Limo Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Osobiście nie ale myjka to sprawdzony sposób na rozpuszczenie wszelkiego syfu w gaźnikach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florian77 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Osobiście nie ale myjka to sprawdzony sposób na rozpuszczenie wszelkiego syfu w gaźnikach.Temat jest o tyle złożony, że ten podwójny gaźnik ma dyszę wolnych obrotów i dyszę roboczą wspólną i na jeden cylinder chodzi a na drugi nie, tak samo sprawa wygląda na kolejnych dwóch cylindrach...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Proponuję zmierzyć kompresję. Z fona wysłane :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florian77 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Proponuję zmierzyć kompresję. Z fona wysłane :-)mierzyłem kompresję , sprawdzone luzy zaworowe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Nie zamieniłeś miejscami przewodów od modułu do cewek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Zacznij od sprawdzenia oporow cewek aparatu zaplonowego i cewki glownej obslugujacej cylindry srodkowe ( 2 i 3 ).Jezli tam jest wszystko dobrze to wroc do gaznikow. Wykrec sruby mieszanki wolnych i dysze wolnych obrotow, przedtem zdejmij oczywiscie przepony ze sprezynami i przepustnicami i zatykajac otwor po dyszy wolnych prysnij carb cleanerem w spray'u w otwor sruby mieszanki na wolnych.Powinienes dostac chmurke spray'u z otworkow umieszczonych w gardzieli gaznika, pod przepustnicami bedacymi wylotem ukladu wolnych i przejscia.Potem powtarzasz prysniecie tylko pryskasz przez otwor dyszy wolnych zatykajac palcem otwor sruby regulacji mieszanki.Wynik powinien byc taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 wyeliminować usterkę zapłonu można najprościej zamieniając poszczególne elementy układu (cewki, impulsatory) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Gaźniki do czyszczenia, regulacji, synchronizacji...innej możliwości nie widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florian77 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Nie zamieniłeś miejscami przewodów od modułu do cewek?Nie , kolejność jest poprawna :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.