spiwor Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Widzieliście ten filmik?: Na początku się zakochałem, ale jak oni mogli zepsuć taki motocykl?ABSKontrola trakcjiJakiś bloker w manetce To jest jakiś pieprzony Ken z obciętymi jajami albo bezzębny tygrys.Czy już nie wrócą czasy gdy liczyły się czyste niczym nie skażone umiejętności do opanowania dzikiej bestii? Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 (edytowane) Na początku się zakochałem, ale jak oni mogli zepsuć taki motocykl?ABSKontrola trakcjiJakiś bloker w manetce Czy już nie wrócą czasy gdy liczyły się czyste niczym nie skażone umiejętności do opanowania dzikiej bestii? Spiwor nie ublizajac Ci ale jak jezdzisz mala Faza to powiedzmy ciezko ( relatywnie ) majac pewny poziom umiejetnosci cos spieprzyc. Troche inna bajka, gdy ma sie powiedzmy te 160 KM + Wierz lub nie ale w normalnej codziennej jezdzie te gadgety wogole sie nie melduja i wcale nie przeszkadzaja. Sa za to pomocne gdy wlascicielowi szajba odbila lub popelnil jakis mezalians :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 3 Października 2013 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 (edytowane) W czasach superbike 750 i Ducata 916 takie pomagacze nie były potrzebne a były to motocykle uznawane za ostre hardcory.Nie mówiąc już o późniejszej klasie litrów. Może troszkę zbyt emocjonalnie podszedłem ale marzy się taka bestia bez elektronicznych pomagaczy. I chyba te motocykle nie służa do normalnej jazdy. Śmiem twierdzić, że te urządzenia robią z nas ludzi upośledzonych.Kiedyś to nie było potrzebne i dochodziło się do tego własnym doświadczeniem, mimo,że potrzebowalo się na to czasu. edit: fazerką nic się nie da spieprzyć, chyba, że podejściem, że jest się mistrzem świata. Edytowane 3 Października 2013 przez spiwor Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 W czasach superbike 750 i Ducata 916 916 moc az 116 KM, wlasciwie wszystko w temacie gdy porownbasz do Hayki, ZZR1400 czy nawet tego Duke'a Technika idzie do przodu, w czym przeszkadza Ci kontrola trakcji ? Wiem, wiem, nie da sie gumy spalic, tylko czy ma to cos wspolnego z jazda ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 (edytowane) Trochę zły przykład bo pierwsza Hajka i zzr też nie miały tych ulepszaczy. Inaczej się jeździ psychicznie z ulepszaczami a inaczej bez.A przeszkadza mi świadomość, że jest coś przez co nie muszę z mózgu nerwami poprzez palce u rąk i dalej po przewodzie hamulcowym przez zaciski do tarczy i dalej do styku gumy z asfaltem wyczuwać granicę do ilu można sobie pozwolić. To samo z manetką i stykiem tylnej gumy z asfaltem. Po prostu nie lubię jak ktoś robi coś za mnie. Powiem szczerze, że czytając to, podniosło się ciśnienie:http://motormania.com.pl/newsy/nowosci-rynkowe/2014-ktm-1290-super-duke-r-oficjalne-zdjecia-i-dane-techniczne/ To w tym kierunku zmierza świat? To tak jak by mu usunęli zęby jadowe. Edytowane 3 Października 2013 przez spiwor Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 KAŻDY system elektroniczny można odłączyć albo ominąć, więc w czym problem?Jak już uskładasz 70-80tyś na tą zabawkę to na allgro na pewno dostępne będą softy do odłączania tych "pierdół" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa350ts Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Widzieliście ten filmik?: Na początku się zakochałem, ale jak oni mogli zepsuć taki motocykl?ABSKontrola trakcjiJakiś bloker w manetce To jest jakiś pieprzony Ken z obciętymi jajami albo bezzębny tygrys.Czy już nie wrócą czasy gdy liczyły się czyste niczym nie skażone umiejętności do opanowania dzikiej bestii? No widzisz zakochałeś się nie sprawdziłeś,przeczytałeś o jakiś blokadach i opowiadasz głupoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 1. Trochę zły przykład bo pierwsza Hajka i zzr też nie miały tych ulepszaczy.2. Inaczej się jeździ psychicznie z ulepszaczami a inaczej bez.3. A przeszkadza mi świadomość, że jest coś przez co nie muszę z mózgu nerwami poprzez palce u rąk i dalej po przewodzie hamulcowym przez zaciski do tarczy i dalej do styku gumy z asfaltem wyczuwać granicę do ilu można sobie pozwolić.4. To samo z manetką i stykiem tylnej gumy z asfaltem. Po prostu nie lubię jak ktoś robi coś za mnie.5. To tak jak by mu usunęli zęby jadowe. 1. Hayka nie miala, i co ? Z pierwszej seri ktora rozwijala 301 km/h pozostal tak niewiele motocykli, ze mozna je chyba na palcach policzyc, a i ludzi do piachu tez sporo poszlo - takie dobre - nie wydaje mi sie ! ZZR 1400 mial ABS. 2. Inaczej, to znaczy jak ? Lepiej ? Gorzej, Bezpieczniej ? Niebezpieczniej ? Rozwin ! 3. Spiwor, ale Ty pitolisz, najgorsze jest to, ze wogole nie wiesz o czym mowisz, co najwyzej powielasz zaslyszane slogany " prawdziwach mezczyzn, ktorzy nie jedza miodu a zuja pszczoly :icon_mrgreen: . Jezdzisz mala faza, wykorzystujesz jej pelny potencjal ? Przesiadz sie na cokolwiek o pojemnosci 1,3 i powazej 150 - 160 km i poodwijaj tak jak mala faza, moze zauwazysz o czym mowie. Nie zapomnij tylko wczesniej pampersa zalozyc. 4. Dalej nie wiesz o czym mowisz. Co cos robi za Ciebie ? Co najwyzej ogranicza Twoja niekompetencje / nieumiejetnosci / niekoordynacje. Tak jak wyzej, chcialbym widziec Cie na jezdzie probnej tym czy podobnym sprzetem. 5. Usuneli mu zeby jadowe, no malo nie zaplulem monitoru. Obejrzyj filmik, jeszcze raz i zobacz co ten sprzet dla emerytow potrafi. Osobiscie uwazam, ze mozna chlopakom z Mattighoffen pogratulowac, ze zadbali o Twoje bezpieczenstwo, bo jak widze niemasz wiekszej swiadomosci jak szybko mozna sobie zrobic na w/w typie kuku. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Jedyne co mi się na razie nie podoba w tym nowy duke'u to to, że nie da się latać na gumie przy włączone kontroli trakcji. Czekam na jakieś poważniejsze testy bo te z premiery zawsze są zbudowane tylko z ochów i achów. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktanski Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Mnie też się przeokrutnie podoba Książę :) a to, że wyposażyli go w kontrolę trakcji i resztę elektroniki to akurat bardzo dobrze. Śpiwór polecam się przewieźć... hmmm... chyba najlepszym przykładem będzie GSXR1100W, olejak, który osiągał ok 150KM i nie słyszał o niczym z ulepszaczy życia. Czy już nie wrócą czasy gdy liczyły się czyste niczym nie skażone umiejętności do opanowania dzikiej bestii?Te czasy się kończyły, gdyż motocykle osiągają teraz takie moce, że bardzo ciężko jest je opanować. Celowo napisałem opanować, a nie wykorzystać, bo do tego to już w ogóle kosmos.Przeczytaj co napisał o nim Lovtza na ścigaczu: http://www.scigacz.pl/KTM,Super,Duke,1290,bestia,na,wolnosci,21969.html Ja osobiście chciałbym u siebie ABS, TC i najlepiej antyhoppingowe sprzęgło, czy to znaczy, że nie potrafię hamować albo redukować z przegazówką? Nie, to oznacza tylko tyle, że nie lubię się spinać i denerwować podczas powrotu w deszczu. A przy takim momencie jaki generuje mój motocykl ulewa + 80km/h = powerslide na 4ce, niechciany dodam. Dohamowanie ze 140 do 80ciu i winkiel? Suuper, ale w liczę, że zrobię dobrą przegazówkę, bo jak nie to ostatnie metry przed zakrętem na dwójce zrobię już z zablokowanym kołem. A mam 4cylindry. I szczerze nie chciałbym wiedzieć co robiłoby 180KM/144Nm/189kg/V2 :) Cytuj Only biker knows why a dog sticks his head out of a car window. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktanski Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 SuperDuke :) 4 do setki... a do następnej też 4s. Cytuj Only biker knows why a dog sticks his head out of a car window. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 To słabo leci do setki. Mi się udało na er6 zrobić lepszy czas i to mierzony gps, gdzie po drodze trzeba zmienić jeden bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 (edytowane) To słabo leci do setki. Mi się udało na er6 zrobić lepszy czas i to mierzony gps, gdzie po drodze trzeba zmienić jeden bieg.Kolego, muszę cię zmartwić. pomiar GPS-em nie jest zbyt dokładny. Różnice mogą być dość spore przy pomiarze przyspieszenia. Dokładność modułu GPS w telefonie to ok.5m, do tego dochodzi częstotliwość odczytu co ok. 1 s. Przykro mi, ale dostał byś ER6-tką niezłe wciry na starcie od KTM-a ;-) Edytowane 18 Czerwca 2014 przez PiniuFF Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 To było mierzone gps z próbkowaniem 10razy na sekundę - nie telefonem. A wcirów bym nie dostał, jak ktoś nie trenował szybkich startów a ten na filmiku widać nie trenował to i moc nie pomoże. Dopiero powyżej setki czuć dużą różnicę w mocy.Przy pierwszych próbach to mi wychodziło 6 sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnder Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) jedynka,dwójka, trójka i dopiero 100km/h, zaleta to czy poważna wada? i 200 km/h dopiero na piątym biegu. (A tak mi się podobał) Więc i Adventure 1290 odpada. Multistrada 1200 i VFR 1200 C przynajmniej mają ludzkie przełożenia. Edytowane 28 Maja 2015 przez johnder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.