k o b 22 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) Cześć,przejąłem ten motocykl od r4y4n i niestety problem nie znikną. Dotychczas zdarzyło mi się to 2 razy, za pierwszym razem było na pewno gorący dzień. Będę monitorował ładowanie, ale z tego co na razie patrzyłem to jest w normie. Co jeszcze sprawdzić? Edit: nie będę zakładał nowego tematu, czemu jak leję pod korek to wylewa się paliwo, chyba przez odpowietrznik z lewej strony? Te triumphy tak mają czy bak jest uszkodzony? Nie wiem ile wchodzi paliwa tak żeby się nie wylewało, ale staram się teraz nie lać więcej niż 13L. Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez k o b 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) Cześć,przejąłem ten motocykl od r4y4n i niestety problem nie znikną. Dotychczas zdarzyło mi się to 2 razy, za pierwszym razem było na pewno gorący dzień. Będę monitorował ładowanie, ale z tego co na razie patrzyłem to jest w normie. Co jeszcze sprawdzić? Edit: nie będę zakładał nowego tematu, czemu jak leję pod korek to wylewa się paliwo, chyba przez odpowietrznik z lewej strony? Te triumphy tak mają czy bak jest uszkodzony? Nie wiem ile wchodzi paliwa tak żeby się nie wylewało, ale staram się teraz nie lać więcej niż 13L. Coś jest nie tak z tym zbiornikiem. Ja zawsze lałem pod sam korek i nigdy nic nie wylatywało. Ładowanie mierzyłeś tak jak opisałem wyżej (na mocno rozgrzanym silniku i pod obciążeniem świateł)? Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Mierzyłem wcześniej na rozgrzanym moto i było ok. Dzisiaj przejechałem się ze 100m i moto stało tak z 15 minut włączone to postanowiłem zmierzyć. Moto się zagrzało, wentylator chodził, było 2-3 maks do końca wskaźnika temp. Woltomierz pokazał 12,5V. Jak dodałem gazu to było 13,3V. Z włączonymi światłami drogowymi było tak samo. Po puszczeniu gazu znów 12,55V.Moto chodziło normalnie. Wcześniej jak mierzyłem to było 13,5V-13,8V. Ostatnio kilka razy zdarzyło mi się tak, że moto utrzymywało się 2 albo 3 tyś obrotów. Nie wiem czy ma to wpływ, ale kierunki czasami zaczynają szybko migać, a po chwili normalnie działają. Czasami włączy się na chwilę rezerwa po czym się wyłącza. W ogóle zastanawiam się kiedy rezerwa powinna się włączyć. Po prawej stronie jest taki pływak czy coś na druciku, opada on swobodnie w dół nie dotykając już benzyny, ale rezerwa się nie włączyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Woltomierz pokazał 12,5V. Jak dodałem gazu to było 13,3V. Z włączonymi światłami drogowymi było tak samo. Po puszczeniu gazu znów 12,55V.Moto chodziło normalnie. Wcześniej jak mierzyłem to było 13,5V-13,8V. Regulator do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Regulator do wymiany.Miałem podobne ładowanie i różne dziwne objawy -głównie falujące obroty, po adaptacji i wymianie regulatora od cbr 600rr wszystkie problemy zniknęły Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 (edytowane) OK, regulator wymienię. Gdzie mogę znaleźć taki model bo na allegro ich nie widzę. Można coś znaleźć w dobrej cenie czy trzeba liczyć się z wydatkiem 4 stów? Przy okazji, przeglądałem ten temat na triumphrat, trzeba koniecznie zmienić położenie tego regulatora? Trochę to kiepsko wizualnie wygląda. Edytowane 10 Września 2013 przez k o b 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Za ok. 200 pln spokojnie powinieneś dostać ten model który napisałem wcześniej. Przeglądaj oferty z regulatorami od cbr 600rr/1000rr i pytaj sprzedających czy to ten model (symbol modelu jest napisany na górnej ściance regulatora więc możesz poprosić o zdjęcie z tej strony). Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Za 200 zł to chyba używane, po 400 są nowe. Używane są coś warte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Za 200 zł to chyba używane, po 400 są nowe. Używane są coś warte? Miałem na myśli właśnie używane :). Używany, sprawny regulator jest tak samo dobry jak nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Jeszcze mam takie pytanie, to na 99% będzie uszkodzony regulator czy może być jeszcze inna przyczyna tego niskiego ładowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Może być jeszcze uszkodzony moduł. Jest przyklejony temat wyjaśniający jak można zdiagnozować usterkę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Prędzej stator niż moduł. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 I teraz mam problem. Zmieniłem jakiś czas temu regulator na używany FH0012AA ładowanie było pomiędzy 13,5V-13,8V. Niestety ostatnio zauważyłem, że ładowanie jest niższe. Czasami jest ok, a czasami w okolicach 12,8-13V. Nie jestem pewien czy jak silnik jest zimny to czy ładowanie jest ok czy też jest problem. Do tego jeśli ładowanie jest niższe obroty spadają poniżej 1 tyś... Teraz pytanie czy koleś sprzedał mi uszkodzony regulator czy problem leży gdzieś indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Jezeli spada ponizej 13V to cos nie halo z reglerem.Radze rozejrzec sie za nastepnym.Oprocz tego sprawdzic jak wygladaja kostki laczace regler z alternatorem i masowanie reglera.Mozna rowniez przeprowadzic dodatkowy kabel laczacy regler z minusem baterii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Ok, dzięki posprawdzam to jeszcze raz. Teraz był silnik zimny, odpaliłem i napięcie było 13,8V... Ew. czy przyczyną mogą być złączki na kablach do regulatora? I jak się bardzo nagrzeją to wtedy wszystko szaleje? Lutowałem je do kabla, ale już do regulatora ze względu na dostęp nie. Są tylko wciśnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.