zapomnialem_adresu007 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Witam, Motocykl po wymianie świec, czyszczeniu oraz synchronizacji gaźników i regulacji zaworów. Dziś odebrałem motocykl z warsztatu i pracował równo. Zatankowałem V-POWER, dojechałem do domu. Wyłączyłem, odpaliłem ponownie i zaczęły falować obroty. Cała reszta wygląda na w prządku, motocykl reaguje na manetkę gazu bez opóźnień, wkręca się bardzo dobrze i również schodzi z obrotów bez problemu. Gdzie szukać przyczyny? Nakręciłem film pokazujący problem.http://youtu.be/sw0beG5fOH0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 W regulacji gaznikow. I zobacz czy kostka od wentylatora jest podlaczona - czy wentylator chlodnicy sie wlacza - bo jak nie to wysadzi Ci uszczelke pod glowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Stary motocykl, nie wiadomo jak wyglada kompresja, jezeli bedzie sie roznila znaczaco na cylindrach to synchro juz nie pomoze... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 jimi predzej dostanie korkiem w zęby :D choć uszczelka ładnie sie przepali... na moje to zje*ane synchro, jak wskazówkowymi wakuometrami robione to być może któryś odbiega od wskazań pozostałych zegarów i takie kwiatki wychodzą Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 W regulacji gaznikow. I zobacz czy kostka od wentylatora jest podlaczona - czy wentylator chlodnicy sie wlacza - bo jak nie to wysadzi Ci uszczelke pod glowica.Spalony był bezpiecznik, na szczęście zauważyłem na czas. Co konkretnie regulować, śrubą od składu mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Bezpiecznik nie pali się bez przyczyny...W ramach profilaktyki sprawdź czy nie ma luzu na oście went. lub też się nie zacina. Potem kontrola przewodów zasilających. Ewentualnie kontrola urządzeń, które siedzą na tym samym bezp.Jimmi-bystre oko. :biggrin: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 na moje to zje*ane synchro, jak wskazówkowymi wakuometrami robione to być może któryś odbiega od wskazań pozostałych zegarów i takie kwiatki wychodzą Takie wskazania były po regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszzx6r Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 (edytowane) Moja ZX6R 636 2003 też tak zaczęła pracować po regulacjach. Dałem moto na regulację zaworów, były ok zamieniono dwie płytki tylko miejscami i namówili mnie na "synchronizacje układu wtryskowego'' , nie wiem co zrobili może przepustnice ustawili. Świece wymieniłem sam na irydowe i filtr powietrza. Na początku było ok a potem zauważyłem że dziwnie pracuje ale do tej pory tak jeździłem, może jej przejdzie albo tak musi być niby dobry warsztat robił. Może źle poskładane i jakieś lewe powietrze, nie wiem. Będę śledził wątek Edytowane 15 Marca 2013 przez mateuszzx6r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Układ wtryskowy synchronizuje się przekręcając śruby dodatkowych kanałów powietrznych w korpusie (bypass) , przepustnice zazwyczaj są zamontowane na sztywno.Co rozumiesz przez dziwną pracę ? Samo się nie naprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszzx6r Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Na wolnych pracuje nierówno tak jak moto z filmu na początku tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Może źle poskładane i jakieś lewe powietrze, nie wiem. Będę śledził wątekU mnie na pewno są do wymiany króćce ssące bo jakby nie było mają już swoje latka i nie wyglądają na idealne. Być może przepuszczają powietrze. Niestety dojadą do mnie pod koniec kwietnia. Dziwne jest to, że w momencie odbierania motocykla chodził równo, a 30 min. później już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Jak nie jesteś pewien króćców to pryśnij plakiem albo samostartem i będziesz wiedział czy to ich wina czy nie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Mateusz. Poszukaj lewego powietrza metodą jaką radzi monter i jeśli go nie ma to masz do sprawdzenia cewkofajki a potem już czujnik temp. dolotu (albo przepływomierz, zależy co tam jest) i może MAP lub TPS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Dokładnie ja dodam od siebie spróbuj zmienić paliwo na inne. Mam przytępiony słuch więc nie słyszę dokładnie, ale czy aby na pewno nie krztusi się jeden gar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Jak dzis odebrales z warsztatu to biegusiem z powrotem z reklamacja,a nie tutaj pytania zadajesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.