Niesmiertelny Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 (edytowane) Dziala juz nowa strona poznanskich treningow .Jest juz nawet formularz zgloszenia ,ciekawi mnie tylko zapis na temat glosnosci 98db dla wszystkich !ciekawe jak to ma funkcjonowac bo za bardzo tego nie widze ,zaden z zawodnikow raczej nie pojezdzi ze o amatorach ze sportowymi tlumikami nie wspomne . http://www.speedday.pl/rejestracja.php Edytowane 20 Marca 2013 przez Niesmiertelny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Od czego mamy druciaki :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Mam pytanie: Planuję się wybrać na Speed day w tym roku po raz pierwszy, Oprócz posiadania kasku, kombi, jakie wymagania muszę jeszcze spełnić? Moto musi być przygotowane jak do zawodów (wanna, zabezpieczone śruby itp), czy może być seryjne? Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 może seryjne, wiecej masz na stronie... hm, jeszcze w sobotę na strona wyglądała inaczej - nowa szata graficzna i terminy na 2013... :huh: Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Motocykl seryjny, głośność 98db przy 5500obr/min dla poniżej 1000, powyżej litra 5000 obr/min. Poza tym musisz (jeśli nie masz) zdać egzamin na motokartę przed wjazdem na tor. (25 zł) Mam pytanie: Planuję się wybrać na Speed day w tym roku po raz pierwszy, Oprócz posiadania kasku, kombi, jakie wymagania muszę jeszcze spełnić? Moto musi być przygotowane jak do zawodów (wanna, zabezpieczone śruby itp), czy może być seryjne? Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Poza tym musisz (jeśli nie masz) zdać egzamin na motokartę przed wjazdem na tor. (25 zł)Chyba 50 zł o ile dobrze pamiętam, ale przy ogólnych wydatkach różnica zaiste niewielka, wręcz pomijalna :P Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Spoko. Kupiłem niedawno FZR 400 z 1990r po lekkim szlifie. Nie ma owiewek i przez to martwiłem się że na tor będę musiał je dokupić. A tak to kask mam, kombi dokupię, jakieś nowe oponki i będzie można na speed day wpaść:) Tłumik seryjny powinien się w normie głośności zmieścić. Tam w cenie są instruktorzy, prawda? Fajnie by było podszlifować troszkę umiejętności. może seryjne, wiecej masz na stronie...no właśnie na stronie nic oprócz limitu głośności, i wymaganego kasku i kombi nie znalazłem... Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Z tym instruktażem to niby tak, są, ale nie liczył bym na jakieś indywidualne rady. Tak czy siak, wpadaj, będziesz na 100% zadowolony. Tylko zawczasu przygotuj rodzinę na to, że od tego momentu całą kasę będziesz ładował w urywanie sekund na torze. Budowa domu, nowa lodówka i większa buda dla psa pójdzie w odstawkę ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 (edytowane) Coś robią właśnie z ta stroną bo teraz u mnie też wyskoczyła wersja nowsza/sobotnia ale żadne linki nie działają. Edytowane 20 Marca 2013 przez _Ra_ Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 No stronę na razie radzę omijać, chyba, że ktoś chce się powkurzać trochę ;) Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>>Barry Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 (edytowane) Dajcie chłopakom jeszcze kilka dni, z pewnością dopracują stronę na cacy ;) Spoko. Kupiłem niedawno FZR 400 z 1990r po lekkim szlifie. Nie ma owiewek i przez to martwiłem się że na tor będę musiał je dokupić. A tak to kask mam, kombi dokupię, jakieś nowe oponki i będzie można na speed day wpaść :) Tłumik seryjny powinien się w normie głośności zmieścić. Tam w cenie są instruktorzy, prawda? Fajnie by było podszlifować troszkę umiejętności. Najważniejsze, żeby motocykl był sprawny technicznie. Sprawdź to dokładnie, żeby później nie było takiej akcji, że zalewasz tor olejem, bo chłopaki nie będą uradowani... ;) Na wszelki wypadek przed wyjazdem do Poznania wpadnij gdzieś na pomiar głośności wydechu. No i opony - poczytaj w odpowiednim dziale, żebyś nie przyjechał na tor na kartoflach, bo odbierzesz sobie całą zabawę ;) Powodzenia, na 100% będziesz zachwycony i natychmiast zarażony, jak każdy Edytowane 21 Marca 2013 przez >>Barry Cytuj www.rideside.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Dajcie chłopaką jeszcze kilka dni, z pewnością dopracują stronę na cacy ;) Dla mnie też wygląda na to, że właśnie dopracowują/zmieniają stronę. Czekam na informacje kosztowe. Może jakiś karnet ze zniżką... Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Mam pytanie , rozumiem że każde okrążenie jakie się przejedzie jest w jakiś sposób mierzone czasowo ? Ile trwa jedna sesja ktoś się orientuje ?Czy kombi może być materiałowe ?Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Sesja trwa 20 minut. Później 40 minut przerwy (jeżdżą pozostałe grupy), ale bardzo szybko zlatuje. Okrążenia są mierzone po trzeciej sesji. Po skończeniu sesji, możesz zobaczyć swoje czasu na wydrukach w biurze. Jest też monitor od strony alei serwisowej, ale ciężko z niego skorzystać podczas jazdy ;) Kombi może być tekstylne z ochraniaczami. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Jest jeszcze jeden dobry sposób pomiaru czasu: wystarczy utrzymać się za wybranym zawodnikiem i już wiemy ile w przybliżeniu wykręciliśmy. Jadąc za Pejserem możemy liczyć na 1:40, za Korobaczem 1:38 a za Szkopkiem lub Oskaldowiczem to nawet nie ma co sobie głowy zawracać, bo i tak się nie uda ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.