Skocz do zawartości

0909qwe

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Tcat
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    z Daleka

Osiągnięcia 0909qwe

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, nie wiem na co sie zdecydowac. Mam obecnie odlozone 15k zł i zastanawiam sie nad kupnem typowego sportowego litra. Po przejzeniu wszelkich testow motocykli, wybralem sobie kilka modeli, nad ktorymi jestem bardziej zainteresowany. Mam nadzieje ze na tym forum rozwiejecie moje watpliwosci. A wiec przechodzac do sedna zastanawiam sie nad: CBR 954 - wiem ze nie jest to typowa klasa litra, ale osiągami nie odstaje duzo od konkurencji, do tego poprzedniczki 900 i 929 - wystarczajaco pokazały swoja wytrzymałość, na przestrzeni lat, z ta nie powinno byc inaczej. R1 (rn09) - pierwsza na wtrysku, ceny na allegro wachaja sie od 13- 17k, wiec koło 13-15k powieninem juz cos znalezc. Nurtuje mnie tylko kwestia skrzyni biegow ktora od zlej zmiany ponoc lubi sie sypac. Jak to naprawde z nia jest? GSXR 1000 (k3,k4) - dobre opinie wsrod uzytkownikow, cena podobna do pierwszej r1 z wtryskiem. Wiem ze to nie ten niezawodny olejak,a w testach wypada bardzo dobrze - w koncu to jedyny konkurent r1 z tamtych lat. GSXR 1300 - przemawia do mnie ze wzgledu na wygode czego na w/w motocyklach nie znajde, dodatkowo daje mozliwosc wykorzystania jej bardziej turystycznie, do 15k, powinienem chyba znalezc cos z pierwszych rocznikow. Honda VTR SP1/SP2 - Tutaj przemawia do mnie pieknie brzmiaca V'ka, jednak to rzadki motoyckl, a przy korzystaniu z niego co dziennie moze nie wypasc najlepiej. Kawasaki ZX9R - bez problemu znajde w swoim przedziale cenowym, ostatnie poprawione juz sztuki z 02' 03' roku. Jednak design przypomina jeszcze koncowke lat 90'tych. CBR 1100XX - Cenowo nie odbiga od reszty, wersje na wtrysku po 2000 roku, nie beda problemem do znalezienia, tak jak w przypadku Hayki, przemawia na korzysc wygoda na dluzsze trasy. Nie wiem co tak naprawde wybrac, motocykla bede uzywal na co dzien, na dojazd do pracy, treningu, sklepu - w sezonie auta praktycznie nie ruszam. Wygody od sportowych litrow nie oczekuje, w trasy dalsze wybieram sie sporadczynie, jednak gdzies tam w glowie planuje trip do Francji lub Włoch.
  2. Mam pewne pytanie do was, zastanawiam sie nad przesiadka na sportowego litra, jednak dreczy mnie pewna mysl mam 190cm wzrostu i waze ok 115kg czy sportowa klasa litrow takich jak r1, gsxr1000 czy cbr 1000 rr nie bedzie zbyt "mała" gabarytowo ? Motocykle jakich uzywalem wczesniej to CBR F3 i Thundercat. Moze ktos z forum napisac mi jak wypadaja kwestie pozycji na sportowych litrach przy podonych do moich wymiarach ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...