Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

rozumiem co napisałeś,przejadę sie zobaczę jak sie zachowuje,czy działa ABS,czy nie ślizga sprzęgło,co więcej można ocenić,czy wszystko w nim działa,jak pali,czy wszystko działa co ma działać.hamulce,tarcze,kolcki,grzany fotel,manetki,jest tam i radio i stacja dysku,podnoszona szyba,,,reszte muszę powymieniac ,tu mowa o kompletnej wymianie wszystkich płynów{olei} filtrów itp.,zobacze tylne koło jaki ma luz,rozumiem tez"tevhniczny" luz,wiem,że łożysko nie jest tanie...ale ze wszystkiego co może sie przytrafić przy zakupie łożysko pewnie będzie najtańsze..no ideału też sie można nie spodziewać 1,5 równika już ma zrobione...choć czytałem opinie że w USA biją rekordy w dojeżdżaniu nawet do 500 tys,km .tymi motorami..wszystko zależy jak był użytkowany na wyspie...wiem,że motory z anglii mogą korodować{ramy,sprężyny} słona wilgoć morska daje w doopę w tym przypadku...no zobaczymy...w końcu ludzie jeżdżą nimi i nie narzekają...podoba mi sie motor i tyle...albo sie jest fanem,albo nie...wiem już parę rzeczy o silniku,doczytałem,wiem ze łyka ciut olej,wiadomo chłodzony powietrzem inaczej jest spasowywany.. ze sprzętem jest różnie,mam burka 400 z 2007 roku,12500km  przebiegu i padł komp....tez wydatek,..tak więc różnie to bywa....dobrze,że na koniec padło słowo kupuj...bo już miałem mieszane uczucia ,powiem ci że zawsze chciałem mieć motor bmw,jak i smochód tej marki..i tak sobie myślę,że najnowszej generacji motor bmw zapewne już nie będzie taki jak olejaki,to samo jest z samochodami bm..porażka co sie teraz dzieje z jakością,nawet miski olejowe robią z plastiku.aby tylko odejść od wagi pojazdu,zamiast 6r...4 z turbiną,,zero dzwięku i zero"" żywotności...zobaczymy,oby było ok.. aha,czy po takim przebiegu jak pisze,znając angielsie drogi,olej w lagach wymieniać?

 

Edytowane przez jwnuk123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

pozmieniane oleje,filtry{oprócz paliwa,na wiosnę}motorek hula,,nie gra mi prawy głośnik,rozebrałem.nie wiem,chyba końcówka mocy na wyjsciu we wzmacniaczu padła... niestety siedzenie do obniżenia u tapicera...176 cm wzrostu i ciut mało...ze 3 cm w dół by się zdało zm takim siedliskiem.będzie mniejszy komfort,trudno...czy ktoś sam coś takiego robił?nie wiem co z grzaniem czy nie  uszkodzę maty rozbierając ,pewnie jest o góry,mniemam...pzdr.zdjęcia w swoim czasie...obecnie ganiam za sprawami i pracą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Żyją jeszcze obecni/byli posiadacze tego modelu?
Serwisowanie tego motocykla jest znacznie droższe od japońskiej konkurencji?
Jest znacznie tańsze.
RT mam od 2010. Ciągle ten sam.
Zrobił do 2019 jakieś 150 tys km.

Wysłane z mojego M2007J22G przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, żużu77 napisał:

Jest znacznie tańsze.
 

Tańsze niekoniecznie. Ale dużo lepsza dostępność nietypowych części OEM, do BMW dostanie się każdą najmniejszą pierdołę. Kwestia ceny. Japonia co ma >15 lat już ma z tym ogromny problem, oryginałów po prostu brak, trzeba siedzieć i żmudnie szukać w używanych. A do starszej japonii to już w ogóle można zapomnieć nawet o używkach. Mi kilka miesięcy zajęło znalezienie zegarów do Hondy Revere starszego typu. Do tej samej Hondy również kilka miesięcy szukałem gumowych uchwytów tylnych kierunkowskazów. Gdybym tego samego szukał do BMW to po prostu wchodzę na realOEM, znajduję w katalogu i za kilka dni mam paczkę do odbioru.
I kolejny plus dla BMW - są bardziej trwałe i łatwiejsze w serwisie od japońskiej konkurencji. Z tym, że ich serwis wymaga specyficznej wiedzy. Mój poprzedni 1150 GS przy sprzedaży miał blisko 250 000 km na liczniku. Zużycia jakoś nie było po nim widać. Obecny 1100 RS ma ponad 100 000 km. Jak na taki przebieg również typowego zużycia nie widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Cześć,  tutaj wpisy o RT1200 co dwa lata są 🤪 ale są ☝️
Rozglądam się za rocznikiem 2011-2015, 🤔 czytam co tutaj piszecie i ciekaw jestem czy użytkuje ktoś moto od 2014 wzwyż i jakie macie przebiegi i naprawy niespodziewane - może się ktoś podzielić ?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, JarekC3 napisał:

Cześć,  tutaj wpisy o RT1200 co dwa lata są 🤪 ale są ☝️
Rozglądam się za rocznikiem 2011-2015, 🤔 czytam co tutaj piszecie i ciekaw jestem czy użytkuje ktoś moto od 2014 wzwyż i jakie macie przebiegi i naprawy niespodziewane - może się ktoś podzielić ?
 

To sa dwa różne motocykle. 2010-2013 to tzw ostatni olejak. Takiego miesiąc temu zakupiłem i kończę go serwisować. o ile strona wizualna bardziej niż ok to serwis trochę zaniedbany. Największa różnica z poprzednikiem, to rozrząd już DOHC. Nie ma śrubek do regulacji zaworów. robi się to za pomocą, tzw pestek. Natomiast 2014- to już LC. Nie miałem go, więc wiele o nim powiedzieć nie potrafię, tyle co z słyszenia różnych opinii. Jedni chwalą inni chcą właśnie tego, ostatniego olejaka.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...