bratb2 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 zrobilem dzis probe bez gory airboxa chodzi tak jak trzeba dzieki za podpowiedz lidkus ,ale z przykrywka nie, wyjalem nawet gumowy wlot i tez nic, znamy juz objaw ale nie znam przyczyny ,wymienialem tylko zawory i lancuszek z napinaczem gazniki i reszta byla nie ruszana filtr powietrza po zlozeniu byl stary na ktorym przed naprawa chodzila dobrze teraz jest nowy ale to samo .moglbym jezdzic bez przykrywki ale to troche lipa :) no i ciekawi mnie dlaczego tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Dziwne tą co ja robiłem vtr również pogieły sie zawory od przeskoczenia rozrządu i też złożone wg service manual i bez góry airboxa lata jak wściekła. Z kompletnym airboxem przerywa przy 5tys obr lub 7 zalezy jak jej czapka stoi.Z tym że ja myłem w myjce gaźniki był syf straszny i przy starym filtrze o małym już prześwicie mogło to jakoś tam latać, po wyczyszczeniu gaźników i nowym filtrze juz nie. Ja musiałem dać większe dysze główne plus podkładki pod iglice ponieważ sprzęt lata na kompletnym układzie wydechowym leovince i do tego góre airboxa na obszarze 10x15cm otwory o średnicy 2cm powierciłem. Powinien być założony filtr k&n lub pipercross te hiflofiltry są za gęste do va-łek.ps radzę zamontować manualne napinacze do vtr 1000f ponieważ bardzo prawdopodobne że w niedługim czasie przeskoczy znowu rozrząd. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratb2 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 napinacze zamontowalem juz nowe z hondy wiec powinny byc ok ,z airboxem bede musial tak jak mowisz pokombinowac chociaz dysze mam tez wieksze bo 180 a orginalnie powinny byc 175 i 178 iglice byly podniesione od srodka po jednym zabku a wydechy tez sa mivva faktycznie k&n bylby w tym przypadku wskazany ale sprobuje pobawic sie ustawieniem iglicy regulacja mieszanki ,nie daje mi spokoju tylko ze stary filtr byl juz dosyc brudny a teraz wychodzi ze brak mu powietrza albo ma za duza dawke paliwa a gaznikow nie ruszalem ,bede szukal dam znac czy cos znalazlem dzieki wielkie za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Składu mieszanki polecam nie ruszać jeśli na jałowych obrotach motocykl dobrze pracuje i szybko schodzi z obrotów a kolor swiec jest koloru kawy z mlekiem. Kupiłeś nowe napinacze po 450zł za sztuke w serwisie Hondy czy kupiłeś używki na allegro :) ?? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratb2 Opublikowano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 napinacze nowe z serwisu hondy ale po 270 zl,uzywki juz mialem :) ,dzisiaj moto pomeczylem troche regulujac iglice i sklad mieszanki oczywiscie bez wiekszych efektow trzeba by jeszcze z dyszami ale musialbym zamawiac .teraz przydalby sie k&n ale drogi wiec pozostalo twoim przykladem wiercenie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Po co kupowac cale napinacze? Nie wystarczy dokupic samych sprezynek? Przeciez to sprezynki sa przyczyna przestawiania rozrzadu w VTRach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Bo sprężyny dostepne do tych napinaczy sa do bani-za slabe i miekkie pekaja szybciej niz oryginlane a oryginalnych nigdzie nie ma, w serwisie jedynie cale napinacze. Jasne ze jesli nie ma duzych luzów na napinaczu to lepiej by bylo zastosowac sprezyne tylko skad ja wziąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Tak jak wyżej sprężyny nie ma samej jako część OEM występuje ona tylko w zestawie nowego napinacza. Te sprężyny z larssona można wrzucać do napinaczy do 600cc przy vtr robisz przelot 500km i znowu napinacze napier.... zresztą napinacz który już tłucze ma luzy prawo lewo także tylko wymiana na nówki lub zrobienie na wzór manualnych. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 a co powiesz o napinaczach zapadkowych z R6 stosowanych zamiennie w cbr 3f? gdzie tez sa wadliwe napinacze. Sam miałem taki w f3 i spisywał się rewelacyjnie.Z tego co pamietam napinacze w VTR I cbr f3 sa podobne. A gdyby zastapić napinacze VTR napinaczami z R6? (w f3 trzeba nieznacznie rozwiercic otwory i pasuje idealnie) zamiast manualnych które na dobra sprawe napinamy na oko i przewaznie ze zbyt dużą siłą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek24 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Siema.Panowie mam taki sam problem jak kolega tutaj opisywał. Wymiana tylko zaworów i moto muli przy 6tyś. obr. (ale zanim dojdzie do 6tyś to rwie jak szalony, bez żadnej straty mocy). Pytanie moje jest takie: dlaczego tak się stało ;o może coś przypadkiem przekręciłem czy coś? Jak zdjąłem górę air boxa i się przejechałem to normalnie do czerwonego bez problemu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek24 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Czysciłem też gaźniki, może coś zamieniłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 wszystkie dysze na swoich miejscach ? pływaków nie ruszałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek24 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Pływaków nie tykałem, a dysze zakładałem według serwisówki (175 przód, 178tył). Co tam jeszcze można przypadkiem zamienić? Rozbiore chyba dzisiaj i posprawdzam jeszcze raz Sprawdziłem i dysze są na swoich miejscach. Na oko rozrząd chodzi dobrze(zawory otwierają się razem przód i tył, a nie na zmiane) , sprawdziłem w serwisówce i nie kumam jej... Jest napisane, że mam sobie tam poustawiać, przekręcić wałem w lewo o 1-1/4 obrotu ustawiając na znaku FT a następnie znów w lewo o 1/4 ustawiając na FT ... problem w tym, że tam nie ma drugiego FT Rozrząd mam tak: Znak na kole zamachowym RT --> tylni cylinder ma znaki na zwenątrz (RI i RE)obracam wałem 1 i 1/4 obrotu aby ustawić koło na znaku FT --> przedni cylinder ma znaki do wewnątrz (FI i FE)obracam wałem o 1 obrót ponownie na FT --> przedni cylinder ma znaki na zwenątrz. Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez Grzesiek24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Też kiedyś miałem podobny problem w mojej VTR po przeskoczeniu rozrządu i późniejszym naprawieniu głowicy. Synchro w tym przypadku nie pomogło, W końcu przypadkowo wpadłem na pomysł żeby sprawdzić jak będzie po zdjęciu całej pokrywy air boxa ale zostawieniu wkładki i o dziwo zaczął zachowywać się normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek24 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 No mam to samo, ale przecież nie będę jeździł bez górnej pokrywy ;P Jak przyjdzie sprzedawać moto to co powiem klientowi ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.