SamotnyWilk Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Czesc!Czy nieprawidłowy luz zaworowy może być przyczyną cięzko odpalającego motocykla?? Dzieje się tak na silniku rozgrzanym i bardzo zimnym, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Tak, może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Właściwie to ostatnia możliwa przyczyna jakiej nie sprawdziłem. Nowe świece,akumulator,regulator (stary się spalił) nie pomogły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 A jakie moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 srad 750 1997r, wyczytałem gdzies ze tam luz reguluje sie poprzez płytki zaworowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Jeśli faktycznie masz tam płytki i nie bardzo wyznajesz się na temacie to zanim zabierzesz się za robotę polecam mocno oczytać się i koniecznie serwisówkę + poważny mikrometr (suwmiarka odpada). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zrób eksperyment: podaj pod gaźniki paliwo grawitacyjne bez użycia pompki w zbiorniku i zbadaj zachowanie silnika czy nadal będzie miał tendencję do trudnego odpału zwłaszcza ciepłego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Jeśli faktycznie masz tam płytki i nie bardzo wyznajesz się na temacie to zanim zabierzesz się za robotę polecam mocno oczytać się i koniecznie serwisówkę + poważny mikrometr (suwmiarka odpada).W tym silniku są płytki,serwisówke posiadam .Producent pisze ,że luz zaworowy powinien wynosić 0,10-0,20 mm na dolocie i 0,20-0,30 mm na wylocie. Także rozumiem ,że najlepiej ustawić 0,15 IN i 0,25 EX ?? Podają też ,że powinno sprawdzać się luz co 24000 km,a tak naprawdę nie mam pojęcia kiedy ktoś tam zaglądał.odkąd go mam (3 lata) nie sprawdzałem Zrób eksperyment: podaj pod gaźniki paliwo grawitacyjne bez użycia pompki w zbiorniku i zbadaj zachowanie silnika czy nadal będzie miał tendencję do trudnego odpału zwłaszcza ciepłego silnika.Spróbuje twojej rady, czasami pomaga dodanie gazu,wtedy rozrusznik tak jakby troche szybciej kręcił. Pompe wymieniałem na inną i nic nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 To brzmi jakby akumulator nie był w stanie wygenerować wystarczającego zasilania. Akumulator może być na wykończeniu albo rozrusznik stawia duże opory. Zawory masz regulować tak żeby zmieściły się w tej granicy i w większości przypadków były bliżej górnej. Bardzo trudno wstrzelić się w konkret dlatego odpuść sobie, bo tylko szlag Cię trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 To brzmi jakby akumulator nie był w stanie wygenerować wystarczającego zasilania. Akumulator może być na wykończeniu albo rozrusznik stawia duże opory. Zawory masz regulować tak żeby zmieściły się w tej granicy i w większości przypadków były bliżej górnej. Bardzo trudno wstrzelić się w konkret dlatego odpuść sobie, bo tylko szlag Cię trafi.Cholera wie,akumulator jest nowy w tym roku zakupiony,rozrusznik sprawdzałem,szczotki się prawie skończyły,po założeniu nowych nic się nie zmieniło.. Nie mam mikrometra,dlatego zastanawiam się czy nie oddać do serwisu,żeby tam sprawdzili luzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Mikrometr jest do mierzenia płytek. Luzy sprawdza się szczelinomierzem ale wyszedłem z założenia, że jak się nosisz z tematem to jakieś minimum narzędzi masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Mierzenie luzów jest proste, zdejmujesz pokrywę zaworów a dalej to już lecisz z serwisówką, tam jest wszystko szczegółowo opisane jak ma być ustawiony wał do zmierzenia luzów na poszczególnych zaworach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 sprawdź najpierw ten luz zaworowy szczelinomierzem potem będziemy gdybać dalej-to sam ogarniesz , szczelinomierz 10 zł kosztuje.... być może luzy są ok......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 A trzeba robić synchro po regulacji zaworów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.