Jump to content
spiwor

KTM 1290 Super Duke R

Recommended Posts

Widzieliście ten filmik?:

 

Na początku się zakochałem, ale jak oni mogli zepsuć taki motocykl?

ABS

Kontrola trakcji

Jakiś bloker w manetce

 

To jest jakiś pieprzony Ken z obciętymi jajami albo bezzębny tygrys.

Czy już nie wrócą czasy gdy liczyły się czyste niczym nie skażone umiejętności do opanowania dzikiej bestii?


Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początku się zakochałem, ale jak oni mogli zepsuć taki motocykl?

ABS

Kontrola trakcji

Jakiś bloker w manetce

 

Czy już nie wrócą czasy gdy liczyły się czyste niczym nie skażone umiejętności do opanowania dzikiej bestii?

 

Spiwor nie ublizajac Ci ale jak jezdzisz mala Faza to powiedzmy ciezko ( relatywnie ) majac pewny poziom umiejetnosci cos spieprzyc. Troche inna bajka, gdy ma sie powiedzmy te 160 KM +

 

Wierz lub nie ale w normalnej codziennej jezdzie te gadgety wogole sie nie melduja i wcale nie przeszkadzaja. Sa za to pomocne gdy wlascicielowi szajba odbila lub popelnil jakis mezalians :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Edited by ks-rider

Share this post


Link to post
Share on other sites

W czasach superbike 750 i Ducata 916 takie pomagacze nie były potrzebne a były to motocykle uznawane za ostre hardcory.

Nie mówiąc już o późniejszej klasie litrów.

 

Może troszkę zbyt emocjonalnie podszedłem ale marzy się taka bestia bez elektronicznych pomagaczy. I chyba te motocykle nie służa do normalnej jazdy.

 

Śmiem twierdzić, że te urządzenia robią z nas ludzi upośledzonych.

Kiedyś to nie było potrzebne i dochodziło się do tego własnym doświadczeniem, mimo,że potrzebowalo się na to czasu.

 

edit: fazerką nic się nie da spieprzyć, chyba, że podejściem, że jest się mistrzem świata.

Edited by spiwor

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W czasach superbike 750 i Ducata 916

 

916 moc az 116 KM, wlasciwie wszystko w temacie gdy porownbasz do Hayki, ZZR1400 czy nawet tego Duke'a

 

Technika idzie do przodu, w czym przeszkadza Ci kontrola trakcji ? Wiem, wiem, nie da sie gumy spalic, tylko czy ma to cos wspolnego z jazda ?

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę zły przykład bo pierwsza Hajka i zzr też nie miały tych ulepszaczy.

 

Inaczej się jeździ psychicznie z ulepszaczami a inaczej bez.

A przeszkadza mi świadomość, że jest coś przez co nie muszę z mózgu nerwami poprzez palce u rąk i dalej po przewodzie hamulcowym przez zaciski do tarczy i dalej do styku gumy z asfaltem wyczuwać granicę do ilu można sobie pozwolić.

 

To samo z manetką i stykiem tylnej gumy z asfaltem.

 

Po prostu nie lubię jak ktoś robi coś za mnie.

 

Powiem szczerze, że czytając to, podniosło się ciśnienie:

http://motormania.com.pl/newsy/nowosci-rynkowe/2014-ktm-1290-super-duke-r-oficjalne-zdjecia-i-dane-techniczne/

 

 

To w tym kierunku zmierza świat? To tak jak by mu usunęli zęby jadowe.

Edited by spiwor

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

KAŻDY system elektroniczny można odłączyć albo ominąć, więc w czym problem?

Jak już uskładasz 70-80tyś na tą zabawkę to na allgro na pewno dostępne będą softy do odłączania tych "pierdół"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzieliście ten filmik?:

 

Na początku się zakochałem, ale jak oni mogli zepsuć taki motocykl?

ABS

Kontrola trakcji

Jakiś bloker w manetce

 

To jest jakiś pieprzony Ken z obciętymi jajami albo bezzębny tygrys.

Czy już nie wrócą czasy gdy liczyły się czyste niczym nie skażone umiejętności do opanowania dzikiej bestii?

 

No widzisz zakochałeś się nie sprawdziłeś,przeczytałeś o jakiś blokadach i opowiadasz głupoty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Trochę zły przykład bo pierwsza Hajka i zzr też nie miały tych ulepszaczy.

2. Inaczej się jeździ psychicznie z ulepszaczami a inaczej bez.

3. A przeszkadza mi świadomość, że jest coś przez co nie muszę z mózgu nerwami poprzez palce u rąk i dalej po przewodzie hamulcowym przez zaciski do tarczy i dalej do styku gumy z asfaltem wyczuwać granicę do ilu można sobie pozwolić.

4. To samo z manetką i stykiem tylnej gumy z asfaltem. Po prostu nie lubię jak ktoś robi coś za mnie.

5. To tak jak by mu usunęli zęby jadowe.

 

1. Hayka nie miala, i co ? Z pierwszej seri ktora rozwijala 301 km/h pozostal tak niewiele motocykli, ze mozna je chyba na palcach policzyc, a i ludzi do piachu tez sporo poszlo - takie dobre - nie wydaje mi sie ! ZZR 1400 mial ABS.

 

2. Inaczej, to znaczy jak ? Lepiej ? Gorzej, Bezpieczniej ? Niebezpieczniej ? Rozwin !

 

3. Spiwor, ale Ty pitolisz, najgorsze jest to, ze wogole nie wiesz o czym mowisz, co najwyzej powielasz zaslyszane slogany " prawdziwach mezczyzn, ktorzy nie jedza miodu a zuja pszczoly :icon_mrgreen: . Jezdzisz mala faza, wykorzystujesz jej pelny potencjal ? Przesiadz sie na cokolwiek o pojemnosci 1,3 i powazej 150 - 160 km i poodwijaj tak jak mala faza, moze zauwazysz o czym mowie. Nie zapomnij tylko wczesniej pampersa zalozyc.

 

4. Dalej nie wiesz o czym mowisz. Co cos robi za Ciebie ? Co najwyzej ogranicza Twoja niekompetencje / nieumiejetnosci / niekoordynacje. Tak jak wyzej, chcialbym widziec Cie na jezdzie probnej tym czy podobnym sprzetem.

 

5. Usuneli mu zeby jadowe, no malo nie zaplulem monitoru. Obejrzyj filmik, jeszcze raz i zobacz co ten sprzet dla emerytow potrafi. Osobiscie uwazam, ze mozna chlopakom z Mattighoffen pogratulowac, ze zadbali o Twoje bezpieczenstwo, bo jak widze niemasz wiekszej swiadomosci jak szybko mozna sobie zrobic na w/w typie kuku.

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyne co mi się na razie nie podoba w tym nowy duke'u to to, że nie da się latać na gumie przy włączone kontroli trakcji. Czekam na jakieś poważniejsze testy bo te z premiery zawsze są zbudowane tylko z ochów i achów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie też się przeokrutnie podoba Książę :) a to, że wyposażyli go w kontrolę trakcji i resztę elektroniki to akurat bardzo dobrze.

Śpiwór polecam się przewieźć... hmmm... chyba najlepszym przykładem będzie GSXR1100W, olejak, który osiągał ok 150KM i nie słyszał o niczym z ulepszaczy życia.

 

Czy już nie wrócą czasy gdy liczyły się czyste niczym nie skażone umiejętności do opanowania dzikiej bestii?

Te czasy się kończyły, gdyż motocykle osiągają teraz takie moce, że bardzo ciężko jest je opanować. Celowo napisałem opanować, a nie wykorzystać, bo do tego to już w ogóle kosmos.

Przeczytaj co napisał o nim Lovtza na ścigaczu: http://www.scigacz.pl/KTM,Super,Duke,1290,bestia,na,wolnosci,21969.html

 

Ja osobiście chciałbym u siebie ABS, TC i najlepiej antyhoppingowe sprzęgło, czy to znaczy, że nie potrafię hamować albo redukować z przegazówką? Nie, to oznacza tylko tyle, że nie lubię się spinać i denerwować podczas powrotu w deszczu. A przy takim momencie jaki generuje mój motocykl ulewa + 80km/h = powerslide na 4ce, niechciany dodam.

Dohamowanie ze 140 do 80ciu i winkiel? Suuper, ale w liczę, że zrobię dobrą przegazówkę, bo jak nie to ostatnie metry przed zakrętem na dwójce zrobię już z zablokowanym kołem. A mam 4cylindry.

I szczerze nie chciałbym wiedzieć co robiłoby 180KM/144Nm/189kg/V2 :)


Only biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

9870161755102c474227ea.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

SuperDuke :) 4 do setki... a do następnej też 4s.


Only biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

9870161755102c474227ea.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To słabo leci do setki. Mi się udało na er6 zrobić lepszy czas i to mierzony gps, gdzie po drodze trzeba zmienić jeden bieg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To słabo leci do setki. Mi się udało na er6 zrobić lepszy czas i to mierzony gps, gdzie po drodze trzeba zmienić jeden bieg.

Kolego, muszę cię zmartwić. pomiar GPS-em nie jest zbyt dokładny. Różnice mogą być dość spore przy pomiarze przyspieszenia. Dokładność modułu GPS w telefonie to ok.5m, do tego dochodzi częstotliwość odczytu co ok. 1 s. Przykro mi, ale dostał byś ER6-tką niezłe wciry na starcie od KTM-a ;-)

Edited by PiniuFF

--->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09

http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/

Share this post


Link to post
Share on other sites

To było mierzone gps z próbkowaniem 10razy na sekundę - nie telefonem. A wcirów bym nie dostał, jak ktoś nie trenował szybkich startów a ten na filmiku widać nie trenował to i moc nie pomoże. Dopiero powyżej setki czuć dużą różnicę w mocy.Przy pierwszych próbach to mi wychodziło 6 sekund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedynka,dwójka, trójka i dopiero 100km/h, zaleta to czy poważna wada? i 200 km/h dopiero na piątym biegu. (A tak mi się podobał) Więc i Adventure 1290 odpada. Multistrada 1200 i VFR 1200 C przynajmniej mają ludzkie przełożenia.

Edited by johnder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...