Krzysztofb511 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Witam!!Posiadam Suzuki GSXF 750 z 2001r i czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica. Czy przy tej wymianie konieczne bedzie wyciagniecie calego silnika z ramy?? Koles ktoremu oddalem moto twierdzi ze istenieje taka mozliwosc ze nie bedzie to konieczne a jesli bedzie musial wyciagnac to naliczy 2x wiecej za robocizne. Czy ma ktos moze serwisowke do powyzszego moto, bede wdzieczny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 w serwisowce zawsze kombinacje przy glowicy dotycza wymontowanego silnika i mimo, ze jakims cudem dalo by sie to zrobic bez demontazu silnika to lepiej go wymontowac, ladnie sobie wtedy wszystko wyczyscisz i przejrzysz. Silnik mozesz wyciagnac sam, a reszta zajmie sie mechanik Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofb511 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 tez tak mysle ze wyciagne sobie sam silnik tym bardziej ze mechanik powiedzial ze jezeli trzeba bedzie wyciagac silnik to koszty sie podwoja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 uda się bez wyciągania silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofb511 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 jestes pewny ze sie uda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 tak, uda się bo to robiłem.Ale po co uszczelkę wymieniasz to już zachodzę w głowę... Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofb511 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 poci mi sie jak zlapie temperature, prawdopodobnie konieczna bedzie taka wymiana wiec pytam za wczasu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Zacznij od dokrecenia glowicy.Gora tego silnika pracuje i po jakims czasie luzuje sie.Za malo jest tam solidnych bolcow ustalajacych i tylko dlugie i dosc cienkie szpilki na ktorych sie to trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 W dobra porę ten temat mi się trafił :)Bo właśnie się kolegą ustawiliśmy na weekand na wymianie uszczelki pod głowicą w jajku 750, 2000r., bo też mu zaczeło cieknąć z lewej strony cylindrów od strony wydechu.Co dziwne, jak oglądałem z nim przed kupnem inną F-kę to też się pociła w tym samym miejscu... Może faktycznie tam się głowica luzuje na śrubach i wystarczy dokręcić. No nic, zrzucimy pokrywę i zobaczymy czy po ustawieniu klucz na dany moment z serwisówki śruby coś się ruszą. Jak tak to zostawiamy głowicę w spokoju do testów a jak śruby nie drgną to iestety czeka nas grubsza robota... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 kontrola dokreconych wiele lat wczesniej srub nic nie daje, bo beda wykazywaly zawsze wyzszy moment dokrecenia niz faktyczny Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 W dobra porę ten temat mi się trafił :)Bo właśnie się kolegą ustawiliśmy na weekand na wymianie uszczelki pod głowicą w jajku 750, 2000r., bo też mu zaczeło cieknąć z lewej strony cylindrów od strony wydechu.Co dziwne, jak oglądałem z nim przed kupnem inną F-kę to też się pociła w tym samym miejscu... Może faktycznie tam się głowica luzuje na śrubach i wystarczy dokręcić. No nic, zrzucimy pokrywę i zobaczymy czy po ustawieniu klucz na dany moment z serwisówki śruby coś się ruszą. Jak tak to zostawiamy głowicę w spokoju do testów a jak śruby nie drgną to iestety czeka nas grubsza robota... Możesz na starcie zapomnieć o jakimkolwiek dokręcaniu śrub bo to grozi dużymi kosztami.Jest całkiem inny powód wycieków w tym modelu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 No to widzę, że jest kilka zdań na ten temat od kilku fachowców wysokiej klasy :) I bądź tu mądry... Uchyl Piotrze rąbka tajemnicy... Czyli w grę wchodzi tylko i wyłącznie wymiana uszczelki?Bo już się ucieszyłem, że mamy tak mało roboty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Tylko wymiana uszczelki po uprzednim sprawdzeniu płaszczyzny głowicy oraz koniecznie nowe świece. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) Dzięki Piotrze!!! Ps. czyżby to wada fabryczna z tym pociekaniem oleju z głowicy w tym modelu? Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 U mnie spokojnie dokrecano, ale robil to warsztat kolegi a nie ja wiec 100% pewnosci nie mam.Jezeli juz wymieniano uszczelki to razem z tym szedl zestaw porzadniejszych szpilek i bolcow dlalepszego ustalenia calej gory silnika.Z kolei nie wiem czy w cos takiego wlasciciel bedzie chcial sie bawic przy zwyklym usunieciu wycieku,bo to o wiele wieksza robota i koszt.Tak ze mozliwe ze prosta wymiana uszczelki bedzie najlepszym kompromisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.