mariusz1985win Opublikowano 3 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Symbol na obudowie filtra "mówi", że jest to obudowa od F2. Doładowanie w F3 wygląda tak:kolego dziekuje za zainteresowanie moim tematem:p ale ja juz wiem jak wyglada doladowanie w f3 teraz przydalo by sie kilka zdjec doladowania w f2 moze nie doladowania bo f2 nie ma doladowania, ale jak to tam powinno wygladac wloty i wogole za cholere na google nie moge nic znalesc:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 Symbol na obudowie filtra "mówi", że jest to obudowa od F2. Doładowanie w F3 wygląda tak: kolego dziekuje za zainteresowanie moim tematem:p ale ja juz wiem jak wyglada doladowanie w f3 teraz przydalo by sie kilka zdjec doladowania w f2 moze nie doladowania bo f2 nie ma doladowania, ale jak to tam powinno wygladac wloty i wogole za cholere na google nie moge nic znalesc:PSłabo szukasz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 (edytowane) no widocznie cos mi przeoczylo:Pna zdjeciu nie bardzo widze co i jak te wezyki sa czy nie sa podpiete do czegos chodzi mi o wezyki 1 i 2 zaznaczone na zdjeciu wiem ze ten grubszy podpina sie do jakby filterka niestety moj sie rozsypal podczas proby rozebrania moze i dobrze bo pelno w nim bylo syfu i ta gapeczka cala sparciala rozpadla sie na amen;P zastapie go malym stozkiem mysle ze nie bedzie to mialo wplywu na jazde chcial bym wiedziec jak to wyglada zanim cos niepotrzebnego kupie:/ teraz to juz wogole:/ coś jest nie tak nie wiem czy zapomniałem coś podpiąć czy co ale teraz jak moto przegazowuje (oczywiście odpowiednia temperatura jest) to moto nie ma odcinki kreci max obroty i nie odcina ręce opadają:( udrożniłem 1 kanał w airboxie niestety narazie wiązki dalej w nim siedzą ktoś to strasznie spartolił:( drugim kanałem zrobiłem prowizorkę wlotu powietrza chciałem zobaczyć jak to się zachowa niestety wydaje mi się ze dalej to samo 1/2/3 idzie ładnie reszta 7000 obr i klapa v max 120 jaka udało mi się osiągnąć (zębatki oryginalne) no porażka Panowie co jeszcze zauważyłem jak moto cieple to gorzej pali i coś jak by rzęziło w silniku na zimnym pali bardzo dobrze i tego rzężenia nie ma..... coś jest nie tak:( zna ktoś jakiegoś dobrego mechanika z okolic Świdnicy Edytowane 4 Września 2013 przez mariusz1985win Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Dziwna sprawa od 1 jak ciagnie max obroty i tak na kazdym biegu to moto przekracza te 7000 obr ale prędkość maksymalna jaka zarejestrowal moj licznik to 115km/h 6bieg obr 9000 (braklo drogi) o ile mi wiadomo to predkosc na tym biegu przy tych obrotach to okolo 180/200km/h sprawdze predkosc gpsem ale czyz bym nie odroznil prędkości z 115 a 180? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 (edytowane) A no nie odróżniłeś 115 mil/h od 184 km/h. Masz angola albo amerykańca. Edytowane 8 Września 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Faktem jest to ze jest zalozony nie oryginalny licznik cyfrowy nie jest jakis super produkcjia made in taiwan nie jestem pewny na 100% ale on pokazuje km/h moto jest z niemiec sprawdze ta predkosc na gps niestety dopiero jutro ale faktycznie dziwne to jest ze obroty 9000 6 bieg a predkosc 115 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 115*1,6= 184 Shinigami wyjaśnił Ci już o co chodzi. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 A może ma założony jakiś rowerowy licznik, który jest źle skalibrowany i dlatego takie kwiatki pokazuje. Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Nie jest to licznik rowerowy to jakis custom jak to faktycznie tylko wada licznika to naprawde nie potrzebnie tu zawracam glowe chociaz tez interesuje mnie to ze moto na cieplym silniku zaczyna dziwnie klepac czy to zawory? Przyjmijmy czarny scenariusz ze moto pokaże taka sama predkosc jak gps wtedy sprawdzekompresjie bo to raczej nie przez klepiace zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 (edytowane) W kazdej F2 klekocze napinacz i to pewnie jego slychac. Edytowane 8 Września 2013 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 W kazdej F2 klekocze napinacz i to pewnie jego slychac.Znalazlem filmik na youtobe wlasnie u mnie tak samo klekocze ale dopiero jak dogrzeje go do temp 90stopni dodaje link do filmiku jak sie dogrzeje do tej temperatury i jak sacznie tak terkotac to i tez gozej pali. Właśnie sprawdzałem prędkość gps-em no i rożni się od tej pokazywanej na liczniku.... licznik pokazuje 40km/h a gps 64km/h czyli faktycznie pokazuje mi w milach dla czego na wyświetlaczu wyświetla km/h z czego jest przekazywany sygnał do licznika(a może to juz wada samego właśnie licznika w końcu to made in Taiwan) ale to już najmniej ważne, naprawdę nie czuć tej prędkości jestem w wielkim szoku :roll: ...... Dalej dobiega ten dziwny klekot z piecyka po rozgrzaniu moto po regulacji zaworów konieczna jest ponowna synchronizacja gaźników i ustawienie składu mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Licznik ma pewnie funkcję pokazywania prędkości zarówno w milach jak i w kilometrach. Trzeba wejść w ustawienia i zmienić na km/h. Co do silnika to obstawiam napinacz, możliwe też że łańcuch ale musiałbyś sprawdzić jak bardzo jest rozciągnięty. Najlepiej zdjąć pokrywę zaworów i dekiel po prawej stronie, ustawić wał tak jak do sprawdzania luzów (odsyłam do serwisówki) i sprawdzić czy znaki na kołach zębatych na wałkach rozrządu idealnie pokrywają się z krawędzią głowicy. P.S. jakbyś potrzebował napinacza to pisz na PW. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Licznik ma pewnie funkcję pokazywania prędkości zarówno w milach jak i w kilometrach. Trzeba wejść w ustawienia i zmienić na km/h. Co do silnika to obstawiam napinacz, możliwe też że łańcuch ale musiałbyś sprawdzić jak bardzo jest rozciągnięty. Najlepiej zdjąć pokrywę zaworów i dekiel po prawej stronie, ustawić wał tak jak do sprawdzania luzów (odsyłam do serwisówki) i sprawdzić czy znaki na kołach zębatych na wałkach rozrządu idealnie pokrywają się z krawędzią głowicy. P.S. jakbyś potrzebował napinacza to pisz na PW.Sprawdzilem to czy licznik ma taka funkcjie i o to chodzi ze nie ma wyswietla km/h nie mile wydaje mi sie ze poprostu licznik trefny a ze akorat mile sie pokrywaja z kilometrami to czysty zbieg okolicznosci wogole nawet nie wiem od czego ten licznik nawet na allegro nie znalazlem nic podobnego , jak zdejme dekiel po prawej stronie nie wyleje mi sie tam zaden olej czy cos sprawdze to na pewno bo mozliwe wlasnie ze to lancuszek albo napinacz pewnie dopiero w sobote sie tym zajme z braku czasu napisze jak sprawdze;) teraz tak sie zastanawiam ze moglem sprawdzic predkosc na roznych wskazaniach licznika a nie tylko wziolem predkosc 40km/h i sprawdzilem z gps-em bo to napewno licznik szajski i pewnie pokazuje jak chce z reszta obroty na tym wyswietlaczu tez nie utrzymuja stalej wartosci zakres wachan jest +-500obr szajs i tyle :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Źle napisałem, trzeba odkręcić samo to kółko na środku dekla, bo tam pod nim jest znaczek według którego ustawia się wał. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz1985win Opublikowano 10 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Troszkę popatrzyłem przy tym liczniku i rzeczywiste ma ustawienia na km/h i mp/h ma ustawione km/h ale jest złe skonfigurowany jest to licznik acwell ace-2853 http://www.acewell.co.uk/manuals/ACE-27-28XX-ENV3.pdf odsyłam do stronki producenta trzeba go skonfigurować ale ja nie bardzo wiem o co tam chodzi troszkę się pobawiłem i np jak mam obr na luzie bez gazu 1300/1700obr duży odchyl to jak poprzestawiałem to na luzie miałem 11000obr możne ktoś ma podobny licznik i mi pomoże w ustawieniu go..Licznik ma pewnie funkcję pokazywania prędkości zarówno w milach jak i w kilometrach. Trzeba wejść w ustawienia i zmienić na km/h. Co do silnika to obstawiam napinacz, możliwe też że łańcuch ale musiałbyś sprawdzić jak bardzo jest rozciągnięty. Najlepiej zdjąć pokrywę zaworów i dekiel po prawej stronie, ustawić wał tak jak do sprawdzania luzów (odsyłam do serwisówki) i sprawdzić czy znaki na kołach zębatych na wałkach rozrządu idealnie pokrywają się z krawędzią głowicy. P.S. jakbyś potrzebował napinacza to pisz na PW.Dzisiaj sie dokladnie przysluchalem i jestem pewny w 99% ze to napinacz lub lancuszek jak przegazuje do 6000obr i puszcze manetke to slychac wlasnie jak by lancuszek bardzo wyraznie...teraz wyczytałem ze trzeba podać rozmiar kola w mm i widzę ze jest tabelka ze wzorami dzisiaj już dam sobie spokój z robieniem tego ale jutro myślę ze znajdę chwilkę;) coś tez na Google wyczytałem ze trzeba podać ilość cylindrów do poprawnego działania obrotomierza hmmm tylko które to będzie pewnie trzeba metoda probób i błędów chyba ze ktoś pomorze pewnie dla tego tak mi obroty falują na wyświetlaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.