Skocz do zawartości

SPEED DAY 2013


Niesmiertelny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj NIESTETY zgadzam się z Sikorem.

 

Piszę - NIESTETY, bo ja zawsze wyjeżdżałem wszystkie sesje na Speed-Day'ach, wg mnie to dobrze że można dużo pojeździć, bo jak już człowiek na ten tor dojeżdża to trzeba to wykorzystać.

 

Ale jak się w Moście przekonaliśmy... lepiej jest jak są 4 grupy, wyjazd co godzinę i 6 sesji dziennie. Wtedy ma człowiek naprawdę dużo więcej czasu na przemyślenie, zatankowanie, zmianę opon. Można nawet herbate w przerwie wypić, co na S-D jest NIEMOŻLIWE. Dodatkowo, są bardziej równo podzielone przedziały czasowe w grupach. Wtedy ja to bym widział np. tak:

- D - świeżaki - powyżej 2 minut

- C - któryś raz na torze - 1:59 - 1:52

- B - grupa szybsza - 1:51 - 1:45

- A - full pro - czyli 1:44 i niżej ale 1:44 to najwolniejsci, a reszta to zawodowcy szybcy jak cholera

 

No ale pewnie tak na pewno nie będzie, i będzie jak zawsze :)

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez uwazam ze 4 grupy byloby optymalnie, nie da sie jechac pelnych 8 sesji pelnym ogniem bo na koncu dnia to juz czlowiek robi babole i czesto konczy sie to w zwirze. Na sesji robiac 8 pelnych kolek plus 1 wyjazdowe i 1 powrotne to jest razem 80 okrazen na dzien ! Z tego co mozna zaobserwowac to nawet zawodnicy z klas mistrzowskich nie jezdza wszystkich sesji bo fizycznie to jest maraton i 40 minutowa przerwa to tak naprawde jak mowicie na niewiele wystarczy.

 

Jacek na najblizsza runde ja jeszcze sie nie wybieram poniewaz ze jeszcze nie osiagnalem zamierzonego czasu ;)

Co prawda spokojnie rowno moge jechac niskie 1:44 ale robie przy tym jeszcze robie bardzo duzo bledow ,i potrzebuje jeszcze jednego speed day 'a na potrenowanie paru rzeczy ;) bo bmw jest strasznie szybka i na hamowaniach mam jeszcze duze oczy :)

 

 

A w temacie zuzycia opon to z tego co pisales to strasznie duzo ci ich idzie ?!

ja na pirelli pro objechalem dwa dni ibez zadnych widocznych uslizgow i obroce na druga strone i spokojnie jeszcze pojade jeden raz z czasami w okolicy 1:42 -44 i oddam komus za 3 duze butelki whisky :)a na upartego to jeszcze i drugi dzien by dalo rade a wiadomo ze bemka koni ma sporo wiec i opona zycie ma trudne .

Ogolnie to jestem naprawde zaskoczony tymi oponami ze daja rade .

Edytowane przez Niesmiertelny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Runda to zawsze zupełnie inne wyzwanie i wiele uczy ponieważ jest to inny rodzaj koncentracji, który trudno jest osiągnąć na treningach.

Oczywiście nie wszyscy będą mieć podobnie ale ja największe postępy zawsze robiłem w czasie rund Mistrzostw. Pamiętam jak walczyłem na treningach z czasem w okolicach 1.40 i mimo wielu godzin wyjeżdżonych nie mogłem pokonać tego magicznego progu. Podczas rundy na jednym treningu z I. Sikorą okazało się, że granica została pokonana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bimbak.

 

Dzięki za info. Rozumiem, że mimo zamknięcia tyłu i prawie przodu jest jeszcze na Z8 spory margines do zejścia niżej?

To znaczy, że śmiało na Z8 mogę próbować przytrzeć podnóżki a kapeć nadal powinien trzymać dobrze tak?

Nie będzie to pierwszy a drugi raz, ale to i tak nie robi różnicy, bo doświadczenie moje w tej kwestii jest znikome :)

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja będę 10 lub 11. Ja mam hak :) ale za to nie mam przyczepki.:(

Zastanawiam sie nad trenerem na 20-sto minutową sesję. Jeśli będzie rozmowa z trenerem przed i po sesji+ przejazd 20sto minutowy z nagrywaniem za 100zł(grupa C czas powyżej 2,00 bo tam się widzę) to chyba warto tym bardziej że ja żadnej książki nie przeczytałem ani żadnego filmu nie oglądnąłem czyli tak naprawdę mam zero podstaw tyle co z tego forum się dowiedziałem to chyba warto wynająć takiego trenera. Zobaczę oby tylko pogoda dopisała, niby wczoraj słońce ale w hu... zimno rano jak jechałem do pracy było 5 stopni. Ja będę w tym roku na dwóch max trzech jednodniowych speeddeyach zatem chcę mieć optymalną pogodę do upalania. :)

Mam pytanie czy żeby wystartować w wyścigu w 7 sesji należy mieć jakieś zrobione badania lekarskie ?

Czy jak nie chcesz brać udziału w wyścigu tracisz 20 minutową sesję ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...