PaulNewadomke Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Czesc .Nie wiem czy dobry dział . Wczoraj dokręcałem czapkę w hondzie sp1 . I upierdzieliłem dwie śruby w głowicy . Nie ukręciły się na gwincie ale pękły . Jak to wyciągnąć ? >Naspawac nakretki sie nie da . bo jest podtoczenie na gwincie na poczatku i sruba mega głęboko siedzi . Kolejny ból to średnica 5 mm. . Pierwsza co ukreciłem mialem klucz dynamommetryczny zle ustawiony na 20 nm a powinno byc 12 . Chociaz do przeskoku jeszcze było daleko . A druga na nastepnym cylindrze dokrecałem juz mega małym kluczem . I co najdziwniejsze sruba pekła podczas dokrecania innej . Pozniej łapie sie za nastepna sruba i patrze a ona ukrecona .I druga sprawa moze wie ktos gdzie takie sruby mozna kupic ? Uzupełnij swoje danemoderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 W każdym autoryzowanym serwisie Hondy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Ściągać głowicę i wieść do warsztatu specjalizującym się w regeneracji głowic, bądź jakiegoś innego, podobnego warsztatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 I dobrze obejrzyj pozostałe śruby. Być może wszystkie są przeciągnięte. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Mechanikom motocyklowym nie weszło w krew samochodowym już tak, śruby raczej wymieniamy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Głowica na stół.Do wykręcenia urwanych śrub można użyć wykrętaków. Robiłem tak kilka razy.Wygląda to tak,że należy wykonać otwór wiertłem (w Twoim przypadku 3mm) idealnie w osi śruby i wkręcić stożkowy wykrętak,który ma lewy gwint po czym gdy wkręcisz go do oporu śruba powinna (ale nie musi) się wykręcić. Jeśli nigdy tego nie robiłeś to idź za radą Dextera Używałeś przy skręcaniu jakiegoś kleju do gwintów? Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Głowica na stół.Do wykręcenia urwanych śrub można użyć wykrętaków. Robiłem tak kilka razy.Wygląda to tak,że należy wykonać otwór wiertłem (w Twoim przypadku 3mm) idealnie w osi śruby i wkręcić stożkowy wykrętak,który ma lewy gwint po czym gdy wkręcisz go do oporu śruba powinna (ale nie musi) się wykręcić. Raczej powinno się udać bo te śruby przykręca się bardzo małym momentem, i nie powinno się tam dawać żadnego kleju do gwintów. Może nawet wystarczy wbić odpowiedniego torxa do wywierconego otworu. Mi tak udało się wykręcić urwaną śrubę mocującą tarczę hamulcową. No i oczywiście wszystkie śruby do wymiany, bo tak jak napisał Qurim pewnie wszystkie są przeciągnięte. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.