Skocz do zawartości

mateuszzx6r

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Oborniki wklp

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki zx6r 636 03r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia mateuszzx6r

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Po synchronizacji w mojej Kawie ZX-6R 636 2003 zauważyłem wzrost temperatury silnika podczas jazdy i szybsze nagrzewanie na postoju co utrudnia jazdę w mieście i korkach. Przedtem nie miałem takich objawów. Temperatura zawsze utrzymywała się 65 stopni teraz 75. Niby nie dużo ale to przegrzewanie nie daje mi spokoju. Obroty też się zmieniły ale to nie problem ustawić. Do synchronizacji użyłem wakuometru Carbtune Pro II i ustawiłem tak jak podaje serwisówka czyli 180mmHg. Taką samą regulację przeprowadziłem u brata w GSX-R 600 K4 i takie same objawy. Miała to być prosta czynność a wyszły takie cyrki. Co mógłbym zrobić aby to poprawić zanim ostatecznie oddam do fachowca ?
  2. Na wolnych pracuje nierówno tak jak moto z filmu na początku tematu
  3. Moja ZX6R 636 2003 też tak zaczęła pracować po regulacjach. Dałem moto na regulację zaworów, były ok zamieniono dwie płytki tylko miejscami i namówili mnie na "synchronizacje układu wtryskowego'' , nie wiem co zrobili może przepustnice ustawili. Świece wymieniłem sam na irydowe i filtr powietrza. Na początku było ok a potem zauważyłem że dziwnie pracuje ale do tej pory tak jeździłem, może jej przejdzie albo tak musi być niby dobry warsztat robił. Może źle poskładane i jakieś lewe powietrze, nie wiem. Będę śledził wątek
  4. Mam to samo tylko z olejem 10W50 Racing więc jakiś czas temu napisałem do Liqui Moly email oto ich odpowiedź. Podane numery to produkty z ich katalogu Produkt o numerze 1502 oraz 1503 to ten sam olej lecz występujący odpowiednio w opakowaniach 1L oraz 5L, oleje te to produkty z serii Racing 4T 10W-50, olej o numerze 7508 to ten sam produkt jednak na potrzeby rynków takich jak Polska, Ukraina, Rosja, konfekcjonowany w opakowaniach 4L. Ja właśnie mam opakowanie 4L LM Motorrad Synth 10W50. (Litry normalnie mam napisane, nie po rusku) Myślę że o to ci chodzi. Skoro poprzednio lałeś Racinga to przypomnij sobie czy nie były to opakowania 5L, jeśli tak to już wszystko wiesz.
  5. Przy opisie katalizatora jest wzmianka o wersji na grosbritanien czyli uk co do ecu to znalazłem na allegro taki który ponoć pochodzi z wersji europejskiej i ma takie same numery jak mój. szukam dalej. jeszcze takie coś kiedy wpiszę w gogle kawasaki parts i szukam ecu w katalogach to ma numer 21175 0001 ale kiedy wpiszę kawasaki parts uk to ecu ma numer 21175 1096 taki jak mój
  6. Na 100% nie mogę powiedzieć, takie info dostałem od poprzedniego właściciela i moto posiada lampy do ruchu lewostronnego i oznaczenie UK. Napisałem email do najbliższego ASO Kawy oto odpowiedź Vin nie określa mocy, seryjnie słabsze wersje wychodzą od tego roku tak więc motocykl jest zdławiony oczywiście możemy przywrócić pełną moc. zapytałem o koszt i odpowiedzieli Najpierw musimy sprawdzić gdzie i jak jest zblokowany a dopiero później możemy powiedzieć ile to będzie kosztowało. Może ktoś podpowiedzieć jakimi sposobami blokują motocykle z wtryskiem paliwa ? Wiem że przez ECU można. Czy można przez wydech ? ale ja i tak mam akrapovic założony. Mógłby ktoś kto posiada taki model sprawdzić co ma w dowodzie ?
  7. Witam. Moja Kawasaki zx6r 636 2003 r. katalogowo legitymuje się mocą 118 KM (125 z RAM air) a w dowodzie rejestracyjnym jest 79kW (107 KM). Motocykl pochodzi z Anglii. Jest to pomyłka czy może jakaś wersja słabsza lub zdławiona ? Czy ktoś wie może jak to odblokować ? czy tak musi zostać ? Dodaje opis z serwisówki.
  8. Myśle że jest dobry. Np.wiatrak włącza się przy 104 stopniach więc dobrze pokazuje
  9. na moim jest nabite 60. jeszcze zapytam inaczej. z kąd wziąłeś informacje pisząc: "Termostat w Twoim motocyklu powinien otwierać (początek otwarcia) przy temp. 58-62 stopni ale pełne otwarcie (8mm) następuje przy 95 stopniach i taki napis powinien być nabity na obudowie termostatu." Numer fabryczny termostatu to 49054-1067 ,jest stosowany w większości motocykli kawasaki od wielu lat. Temperatura maksymalnego otwarcia 75 stopni. na to wygląda że wszystkie kawy taki mają zobaczcie: http://xarchiwum.pl/kawasaki-zx-6-r-zx-7r-zx-9-r-vn-termostat-nowy-i1394855123.html
  10. ale jak sprawdziłeś że termostat ma maksymalne otwarcie przy 95 st. nie chce się wymądrzać tylko upewnić bo taki termostat 200 zł kosztuje
  11. Nie mogę znaleźć właściwej serisówki. a ty z kąd masz ?
  12. Pobrałem sobie z internetu: Kawasaki_ZX6R-6RR_B1_2003_Service_Manual_(German) i tak jest tam napisane.
  13. W serwisówce jest napisane że maksymalne otwarcie jest przy 75 stopniach.Nie jest to termostat od tico bo ono ma otwarcie przy 82 bo sprawdziłem w internecie
  14. Zawsze 65 bez względu na temperaturę zewnętrzną, wiosna,lato,jesień tak samo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...