toowdie Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 rame daj do ekopomalu - wypiaskują i pomalują proszkowo - jakość jest całkiem, całkiem, tani nie są, ale naprawdę warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbied1 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 rame daj do ekopomalu - wypiaskują i pomalują proszkowo - jakość jest całkiem, całkiem, tani nie są, ale naprawdę warto Tylko pamiętaj, że jak oddasz do piaskowania to niech zwrócą uwagę na wbity nr VIN przy główce ramy, dla kolego kompletnie go wypiaskowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Tylko pamiętaj, że jak oddasz do piaskowania to niech zwrócą uwagę na wbity nr VIN przy główce ramy, dla kolego kompletnie go wypiaskowali.Za ramę do GS 400 zapłaciłem tam 250 zł. A pole numerowe faktycznie warto zakleić bo po lakierowaniu proszkowym jest słabo czytelne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endu(ro)bak Opublikowano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Póki co poprawiam jeszcze silnik. Jutro zamierzam pomalować ostatnią warstwą bezbarwnego i na dniach skompletować cały osprzęt do kupy, żeby mieć czarno na białym co mam jeszcze do zrobienia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iks Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 (edytowane) eh, widzialbym to w stylu cafe, juz sobie nawet ladnie nakreslilem... gratuluje i powodzenia! Edytowane 17 Września 2013 przez iks Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endu(ro)bak Opublikowano 18 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 (edytowane) Nie jarają mnie cafe racer'y i jakoś nie kumam zajawki na takie motocykle :) Za małą mam duszę customera żeby zbudować taki sprzęt :) W tym przypadku będzie pełen oryginał. A następny projekt będzie typowo stunt'owy ;) Edytowane 18 Września 2013 przez endu(ro)bak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yunac Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 I racja. Nie ma co przerabiać takiego klasyka, Mad Max ku**a :excl: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Dobry sprzęcior początek ery potężnych rzędówek :) Osobiście doradziłbym wymianę szpilek z nakrętkami w głowicy, bo teo wyglądają jakby przy następnym wykręcaniu miały zrobić psikusa. Olgierd, Ty może już nie doradzaj co? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Potwierdzam. Jeśli nie chcesz powtarzać tego "remontu" za rok czy dwa to dawaj ramę w piasek, proszek itd. Reszta cześci to samo. Na serio. Fakt, nie jest to tanie ale efekt jest niesamowity i baaaardzo trwały. Silnik szkiełkowanie i tez porządny lakier. Zwykły zejdzie po kilku wyjazdach i będzie kupa straszna. Będziesz tego żałował bo cała robota od nowa. jakbym miał rozebrać moto na atom i reanimować to tylko w ten sposób. Dlatego narazie nie ruszam nic bo $$ brakuje a moto duże i z wielu elementów się składa, z tego dużo do wymiany. Gumy, izolatory, i takie tam. Wiem czym to grozi a na raty nie chcę robić więc jeżdżę takim czerstwym chrupkiem. Raz a porządnie albo wcale. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endu(ro)bak Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 (edytowane) Ten sam lakier mój znajomy nałożył na V-tec'a z turbo i mu się trzyma już ponad pół roku, więc jestem dobrej myśli :) Jeśli chodzi o wizję na ten sprzęt to bardziej chodzi mi o to żebym jak najwięcej zrobił samemu, miał przy tym fun i czegoś się nauczył :) Nie jest to mój motocykl marzeń i tego nie ukrywam choć zdaję sobie sprawę, że jest już rzadkim klasykiem. Jeśli nawet lakier odejdzie za 2 lata to nic... poprawi się :) Nie da się ukryć, że to projekt robiony w garażu, a nie w profesionalnym warsztacie. Najbardziej chodzi mi o udowodnienie sobie, że jestem w stanie zapiąć projekt od A do Z. Nie ważne z jakim skutkiem, ale ważne że skończę :) Edytowane 20 Września 2013 przez endu(ro)bak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Dasz radę! Mój street wyglądał tak-A teraz tak- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endu(ro)bak Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 (edytowane) Goguś, szatan ci w piekle narysował projekt tego street'a ? :D widzę, że też pracy miałeś sporo :) Nie dość że żmudna mechanika to jeszcze rzeźba z tymi chłodnicami i owiewkami :D U mnie to bardziej jak plug&play albo składanie klocków :DDzisiaj trochę podziałałem :) Składam wstępnie silnik żeby mieć obraz jak to będzie finalnie wyglądało i co jeszcze poprawić. Na dzień dzisiejszy uświadomiłem sobie, że przydałoby się wymienić pancerze w wiązce czego się trochę obawiam :/ Pomalowałem także obejmy od kolektorów ssących na czarno tak jak były i kosz od zębatki tak samo jak silnik ( jutro prysnę też wszystko bezbarwnym ). Wrzucam kilka zdjęć jak zwykle ;) Zacznę od klocków lego prosto z szafy ;) No i najważniejsze :) Serce :) Edytowane 20 Września 2013 przez endu(ro)bak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Ten silnik juz jest gotowy, czy dopiero bedzie robiony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endu(ro)bak Opublikowano 21 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Silnik był sprawny i nie wymagał remontu. Mam nadzieję, że po złożeniu też będzie normalnie chodził. Na chwilę obecną oczekuję kilku kompletów uszczelek. Jeśli chodziło Ci o kwestie wizualną to polerka jest wstępna i będzie poprawiana, ale to jak już silnik będzie w ramie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Piękny klasyczny silniczek! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.