MłodyWilk22 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 PanowieKolega w swoim Jajku nie może przekraczać 200km/h bo po kilku minutach takiej jazdy motocykl gaśnie. Po dłuższej chwili postoju(pewnie zanim paliwo nie naleci do gaźników) odpala z ssaniem i znowu jedzie cacy do magicznej bariery 200km/h.Ps. Luzy zaworowe sprawdzane w tym sezonie i wymienione świece. Czy oprócz banalnych spraw takich jak załamany przewód paliwowy, brudny filtr paliwa lub odpowietrzenie baku przychodzi Wam coś do głowy? Np. zbyt niski poziom paliwa w komorach itp? no bo brudne gaźniki raczej bym wykluczył - przecież wszystkie na raz nie zabrudziły się w ten sam sposób, bo motocykl gaśnie momentalnie i nie ma mowy o pracy nie na wszystkie cylindry... A tak to silnik zapala, pracuje i jeździ bardzo dobrze przyzwoicie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Najpierw zanim ruszysz poziom w gaźnikach sprawdź odpowietrzenie zbiornika. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3cz3k Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Może uszkodzona pompa paliwa. A dokładniej nie w pełni sprawna. Może zbyt duże dysze paliwa są założone i w pewnym momencie zaczyna tego paliwa brakować. Wysyłane za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 PanowieKolega w swoim Jajku nie może przekraczać 200km/h bo po kilku minutach takiej jazdy motocykl gaśnie. Po dłuższej chwili postoju(pewnie zanim paliwo nie naleci do gaźników) odpala z ssaniem i znowu jedzie cacy do magicznej bariery 200km/h.Ps. Luzy zaworowe sprawdzane w tym sezonie i wymienione świece. Czy oprócz banalnych spraw takich jak załamany przewód paliwowy, brudny filtr paliwa lub odpowietrzenie baku przychodzi Wam coś do głowy? Np. zbyt niski poziom paliwa w komorach itp? no bo brudne gaźniki raczej bym wykluczył - przecież wszystkie na raz nie zabrudziły się w ten sam sposób, bo motocykl gaśnie momentalnie i nie ma mowy o pracy nie na wszystkie cylindry... A tak to silnik zapala, pracuje i jeździ bardzo dobrze przyzwoicie...mysle, ze warto sprawdzic gazniki na wejsciu, tam gdzie podlaczony jest wezyk zasilajacy niekiedy jest dodatkowy filterek, drobne sitko. ktore moze utrudniac przeplyw jesli jest brudne Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 (edytowane) Kranik podciśnieniowy , a dokładnie sparciała , porowata membrana . Edytowane 22 Czerwca 2013 przez Dariusz L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Miałem w swojej suzi podobnie okazało się że to kranik (membrany). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Jeśli masz dodatkowy filtr paliwa to wyrzuć go czym prędzej. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Czerwca 2013 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Miałem sporo przypadków, gdy powodem takich objawów był gdzieś przyciśnięty/zagięty przewód doprowadzający paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.