0909qwe Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Witam, nie wiem na co sie zdecydowac. Mam obecnie odlozone 15k zł i zastanawiam sie nad kupnem typowego sportowego litra. Po przejzeniu wszelkich testow motocykli, wybralem sobie kilka modeli, nad ktorymi jestem bardziej zainteresowany. Mam nadzieje ze na tym forum rozwiejecie moje watpliwosci. A wiec przechodzac do sedna zastanawiam sie nad:CBR 954 - wiem ze nie jest to typowa klasa litra, ale osiągami nie odstaje duzo od konkurencji, do tego poprzedniczki 900 i 929 - wystarczajaco pokazały swoja wytrzymałość, na przestrzeni lat, z ta nie powinno byc inaczej.R1 (rn09) - pierwsza na wtrysku, ceny na allegro wachaja sie od 13- 17k, wiec koło 13-15k powieninem juz cos znalezc. Nurtuje mnie tylko kwestia skrzyni biegow ktora od zlej zmiany ponoc lubi sie sypac. Jak to naprawde z nia jest?GSXR 1000 (k3,k4) - dobre opinie wsrod uzytkownikow, cena podobna do pierwszej r1 z wtryskiem. Wiem ze to nie ten niezawodny olejak,a w testach wypada bardzo dobrze - w koncu to jedyny konkurent r1 z tamtych lat.GSXR 1300 - przemawia do mnie ze wzgledu na wygode czego na w/w motocyklach nie znajde, dodatkowo daje mozliwosc wykorzystania jej bardziej turystycznie, do 15k, powinienem chyba znalezc cos z pierwszych rocznikow.Honda VTR SP1/SP2 - Tutaj przemawia do mnie pieknie brzmiaca V'ka, jednak to rzadki motoyckl, a przy korzystaniu z niego co dziennie moze nie wypasc najlepiej.Kawasaki ZX9R - bez problemu znajde w swoim przedziale cenowym, ostatnie poprawione juz sztuki z 02' 03' roku. Jednak design przypomina jeszcze koncowke lat 90'tych.CBR 1100XX - Cenowo nie odbiga od reszty, wersje na wtrysku po 2000 roku, nie beda problemem do znalezienia, tak jak w przypadku Hayki, przemawia na korzysc wygoda na dluzsze trasy. Nie wiem co tak naprawde wybrac, motocykla bede uzywal na co dzien, na dojazd do pracy, treningu, sklepu - w sezonie auta praktycznie nie ruszam. Wygody od sportowych litrow nie oczekuje, w trasy dalsze wybieram sie sporadczynie, jednak gdzies tam w glowie planuje trip do Francji lub Włoch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 GSXR 1300 - przemawia do mnie ze wzgledu na wygode....CBR 1100XX - ...tak jak w przypadku Hayki, przemawia na korzysc wygoda na dluzsze trasy. Nie wiem co tak naprawde wybrac, ....... Wygody od sportowych litrow nie oczekuje, w trasy dalsze wybieram sie sporadczynie.... Jak sam nie wiesz czego od motocykla oczekujesz i interesują Cie wszystkie sprzęty o poj pow. 900ccm to jak Ci ktoś ma doradzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 No właśnie. Wg mnie GSXR-1300 i CBR1100XX nie są typowymi sportami. Do tego grona możesz dorzucić też śmiało w takim razie ZZR1200 i K1200S.Przede wszystkim zastanów się jednak czy ten komfort ma dla Ciebie znaczenie. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 zx10r 04-05 :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 zx10r 04-05 :)do tańca i do różańca :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 w tej kwocie szukaj tylko zx10r - 04-05 , uwielbiam ten motocykl, miałem już dwie sztuki i żadnej nie żałuję, rwie dupę niemiłosiernie Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 A ja proponuję Suzuki, wystarczy tylko zmienić hamulce i znaleźć faktycznie porządną sztukę...dołóż parę zł a będzie K5 - chyba najlepszy model...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 gsxr1000k3/4 duzy, wydogny, szybki i w miare lekki Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 gsxr1000k3/4 duzy, wydogny, szybki i w miare lekki dokup do niego sakwy i piękny turystyk będzie :) Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 chyba nawet gdzies w zlomie mam zaciski z k4, amor skretu z 06'zx10r pasuje idealnie , tylko trzeba mu"revalve" zrobic :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 to po co masz się męczyć na sporcie na co dzień jak rozważasz również xx? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolnemiasto Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 a ja proponuję Triumph Sprint ST 1050. Naprawdę zacna maszyna i pewnie na tor nie będziesz jeździł to w zupełności wystarczy. Silnik bardzo elastyczny, osiągi ok (270 km/h), spalanie ok 6-7 l. jest krótki, zwrotny. A jak gada.... mmmmm Cytuj meble biurowefotele obrotowekrzesła obrotowekrzesła konferencyjnewww.alias.org.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Dziwna sprawa, piszesz na początku że chcesz typowego sportowego litra, a przynajmniej dwa z tych motocykli, które wymieniłeś nie pasuje do tego stwierdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Oj tam, ma owiewki to sport :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 typowy sportowy litr na dojazdy do roboty hmm.. jak tam chcesz.. z w/w ja wybrał bym dla siebie vtr sp2 , ale to z uwielbienia do V, pieknie to brzmi i super to jeździ. Najlepiej jakbyś sie przejechał V i rzędem , może np charakter V Ci nie podejdzie a może spasuje akurat. Tak naprawde na dojazdy do roboty i gdzies tam sie przejechac to kazdy sie nadaje z w/w. Kwestia twojego gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.