wczoraj ze kiedy palcem podniose przepustnice przy gazniku w gore obroty odrazu sie normuja tak jakby cos je blokowalo..linke sprawdzalem nie zacina sie czego to moze byc objaw??moze przepustnice sie sa se soba zsynchronizowane i po dodoszeniu ktoras dochodzi i obroty wracaja do stabilnych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 a ośki przepustnic nie mają luzu nadmiernego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Luz jest wyczowalny ale gdy go zniweluje przepustnice klinuja sie w gaznikach sproboje wyregulowac luz i dam znac bo nie ma cudow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 myśle że to wina zle wyregulowanej mieszanki paliwowo-powietrznej. Gdy podnosisz przepustnice (chodzi o tą plastikową podciśnieniową na spreżynie) do silnika dostaje się wiecej powietrza i pewnie dlatego obroty spadają i się stabilizują.Pogmeraj przy ustawieniu mieszanki może coś uda ci się zwojować. a Jaki masz tlumik w moto? Jak jakiś modzony lub przerabiany z oryginalnego jak u mnie może być problem z zestrojeniem gazników i pozniej sa takie cyrki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 24 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Jutro poproboje z tym skladem mieszanki. Tlumik nie jest oryginalny jest przelotowka zapewne nikt nie zestrajal gaznikow na ten tlumik...jutro dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.