Skocz do zawartości

zapieczone hamulce problem!!


pitervfr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój problem polega na tym ze zapiekają się zaciski na przednim kole w gsxr 750w, dodam ze tłoczki chodzą płynnie wszystkie, wszystko było czyszczone i chodziło jak trzeba, odrazu po zrobieniu założyłem na swoje miejsce odpowietrzyłem itp i odrazu stanęły na tarczach ( koło porusza się ale ze sporym oporem), po zdjęciu zacisków okazuje sie ze zaden tłoczek nie stoi i wszystkie elegancko pracuja. Motocykl to honda vfr 750 z zawieszeniem od gsxr 750w (lagi, zaciski tarcze koło itp) ale od vfr został przewód hamulcowy i pompa ( też czyszczone), może to ze sobą nie gra i dlatego jest problem?

Tarcze nie mają dużego progu, choc jakiś tam jest, myslałem że może klocki krzywo się ustawiają i coś je blokuje?.

Prosze o pomoc!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowki wyczyszczone, klocki nowe, ale na starych było to samo, przewody raczej oryginał wiec stare, właśnie tak to wygląda jak problem

z pompą, więc co z taką pompą zrobić? wymienić bebechy? A może musi być pompa od gsxr bo ta ma za mały skok, tzn za mało płynu przetłacza ?

Edytowane przez pitervfr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten tłoczek odbija jakas sprężynka tam w środku i dotyka do dźwigni, nie ma tam żadnej regulacji, regulacja jest tylko samej klamki, wydaje

mi się że tak powinno byc?

 

zapytałeś to odpowiedziałem ale jak Tobie się wydaje, że tak powinno być to ja przepraszam za zajmowanie czasu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moge się mylić

 

albo naprawiać cokolwiek nie mając ani serwisówki, ani pojęcia o tym co się robi :biggrin: .

Grzebiąc w układzie hamulcowym sam sobie robisz krzywdę bo podczas próbnej jazdy może okazać się, że gdzieś popełniłeś błąd i nie będzie szans na jego poprawienie :biggrin:

Jest bardzo mało serwisówek w języku polskim ale mając dostęp do internetu można skorzystać z translatora.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wyjdzie że to tłoczek w pompie to mogę odstąpić cały komplet. I to nawet 3 sztuki. Ponieważ kiedyś zamawiałam do SV a mi przysyłali z uporem maniaka komplet opisany jako > GSXR 750: GSF 1200, Dandit 96-02. (ed: a tego szympansa ze sklepu o mało nie zagryzłam bo za nic nie mogłam go przekonac że nie pasuje i koniec końców zostały mi wszystkie. Za pierwszym razem to myślałam że sama coś źle w zamówieniu napisałam. Poprawiłam i znowu to samo. Zamówiłam z innego sklepu to samo i w końcu z Suzuki w Japonii przysłali mi ten który chciałam chociaż zamówienie składałam klikając na te ich krzaczki :) )

Tłoczek ma średnicę odrobinę większą niż ten który potrzebowałam do SV.

Hamulce tak samo defektowały jak piszesz. Tak jakby lekko cały czas był wciśnięty i koło kręciło się z dużym oporem.

 

A jeden z tych kompletów zbędnych mi wygląda tak:

 

87593067714513771831.jpg

Edytowane przez Tamka

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...