JanuszK30 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Tamka zlapala bakcyla motocyklowego, tu na naszym forum wszyscy to chyba rozumiemy:) tez kumulowalem motocykle na rozne okazje ktore smigaly po 1000 km rocznie ale byly. Adam to pytanie bardziej do piekarza po co piecze za duzo bulek... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Mam obecnie 7 egzemplarzy różnych modeli starych Hond i jak koleżanka małżonka zaczyna nadawać na ten temat to po kilku minutach grzecznie pytam - Co mówiłaś? - mam wtedy spokój na kilka dni ale taki selektywny słuch trzeba wytrenować :biggrin: .Ogarnij silnik tylko aby odpalił a potem dopiero reszta kosmetyki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) :huh: Jeżeli podchodzić pragmatycznie to zakup nie ma najmniejszego sensu. Srednia domowa motocykli na osobe wynosi 1, chociaż pan Adam dobrze liczy motocykle(ale jest nas 4-ro).Oczywiście mogłam kupić jakieś buty, ale wyszłby drożej niż motocykl to chyba będzie oszczędność :laugh:Jednak od jakiegoś czasu po prostu bardzo lubię motocykle, a zbieranie porcelany mnie nie kręci :biggrin:ed. obiecałam sobie że nie kupię jakiegoś kolejnego. Tylko to tak łatwo mówić gdy akurat się nie widziNo a Paskuda (NTV) to nie wiedziałam że to okazja. Nie było na niej kartki> For Sale. To ja bezczelnie polazłam i zapytałam czy mogą ja sprzedać. To tak jakby zobaczyć zmokniętego, zabiedzonego kota. Mam obecnie 7 egzemplarzy różnych modeli starych Hond :rolleyes:Jakie ? Edytowane 8 Marca 2013 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 CB250K 1970CB250G 1976CB250G 1977CB360K 1970CL250 1979CB750K 1979CB750F 1980i kilkanaście innych w kawałkach do poskładania np. AJS 500 18/49 :biggrin:sporo starych silników motocyklowych luzem i jeden Trabant 650 boxerale to kilkadziesiąt lat powolnego zbierania i Tobie też może to grozić :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) :biggrin:i kilkanaście innych do poskladania. Ja to cienka jestem, mam zaledwie 2 poskładane i jeden do uruchomienia. No chyba że policzę jeszcze MZ-kę. No to mam 4. Jeden mi ukradliNo i gdybym zobaczyła taką CB 750 to moja obietnica ległaby w gruzach.(najbardziej to chciałabym miec Neandera z 1928) Edytowane 8 Marca 2013 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 a mi najbardziej zal puszczonej w swiat starej cb 1100, ale bol usmieza zamilowanie do ducati :) Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 A ja widziałam kiedyś Kawasaki Z 1300, zrobiło na mnie duże wrażenie. Tylko czy na takim da się jechać :) Mieć to moznaby dla zabawy. Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Piotrze ładny zbiór klasyków z lat 70, wtedy chyba najpiękniejsze motocykle produkowano. Tamka jak masz zacięcie to możesz na szybko ulepić sobie board track recera sama ;) Ostatnio jestem fanem własnoręcznych konstrukcji w starym stylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Piotrze ładny zbiór klasyków z lat 70, wtedy chyba najpiękniejsze motocykle produkowano. Tamka jak masz zacięcie to możesz na szybko ulepić sobie board track recera sama ;) Ostatnio jestem fanem własnoręcznych konstrukcji w starym stylu.Dzięki, było tego dużo więcej ale się rozeszło po ludziach.Ostatnio pomagałem koledze syna ( Silesia Choppers ) przebudować zbiornik do CX650 z którego buduje Flat trackera a sam mam kilka pomysłów aby np. zbudować replikę RC162 lub RC 166 tylko muszę wpierw ogarnąć kilka motocykli klientów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piroo Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 CB250K 1970CB250G 1976CB250G 1977CB360K 1970CL250 1979CB750K 1979CB750F 1980i kilkanaście innych w kawałkach do poskładania np. AJS 500 18/49 :biggrin:sporo starych silników motocyklowych luzem i jeden Trabant 650 boxerale to kilkadziesiąt lat powolnego zbierania i Tobie też może to grozić :biggrin:Takiej kolekcji pozazdrościć, kawał pięknej Historii co do replik RC162 lub RC 166 to dopiero wyzwanie na jakim silniku chciałbyś zrobić tą replike? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 mam luźny silnik CBR600F2 i nie była by to replika dosłowna a motocykl przypominający trochę wyglądem zewnętrznym i odgłosem pracy silnika Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 O i takie konstrukcje sa najlepsze nie ma chorobliwego szukania pierdół do oryginału tylko lecimy po swojemu. Piękna sprawa;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Piotr, lepiej napisz czym w koncu smigniesz na Desmomeeting, jako klubowicz Ducati, mozna by w koncu porozmawiac bez paluchow na klawiaturze :) Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Piotr, lepiej napisz czym w koncu smigniesz na Desmomeeting, jako klubowicz Ducati, mozna by w koncu porozmawiac bez paluchow na klawiaturze :)Będzie niespodzianka :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 (edytowane) Wypiję kawę i pójdę wydłubać gaźniki. Bez nich to żadne WD ani honowanie nie pomoże. Jestem przygotowana na to że powiem: o ja pi...... :banghead: Mam Masakra, ale wyczyszczę. Na pierwzym zdjęciu zaznaczyłam miejsce na brakujący element. W drugim gaźniku to samo, poprzedniemu właścicielowi zgubiło się chyba. Zobaczyłam dzisiaj, byłam go jeszcze zapytać i obiecał poszukać bo pamięta że było :). Jak się to nazywa fachowo? Bo myślę że pewnie nie znajdzie. Ja dla siebie nazwałabym to przepustnicą ssania (rozruchową) i myslę że tutaj jest dokładnie tak jak w gaźnikach do SV-ki, zaczepia się je do końca linek ssania. Pytanie drugie: Jaki nastaw śruby składu mieszanki ? (nie mam książki jeszcze, a z chomika pomimo zapłacenia sms-em nic się nie ściąga) Ponadto ze względu na łatwość dostępu odkręciłam pokrywę zaworów, silnik w środku > błyszczy:) Luzy zaworów ssących oba takie same 0.12 mm w/g mojego szczelinomierza, wylotowy ma 0.14 Jakie powinny być?I fajnie że wystarczą dwa małe kluczyki żeby je ustawić .Super :laugh: Oprócz tego zakręciłam wałem. Oczekiwałam że może będzie trzeba oderwać niejako. Nic z tego, wał dał się kręcić bardzo lekko i płynnie. Poza tym udało mi się przy otwartych zaworach ssących, zobaczyć gładź cylindra. Nie ma żadnej rdzy. Wiem że widzę tylko mały wycinek ale zapowiada się że jest dobrze. :laugh: No to teraz idę rozkręcić to wszystko Edytowane 9 Marca 2013 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.