Konus0 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Witam, chciałem się dowiedzieć czy brak jednej z czterech membran w gaźniku ma taki wpływ na to jak motocykl pali, że bez niej uruchomienie silnika jest praktycznie niemożliwe? Wydaje mi się że powinien odpalić na trzech garach i to w miarę szybko, skoro jest paliwo i iskra, mam rację? Można go kręcić aż do padniecia aku, a lekko łapać na jeden/dwa gary zaczyna kilka sekund przed całkowitym rozładowaniem, czasami strzeli i pójdzie marchewka z tłumika. Jak to jest? Z góry dzięki za odpowiedzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piroo Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 A czy da się zjechać gołą dupa po nieheblowanej do wanny ze spirytusem ? Do tego marchewki w tłumiku masz no ciekawy motocykl to żeby ciszej chodził czy jak?Czy da się szybko odpalić bez membran ? PO CO ???Jakby tam nie miało być membrany to by jej tam nie było a jak tam jest to znaczy że tam musi być !!! Chyba że jesteś w tej chwili w Turkmenistanie i przerośnięte Wiewiórki zwabione zapachem pieczonych w tłumiki marchewek zjadły ci ową membranę i nie masz czym jej zastąpić a bardzo chcesz wrócić do pięknej POLSKI i pytasz o jakiś substytut ? Sorki ale wstałem dziś lewą nogą !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Nie motocykl nie będzie poprawnie działał bez jednej membrany. Ma być poskładane wszystko tak jak fabryka przewydziała, jak nie chcesz zrobić swojemu pupilkowi kuku. Co zrobisz dalej to już Twoja sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Opisany przykład jest najkrótszą drogą do szybkiego zniszczenia całego silnika ale jeżeli nikomu w ten sposób nie zrobisz krzywdy to w końcu możesz dalej robić takie doświadczenia tylko pytanie - po co ?Zakładając taki temat uświadczasz nas w przekonaniu o całkowitym braku wiedzy na temat zasad pracy silnika spalinowego.Odstaw ten motocykl i mając dostęp do internetu poszukaj baterii używanych gaźników do tego motocykla lub samej membrany z uszkodzonej baterii a wtedy będzie dużo taniej. W międzyczasie szukaj opisu zasad pracy takiego gaźnika i dokładnie poczytaj.Jest sposób aby odpalić silnik na kilka sekund bez gaźników tylko PO CO ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Jest sposób aby odpalić silnik na kilka sekund bez gaźników tylko PO CO ?Ten sposób ze strzykawką, czy jest jeszcze jakiś inny? Tak tylko pytam z ciekawosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Gażniki na stół, rozebrać umyć w benzynie ekstrakcyjnej (lub w myjce ultradżwiękowej), przedmuchać sprężonym powietrzem. Zweryfikować wszystkie części składowe, elementy wadliwe/zużyte wymienić na nowe. Jeżeli gaziory są w ogólnym złym stanie, to za parę stówek kupisz sprawną baterię gażników (najlepiej szukać takich z gwarancją rozruchową). Ewentualnie tą brakującą membranę możesz poszukać na allegro, lub zamówić w aso. Póżniej wszystko poskładać, jeśli będzie potrzeba to wyreguluj właściwie poziom paliwa, ustawienia wyjściowe, resztę ustawień odpowiednio się doreguluje na pracującym silniku. Bez tej membrany nie masz co myśleć o eksploatacji tego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Membrany w Larssonie swego czasu mieli jak by coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Maja nie tylko w larsonie nie faworyzujmy jednego źródła bo będzie jak z motulem urośnie do legendy i nagle ceny skocza 200% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konus0 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Dlatego uruchamiam silnik bez jednej membrany w gaźniku, żeby sprawdzić czy w ogóle chodzi, bo nie jeździłem nim nigdy ani nie odpalałem, po prostu kupiłem uszkodzony. Nie pisałem nigdzie że mam zamiar nim jeździć w takim stanie, dlatego panowie nie unoście się. rafael, KARDAN-IN dziękuje za odpowiedź :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Nie dziw się kolegom że się unoszą, pytanie które zadałeś zmiażdżyło Nam jaja. I jak tu się nie spultać? Wyjmij gaźniki, pyknij trochę beny w każdy dolot, naciśnij guzik i będziesz wiedział czy silnik żyje czy nie. Nie pozwól mu aby wszedł na bardzo wysokie obroty bo będziesz korby zbierał u sąsiada w ogródku. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 przestan Qurim:) wyjmie te gazniki i sprawdzi kompresje bez jaj z tym pykaniem benzyny... Qurim zawsze walnie z czyms co daje mi pogode ducha w tym poscie spodobalo mi sie "zmiazdzylo nam jaja" z wielkiej litery Nam:) Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 No tak na dobra sprawę pstryknie benzyna silnik się odezwie i co to mu powie ? chyba tylko to że świece ma sprawne :D Prawda jest taka że musisz odpalić rozgrzać i wtedy coś będzie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 kompresje by sprawdzil, do tego jeszcze proba olejowa,wueska ma racje nic wiecej nie bedzie wiedzial dopoki sie silnik nie rozgrzejeZ tymi membranami chyba taniej kupić kompletne gaźniki używane :)Ale ( wszyscy wiedzą kto ) wie co to za motocykl więc nie będę wymyślał. Jak to ta zx9 co ma w profilu to już widzę jak zaraz **** strzeli głowice.Przez rok czasu wymieniłem dwie przy sportowej jeździe hehe.Jak gaźniki są rozdupcone to żadne synchro żadne ustawianie colortune nie pomoże chodzi jak chce. Napisz nam co to za moto kolego : )A ja w tym czasie będę odwiedzał temat "uszkodzenia silnika - fotki" Uwaga:W tematach mechaniki nie używamy wulgarnego słownictwa !moderator Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ten sposób ze strzykawką, czy jest jeszcze jakiś inny? Tak tylko pytam z ciekawosci. kiedyś mi auto po wymianie silnika pod blokiem nie chciało zgadadać. odpaliłem na AXE, niestety nie pamiętam co to był za zapach. Innym razem nie miałem AXE ale udało mi sie w kiosku kupić gaz do zapalniczek , też odpalił tylko zamarzły mi palce jak go wpuszczałem do airboxa :biggrin: Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 odpalisz na wszystko co zawiera spyrol czyli tanie dezodoranty plak(ten to ma jebniecie), nawet muchozol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.