skiba Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 (edytowane) Jestem laikiem, nie śmiać się. Dr 350 96r. Mam problem ze sprzęgłem, objawia się w ten sposób, że bardzo trudno jest wrzucić luz na wolnych obrotach na postoju. Wrzucenie jedynki objawia się szarpnięciem do przodu, biegi wchodzą dość ciężko. Podczas jazdy daje się wrzucić luz, ale zdarzyło mi się kilka razy podczas dojazdu do świateł, że motocykl tocząc się i będąc na luzie zgasł. Podciągnięcie linki sprzęgła raczej nic nie daje. Co doradzacie? Edytowane 13 Października 2013 przez skiba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Października 2013 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Jednak przyjrzałbym się tej lince. Może jest już tak wyciąnięta, że nie wykleszcza sprzęgła. Jeśli jest OK - zdjąć kapę i sprawdzić stan tarcz sprzęgłowych, przekładek (czy nie nadpalone) i zmierzyć grubość elementów plus grubość sprężyn (w serwisówce są podane dokładne wymiary).pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa350ts Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Jeśli przekładki są nadpalone to nie ma takiego efektu jak skiba opisuje .Raczej tarcze stalowe są wgięte i sprzęgło ciągnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Sprawdź może masz regulację sprzegła jeszcze przy silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba Opublikowano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Dzięki za wszystkie odpowiedzi. W weekend się biorę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Dzięki za wszystkie odpowiedzi. W weekend się biorę. czas minął :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Nie no, wstyd pisać, dlatego się nie odzywałem. Pomogła wymiana oleju :banghead: Poprzedni właściciel się zarzekał, że niby niedawno wymieniał na syntetyk Castrola. Nie wiem czym naprawdę był zalany, ale zalałem go Motulem 5100 i i problem się rozwiązał. Na razie zrobiłem 200 km i jest ok, nawet jak mocno się rozgrzeje. Krótko mówiąc miał niesprawny modyfikator lepkości :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 mam to samo w mojej xt600. jak poznać czy olej jest zużyty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Zlać i porównać kolor/konsystencję z nowym. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.