Skocz do zawartości

Śruby do czapki honda


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc .

Nie wiem czy dobry dział . Wczoraj dokręcałem czapkę w hondzie sp1 . I upierdzieliłem dwie śruby w głowicy . Nie ukręciły się na gwincie ale pękły . Jak to wyciągnąć ? >Naspawac nakretki sie nie da . bo jest podtoczenie na gwincie na poczatku i sruba mega głęboko siedzi . Kolejny ból to średnica 5 mm. . Pierwsza co ukreciłem mialem klucz dynamommetryczny zle ustawiony na 20 nm a powinno byc 12 . Chociaz do przeskoku jeszcze było daleko . A druga na nastepnym cylindrze dokrecałem juz mega małym kluczem . I co najdziwniejsze sruba pekła podczas dokrecania innej . Pozniej łapie sie za nastepna sruba i patrze a ona ukrecona .

I druga sprawa moze wie ktos gdzie takie sruby mozna kupic ?

 

 

Uzupełnij swoje dane

moderator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dobrze obejrzyj pozostałe śruby. Być może wszystkie są przeciągnięte.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica na stół.Do wykręcenia urwanych śrub można użyć wykrętaków. Robiłem tak kilka razy.Wygląda to tak,że należy wykonać otwór wiertłem (w Twoim przypadku 3mm) idealnie w osi śruby i wkręcić stożkowy wykrętak,który ma lewy gwint po czym gdy wkręcisz go do oporu śruba powinna (ale nie musi) się wykręcić.

 

Jeśli nigdy tego nie robiłeś to idź za radą Dextera

 

Używałeś przy skręcaniu jakiegoś kleju do gwintów?

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica na stół.Do wykręcenia urwanych śrub można użyć wykrętaków. Robiłem tak kilka razy.Wygląda to tak,że należy wykonać otwór wiertłem (w Twoim przypadku 3mm) idealnie w osi śruby i wkręcić stożkowy wykrętak,który ma lewy gwint po czym gdy wkręcisz go do oporu śruba powinna (ale nie musi) się wykręcić.

 

Raczej powinno się udać bo te śruby przykręca się bardzo małym momentem, i nie powinno się tam dawać żadnego kleju do gwintów. Może nawet wystarczy wbić odpowiedniego torxa do wywierconego otworu. Mi tak udało się wykręcić urwaną śrubę mocującą tarczę hamulcową.

 

No i oczywiście wszystkie śruby do wymiany, bo tak jak napisał Qurim pewnie wszystkie są przeciągnięte.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...