słoma Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 odcinka mu się włącza ?! tak szybko tym czerwonym światełkiem , czy to kontrola jakaś? jak odcinka to dosyć krótkie ma te biegi mi sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iguan007 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) to czerwone swiatlo to nie odcinka, to shift light. Przed pierwszym serwisem blyska juz chyba od 6500rpm. To słabo leci do setki. Mi się udało na er6 zrobić lepszy czas i to mierzony gps, gdzie po drodze trzeba zmienić jeden bieg.Akurat mam przyjemnosc jezdzic i na R6 i 1290. Mam wiec jakies porownanie. Jesli wykrecisz R6 do wscieklych obrotow to mozesz porownywalne przyspieszenie (do 100) uzyskac. Natomiast przy normalnej jezdzie np. w miescie, R6 nie ma najmniejszych szans do wyrywajacej rece 1290. Tam masz przyspieszenie w kazdym momencie, od niskich obrotow i na kazdym biegu. Edytowane 1 Czerwca 2015 przez Iguan007 Cytuj --------------------------------------------------------tu i tam-------------------------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 BMW ze swojego najlepszego motocykla(S1000RR) zrobiła turystyka, mowa o S1000XR, teraz KTM z Super Duke'a robi też turystyka.. Co się dzieje na tym świecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Normalna droga rozwoju. Ja liczyłem po cichu na kontynuację SMT z silnikiem 1290, ale takiego projektu już się pewnie nie doczekamy skoro wychodzi Super Duke GT. Trochę szkoda, ale jak się nie ma co się lubi... :) Edytowane 18 Listopada 2015 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derbixxx Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 BMW ze swojego najlepszego motocykla(S1000RR) zrobiła turystyka, mowa o S1000XR, teraz KTM z Super Duke'a robi też turystyka.. Co się dzieje na tym świecie?Szkoda tylko, że BMW zrobiło w sumie dużą krowę z S1000, siedziałem na XR, jest wokół wszystkiego tak dużo. KTM dla odmiany całkiem zgrabnie większego sportturystyka. Cytuj www.bikepics.com/members/filipski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 BMW ze swojego najlepszego motocykla(S1000RR) zrobiła turystyka, mowa o S1000XR, teraz KTM z Super Duke'a robi też turystyka.. Co się dzieje na tym świecie?Ale to przeciez nic nowego. Dekade temu Yamaha wsadzila do Fz1/Fazer silnik (zdlawiony do 150ps) ze swojego superbika - R1. Zreszta w Fazerze 1000 bylo podobnie. Honda w tym czasie zrobila podobnie montujac swoj zmodyfikowany flagowy silnik do CBF1000 i CB1000r. Suzuki i Kawa wtedy obralo inna droge, Normalna droga rozwoju. Ja liczyłem po cichu na kontynuację SMT z silnikiem 1290, ale takiego projektu już się pewnie nie doczekamy skoro wychodzi Super Duke GT. Trochę szkoda, ale jak się nie ma co się lubi... :)W zasadzie mozna powiedziec ze dokladnie to czego oczekujesz bedziesz mial w SD1290 GT, lekki sportturystyk. Ale ta cena powala... To słabo leci do setki. Mi się udało na er6 zrobić lepszy czas i to mierzony gps, gdzie po drodze trzeba zmienić jeden bieg.Jesli sie doklanie przyjrzysz tym testom na przyspieszenie to zauwazysz ze czujnik mierzenia predkosci jest w przednim kole. A ze ten sprzet notorycznie staje na gume to licznik pokazuje smieszne predkosci. Przyjrzyj sie jak szybko rosnie predkosc miedzy 100-140kmh jak kolo opadnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 W zasadzie mozna powiedziec ze dokladnie to czego oczekujesz bedziesz mial w SD1290 GT, lekki sportturystyk. Ale ta cena powala... Niby tak, ale jednak skok zawieszenia bardziej "drogowy", niż supermotowy. Cena faktycznie kosmos, dlatego zaczynam już odkładać, moooooże kiedyś ;-) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) . Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez modem Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawmac Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Od okolo 18 miesiecy jezdze KTM super duke 1290 R rocznik 2017. Dla mnie rewelacyjny motocykl, wczesniej mialem BMW S1000RR, BMW S1000R, jezdzilem yamaha mt10, aprila, monster S i KTM dla mnie jest najbardziej poj....... :) w pozytywnym tego slowa znaczeniu. Ja nie odczuwam dyskomfortu z posiadania elektroniki. Dziala naprawde "w ostatecznosci" i jest wiele bzdur w tekstach typu ze jak ma sie elektronike to motocykl duzo wybacza, ze ratuje z bledow itd, moze jak sie jezdzi na 30% mozliwosci tego motoru ale wykorzystujac jego z 60% - 80% to elektronika juz tylka nie uratuje :) Celowo nie pisze o wykorzystaniu 100% motocykla bo pomimo ze sporo lat jezdze ( okolo 20.000 - 30.000 rocznie ), rozne kursy, jazdy na torach to nadal wiele pracy mnie czeka z tym motocyklem :) Troszke mi brakuje elastycznosci 4 cylindrowego silnika ale potezny moment obrotowy 2 cylindrowego silnika daje duzo frajdy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezyr Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 A co powiesz o tych 4 sekundach do setki, które były na filmiku zamieszczonym tu na forum? Wydaje się strasznie słabo bo moja kawa tyle robi a ma tylko 72 konie no i jeszcze bieg trzeba zmienić.Możesz porównać do mt10? Ja jeździłem MT07 i był dość narwany w porównaniu do er6 :D Ciekawe jak mt10 i czy KTM jest jeszcze "mniej dla początkujących" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) Kwestia przyspieszenia to sprawa panowania nad motocyklem.Do setki malo jest motocykli ktore tak przyspieszaja, lytry wymiekaja. Najnowszy model ma kontrole startu co niweluje braki kierownika.Moto prowadzi sie dosc latwo i bardzo przewidywalnie, jedyny "minus" to taki, ze strasznie zacheca do "glupich" zachowan Dezyr ciesz sie, ze masz kawe co przyspiesza jak sd do setki ;) Edytowane 26 Listopada 2018 przez Croowab Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Lubie ludzi ktorzy podniecaja sie przespieszaniem " do setki " Do sekti kazdy jeden przyspiesza prawie tak samo a plewy sa oddzielane dopiero od setki w zwaz ! :icon_mrgreen: :icon_razz: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iguan007 Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Od okolo 18 miesiecy jezdze KTM super duke 1290 R rocznik 2017. Dla mnie rewelacyjny motocykl, Ciekawe, ile ludzi tyle opinii. Ja po SD tak sie zrazilem do pomaranczowych motocykli, ze napewno juz takiego nie kupie. Ale fakt, mial dobre przyspieszenie. Cytuj --------------------------------------------------------tu i tam-------------------------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Ciekawe, ile ludzi tyle opinii. Ja po SD tak sie zrazilem do pomaranczowych motocykli, ze napewno juz takiego nie kupie. Ale fakt, mial dobre przyspieszenie.Why ???podziel się wrażeniami! Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iguan007 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2018 Why ???podziel się wrażeniami!Moze ja mialem jakiegos wyjatkowego pecha, ale jakosc mojego motocykla pozostawiala wiele do zyczenia. Z japonskimi motocyklami nigdy nie mialem tyle problemow co z KTM. Zawieszajacy sie obrotomierz praktycznie od wyjazdu z salonu, przeklamujacy predkosciomierz, rozpadajaca sie lampa od wibracji, rdzewiejace elementy hamulca, szalejacy wskaznik paliwa. Po 10 tysiacach km reakcja na gaz zrobila sie jakas nieprzewidywalna (zdarzalo sie losowe gasniecie przy ruszaniu), po 15 tysiacach km kolo zaczelo wydawac jakies chroboczace dzwieki (lozysko?). Dluzej nie odwazylem sie czekac. Jak nowy motocykl moze miec ciagle jakies usterki? Do tego doszly i osobiste preferencje - na dluzsza mete jednak nie odpowiadala mi pozycja za kierownica czy wyzszy srodek ciezkosci. Cytuj --------------------------------------------------------tu i tam-------------------------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.