Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem Hondy CBR 600 F2


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem dotyczący mojej Cbrki a mianowicie z jej odpaleniem.Ostatnio musiałem wyciągnąć z niej silnik bo oberwałem gwint na swiecy i była kicha. Więc wyciągnołem silnik i oddałem do mechanika który zrobił i redukcje a przy okazji dotarł gniazda zaworowe (nie pogłębiając ich) wymienił uszczelniacze na zaworach i oczywiscie splanował głowice.Gdy dostałem juz silnik to włozyłem go w rame podpiołem instalacje wszystko wsio chce odpalic i nic Kręce kręce i silnik się troche napędza ale nic. Raz mi złapał na 2-3 sek i zgasł. Gazników nie rozbierałem tylko sciągnołem z gum i tyle. Więc dzwonie do mechanika zeby przyjechał i zucił okiem na to co sie dzieje. Przyjeżdza pierwsze co to patrzy na rozrząd czy dobrze ustawił. Rozrząd jest ok. Póżniej na kable czy dobrze podpiołem i czy jest iskra. kable są ok i iskra jest.Tak jakby paliwa wg nie zasysało. chciałem jeszcze zrobic tak ze nalałem paliwa do rurki co idzie od baku i pchnąć ustami to sie nie da.nie wiem czy tak powinno być czy nie. I z tłumników nie strzela...Silnik kręci sie tak bez paliwa na luza. Swiece są ok iskra jest. Może nie najlepsza ale jest. Powinien na tej iskrze odpalić . Więc teraz prosze o jakies porady. Z góry dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jakie węzyki ? jak tam jest tylko jeden weżyk od podcisnenia ktory idzie od baku do glowicy.i wecej tam nie ma wezyków przy gażnikach. A jak sciagałęm gaźniki to nic nie ruszałem tylko sciagnąłem z gum z głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie chce odpalić i wykręcisz świece to są zalane? jeśli nie to ewidentnie masz problem z paliwem, spróbuj psiknąć samostartem w airbox czy załapie, sprawdź czy w gaźnikach jest paliwo. Jeśli nie to gaźniki na stół i czyścić, mogło odparować paliwo jak trochę postała, wylać się jak je zdejmowałeś i osady pozatykały dysze od wolnych obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może weź się w garść i określ czego chcesz. Prosisz o pomoc na forum ale dalej robisz po swojemu.

 

Zakręć kranik

Zakręć ssanie

Kup samostart (jest na wielu stacjach benzynowych i sklepach motoryzacyjnych w formie łatwopalnego spray'u)

Oczyść świece

Naładuj akumulator

 

I dopiero wtedy próbuj uruchomić silnik najlepiej z uchyloną przepustnicą. Jeśli znowu się zaleje to wtedy wkracza do akcji opróżnianie gaźników do sucha i samostart. Jeśli nadal zalewa wtedy trzeba szukać dużego przecieku albo przyczyny słabej iskry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok



Odrazu was wszystkich Przepraszam...Motor odpalił na popych. Przy 5 tysiacach nie wkreca sie i mam do was pytanie wlasnie w tej sprawie czy to wina swiec? Poniewaz swiece tez nie były pierwszej mlodosci.... a na wolnych obrotach wgl sie nie utrzymuje trzeba trzymac go na gazie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...