Pepper Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Hej.Podczas jazdy z kufrem, top casem konkretnie bo tylko ten mam, przy pewnej prędkości kiera zaczyna mi wibrować.Nie jakoś mocno, ale jednak. Kufer nie musi być jakoś mocno obciążony tylko między mną a kufrem nie jedzie pasażer więc może aerodynamika.Tak czy owak zwiaz mam skrecony dość mocno. Gdzie może być problem? Może przód na odbiciu trzeba odpuścić trochę? PzdrMM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 zwiększyć ciśnienie tylnej opony do 2.9 a jak się nie zmieni to wyrzucić/wymienić kufer Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Ciśnienia raczej pilnuję, ale sprawdzę. A co do kufra to trochę kicha, bo inne opcji nie ma. Tylko top case. Fakt, ze największy jaki był wziąłem, ale porządny. Stelaż też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Z pełna prędkością nie powinno się jeździć z kufrem i w instrukcji są podane wartości bezpieczne.Może się okazać, że nie przeskoczysz tego problemu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Już z pasażerem nie wolno poruszać się z maksymalna prędkością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Ale to się nie dziele przy pełnym ogniu tylko tak 100-120 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) wibruje po puszczeniu jej czy czujesz to trzymajac ja podczas normalnej jazdy, jesli to pierwsze to taka przypadlosc jazdy z kufrem; mozesz wrzucic amor skretu :) a jesli to drugie to trzeba szukac przyczyny... przyczyny takie same jak przy jezdzie bez kufra, z tym ze motocykl z kufrem predzej wychwytuje wszelkie niewywazenia kola czy nieodpwiednie skrecenie glowki ramy, niewlasciwy olej lub jego stan, ustawienia zawieszenia itp itd Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 wibruje po puszczeniu jej czy czujesz to trzymajac ja podczas normalnej jazdy, jesli to pierwsze to taka przypadlosc jazdy z kufrem; mozesz wrzucic amor skretu :) a jesli to drugie to trzeba szukac przyczyny... przyczyny takie same jak przy jezdzie bez kufra, z tym ze motocykl z kufrem predzej wychwytuje wszelkie niewywazenia kola czy nieodpwiednie skrecenie glowki ramy, niewlasciwy olej lub jego stan, ustawienia zawieszenia itp itdJeśli problem występuje tylko z obciążonym tyłem, to amortyzator skrętu tylko pogorszy sytuację.Problem rodzi się z tyłu i tam należy go likwidować.Do sprawdzenia ciśnienie w oponie, łożyska kół, zawieszenie.Jeśli to aerodynamika to cóż - pech. Trzeba jeździć wolniej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Czasem tak bywa z kuframi. Jako kurier różne wynalazki woziłem za plecami i różnie moto reagowały. A jechać trzeba więc lachę kładłem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 opona przod Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 wibruje po puszczeniu jej czy czujesz to trzymajac ja podczas normalnej jazdy, jesli to pierwsze to taka przypadlosc jazdy z kufrem; mozesz wrzucic amor skretu :) a jesli to drugie to trzeba szukac przyczyny... przyczyny takie same jak przy jezdzie bez kufra, z tym ze motocykl z kufrem predzej wychwytuje wszelkie niewywazenia kola czy nieodpwiednie skrecenie glowki ramy, niewlasciwy olej lub jego stan, ustawienia zawieszenia itp itd Po puszczeniu kiery. Trzymając ją problemu nie ma, nie wyrywa jej. Lekko chyba drżała jak się zorientowałem. opona przod Zdrowa. Sprawdzę czy krzywo nie siedzi, ale to chyba i bez kufra by wyszło. Jest dośc świeża, nie ząbkuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Najprościej zdemontuj kufer i sprawdź wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Bez kufra spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 To jeździj trzymając kierownicę i wolniej lub szybciej niż 120.To co się u Ciebie dzieje to normalka i tyle, taka aerodynamika Panie. :wink: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 A przy jeździe z pasażerem a bez kufra?Jeśli nic się nie dzieje w takim przypadku, to faktycznie wygląda na aerodynamikę. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.