zawa44 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Witam,Pilnie potrzebuje porady. Niedawno stałem się posiadaczem suzi gsr. Korzystając z pogody postanowiłem wczoraj trochę pojeździć i pojawił mi się problem. Kiedy jeżdżę spokojnie, do 7-8 tys. obrotów wszystko jest ok, natomiast po ostrzejszej jeździe, kiedy np dojeżdżam do skrzyżowania i nacisnę sprzęgło moto gaśnie. jeśli jeszcze się nie zatrzymałem to puszczam sprzęgło i moto odpala na "popych", jak zdążę się zatrzymać to z rozrusznika, w każdym razie moto odpali bez problemu tylko trochę trzeba pokręcić manetką aby znowu nie zgasł. Sytuacja powtarza się za każdym razem kiedy chociaż przez chwilę będę jechał na wyższych obrotach. Ma ktoś jakiś pomysł co może być problemem? Czyżby paliwo nie dochodziło w wystarczającej ilości? świece? coś z elektryką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Nie ejst to problem z elektryką. Gaźniki do regulacji i czyszczenia. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 tam raczej wtrysk jest, sprawdziłbym ciśnienie paliwa i czystość filtra/ów paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ślepy to se przeczyta co chce.A jak ze spalaniem, nie siorbie za dużo paliwa? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Pierwsze to motocykl w tryb dealera i sprawdzamy błędy.Jak nie wiemy czym jest tryb dealera to albo ściągamy serwisówkę, przejście w tryb dealera jest proste. Sprawdzasz pierwsze co, to błędy i położenie przepustnicy.https://www.google.pl/search?q=suzuki+gsr+600+manual+vanaf&rlz=1C1AVSA_enPL454PL454&aq=f&oq=suzuki+gsr+600+manual+vanaf&aqs=chrome.0.57.6678&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawa44 Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Motocykl jak słusznie zauważył toowdie jest na wtryskach. Co do spalania to ciężko mi jeszcze cokolwiek powiedzieć gdyż mam go od niedawna i jeżdżę nim w zasadzie od zeszłego tygodnia kiedy tylko zrobiło się cieplej. Jutro wymieniam w nim olej + filtr, filtr powietrza i świece. zwrócę też uwagę na to paliwo. Vatzeque dzięki również za wskazówkę. Podejrzewam że niestety i tak skończy się to na mechaniku, mimo to dobrze wiedzieć na co zwrócić uwagę i co może być nie tak, bo z "fachowcami" różnie to bywa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 A zmieniałeś paliwo po postoju ? świeczki z resztą też mogło trafić. Tylko jeszcze oświeć nas. To kręcenie manetką po odpaleniu jest, bo się dusi i nierówno pali czy po prostu nie chce trzymać jałowych obrotów ? Czy grzebałeś przy śrubce od jałowych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawa44 Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) Ta druga opcja, kręcę bo inaczej gaśnie, pokręcę 2-3 razy i już wszystko jest ok. Bak był praktycznie pusty w momencie kiedy go kupowałem (rezerwa) więc paliwo jest tankowane przeze mnie niedawno. W GSR jest w ogóle śrubka od obrotów? szczerze mówiąc myślałem że tam to już jest raczej w bardziej wyrafinowany sposób kontrolowane (elektronicznie np. ale mechanikiem nie jestem a moto to mam od niedawna. Wcześniej miałem CB 500 ale w niej akurat wszystko chodziło zawsze jak w zegarku). Dzisiaj wymieniłem olej, świece, filtr powietrza. Przez deszcz nie sprawdziłem jeszcze czy to coś dało, ale jak tylko wyjdzie słońce to siadam na moto. Swoją drogą irytująca jest taka usterka, wolałbym żeby poszła konkretna część, wymieniam ją i po problemie, a tak to moto ani sprawne ani zepsute :) Edytowane 7 Marca 2013 przez zawa44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Swoją drogą irytująca jest taka usterka, wolałbym żeby poszła konkretna część, wymieniam ją i po problemie, a tak to moto ani sprawne ani zepsute :) Bo o to właśnie chodzi żeby zarobił serwis. Niestety takie czasy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Śrubka jest zawsze. Zazwyczaj wystaje pokrętło z lewej strony motocykla. Podkręć ją trochę ale jeśli to nie pomoże trzeba będzie pomyśleć o czyszczeniu przepustnic, bo może krokowiec utyka albo brud przeszkadza we właściwym ustawieniu i chwilę zajmuje komputerowi dojście do ładu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norvag Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 Czy komuś udało się rozwiązać opisywany problem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 na moje do sprawdzenia TPS, za niskie wolne obroty, no i zobaczyć dealer mode czy nie ma błędów być może jakiś czujnik się wypiął i sobie dynda pod bakiem... Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti2515 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Wiem że minęło sporo czasu ale mam ten sam problem, komuś udało się go rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Udać mogło się jedynie autorowi ale jak to zwykle bywa nie pochwalił się. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil82gsr600 Opublikowano 25 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2023 Witam miałem ten sam problem szukałem pompa paliwa tpsy. Po prostu były za ciasne zawory wydechowe wyregulowałem na płytkach i motocykl nie gasnie Luzy zaworowe Ssący 0.10 do 0.20 Wydechowy 0.20do 0.30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.