Skocz do zawartości

SPEED DAY 2013


Niesmiertelny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziala juz nowa strona poznanskich treningow .

Jest juz nawet formularz zgloszenia ,ciekawi mnie tylko zapis na temat glosnosci 98db dla wszystkich !

ciekawe jak to ma funkcjonowac bo za bardzo tego nie widze ,zaden z zawodnikow raczej nie pojezdzi ze o amatorach ze sportowymi tlumikami nie wspomne .

 

http://www.speedday.pl/rejestracja.php

Edytowane przez Niesmiertelny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: Planuję się wybrać na Speed day w tym roku po raz pierwszy, Oprócz posiadania kasku, kombi, jakie wymagania muszę jeszcze spełnić? Moto musi być przygotowane jak do zawodów (wanna, zabezpieczone śruby itp), czy może być seryjne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl seryjny, głośność 98db przy 5500obr/min dla poniżej 1000, powyżej litra 5000 obr/min. Poza tym musisz (jeśli nie masz) zdać egzamin na motokartę przed wjazdem na tor. (25 zł)

 

Mam pytanie: Planuję się wybrać na Speed day w tym roku po raz pierwszy, Oprócz posiadania kasku, kombi, jakie wymagania muszę jeszcze spełnić? Moto musi być przygotowane jak do zawodów (wanna, zabezpieczone śruby itp), czy może być seryjne?

--->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09

http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym musisz (jeśli nie masz) zdać egzamin na motokartę przed wjazdem na tor. (25 zł)

Chyba 50 zł o ile dobrze pamiętam, ale przy ogólnych wydatkach różnica zaiste niewielka, wręcz pomijalna :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko. Kupiłem niedawno FZR 400 z 1990r po lekkim szlifie. Nie ma owiewek i przez to martwiłem się że na tor będę musiał je dokupić. A tak to kask mam, kombi dokupię, jakieś nowe oponki i będzie można na speed day wpaść:) Tłumik seryjny powinien się w normie głośności zmieścić. Tam w cenie są instruktorzy, prawda? Fajnie by było podszlifować troszkę umiejętności.

 

może seryjne, wiecej masz na stronie...

no właśnie na stronie nic oprócz limitu głośności, i wymaganego kasku i kombi nie znalazłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym instruktażem to niby tak, są, ale nie liczył bym na jakieś indywidualne rady. Tak czy siak, wpadaj, będziesz na 100% zadowolony. Tylko zawczasu przygotuj rodzinę na to, że od tego momentu całą kasę będziesz ładował w urywanie sekund na torze. Budowa domu, nowa lodówka i większa buda dla psa pójdzie w odstawkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś robią właśnie z ta stroną bo teraz u mnie też wyskoczyła wersja nowsza/sobotnia ale żadne linki nie działają.

 

speedday.png

Edytowane przez _Ra_

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie chłopakom jeszcze kilka dni, z pewnością dopracują stronę na cacy ;)

 

Spoko. Kupiłem niedawno FZR 400 z 1990r po lekkim szlifie. Nie ma owiewek i przez to martwiłem się że na tor będę musiał je dokupić. A tak to kask mam, kombi dokupię, jakieś nowe oponki i będzie można na speed day wpaść :) Tłumik seryjny powinien się w normie głośności zmieścić. Tam w cenie są instruktorzy, prawda? Fajnie by było podszlifować troszkę umiejętności.

 

Najważniejsze, żeby motocykl był sprawny technicznie. Sprawdź to dokładnie, żeby później nie było takiej akcji, że zalewasz tor olejem, bo chłopaki nie będą uradowani... ;) Na wszelki wypadek przed wyjazdem do Poznania wpadnij gdzieś na pomiar głośności wydechu. No i opony - poczytaj w odpowiednim dziale, żebyś nie przyjechał na tor na kartoflach, bo odbierzesz sobie całą zabawę ;) Powodzenia, na 100% będziesz zachwycony i natychmiast zarażony, jak każdy

Edytowane przez >>Barry

www.rideside.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie chłopaką jeszcze kilka dni, z pewnością dopracują stronę na cacy ;)

 

Dla mnie też wygląda na to, że właśnie dopracowują/zmieniają stronę. Czekam na informacje kosztowe. Może jakiś karnet ze zniżką...

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sesja trwa 20 minut. Później 40 minut przerwy (jeżdżą pozostałe grupy), ale bardzo szybko zlatuje.

 

Okrążenia są mierzone po trzeciej sesji. Po skończeniu sesji, możesz zobaczyć swoje czasu na wydrukach w biurze. Jest też monitor od strony alei serwisowej, ale ciężko z niego skorzystać podczas jazdy ;)

 

Kombi może być tekstylne z ochraniaczami.

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jeden dobry sposób pomiaru czasu: wystarczy utrzymać się za wybranym zawodnikiem i już wiemy ile w przybliżeniu wykręciliśmy. Jadąc za Pejserem możemy liczyć na 1:40, za Korobaczem 1:38 a za Szkopkiem lub Oskaldowiczem to nawet nie ma co sobie głowy zawracać, bo i tak się nie uda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...