pitervfr Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Witam, mój problem polega na tym ze zapiekają się zaciski na przednim kole w gsxr 750w, dodam ze tłoczki chodzą płynnie wszystkie, wszystko było czyszczone i chodziło jak trzeba, odrazu po zrobieniu założyłem na swoje miejsce odpowietrzyłem itp i odrazu stanęły na tarczach ( koło porusza się ale ze sporym oporem), po zdjęciu zacisków okazuje sie ze zaden tłoczek nie stoi i wszystkie elegancko pracuja. Motocykl to honda vfr 750 z zawieszeniem od gsxr 750w (lagi, zaciski tarcze koło itp) ale od vfr został przewód hamulcowy i pompa ( też czyszczone), może to ze sobą nie gra i dlatego jest problem?Tarcze nie mają dużego progu, choc jakiś tam jest, myslałem że może klocki krzywo się ustawiają i coś je blokuje?.Prosze o pomoc!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 tłoczek pompy nie cofa się do końca po odpuszczeniu hamulca Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Rowki wyczyściłeś po uszczelniaczami?Masz nowe klocki? Pompa hamulcowa sprawna? W jakim wieku masz przewody hamulcowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) Rowki wyczyszczone, klocki nowe, ale na starych było to samo, przewody raczej oryginał wiec stare, właśnie tak to wygląda jak problemz pompą, więc co z taką pompą zrobić? wymienić bebechy? A może musi być pompa od gsxr bo ta ma za mały skok, tzn za mało płynu przetłacza ? Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez pitervfr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 sprawdź luz pomiędzy dźwignią a tłoczkiem pompy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 luzu nie ma żadnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 luzu nie ma żadnego a dlaczego ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 ten tłoczek odbija jakas sprężynka tam w środku i dotyka do dźwigni, nie ma tam żadnej regulacji, regulacja jest tylko samej klamki, wydajemi się że tak powinno byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 ten tłoczek odbija jakas sprężynka tam w środku i dotyka do dźwigni, nie ma tam żadnej regulacji, regulacja jest tylko samej klamki, wydajemi się że tak powinno byc? zapytałeś to odpowiedziałem ale jak Tobie się wydaje, że tak powinno być to ja przepraszam za zajmowanie czasu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 moge się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 moge się mylić albo naprawiać cokolwiek nie mając ani serwisówki, ani pojęcia o tym co się robi :biggrin: .Grzebiąc w układzie hamulcowym sam sobie robisz krzywdę bo podczas próbnej jazdy może okazać się, że gdzieś popełniłeś błąd i nie będzie szans na jego poprawienie :biggrin:Jest bardzo mało serwisówek w języku polskim ale mając dostęp do internetu można skorzystać z translatora. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 (edytowane) Jeżeli wyjdzie że to tłoczek w pompie to mogę odstąpić cały komplet. I to nawet 3 sztuki. Ponieważ kiedyś zamawiałam do SV a mi przysyłali z uporem maniaka komplet opisany jako > GSXR 750: GSF 1200, Dandit 96-02. (ed: a tego szympansa ze sklepu o mało nie zagryzłam bo za nic nie mogłam go przekonac że nie pasuje i koniec końców zostały mi wszystkie. Za pierwszym razem to myślałam że sama coś źle w zamówieniu napisałam. Poprawiłam i znowu to samo. Zamówiłam z innego sklepu to samo i w końcu z Suzuki w Japonii przysłali mi ten który chciałam chociaż zamówienie składałam klikając na te ich krzaczki :) )Tłoczek ma średnicę odrobinę większą niż ten który potrzebowałam do SV.Hamulce tak samo defektowały jak piszesz. Tak jakby lekko cały czas był wciśnięty i koło kręciło się z dużym oporem. A jeden z tych kompletów zbędnych mi wygląda tak: Edytowane 3 Kwietnia 2013 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Tamka, Ty też masz chyba problemy z czytaniem bo chłopak napisał że ma ori pompę od VFR :P Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Ale on wyraźnie napisał, że nie ma żadnego luzu na klamce hamulca :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Ale zestaw naprawczy od gsxra chyba mu się nie przyda ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.