Skocz do zawartości

Membrany w gaźniku, a ich wpływ na odpalanie


Konus0
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałem się dowiedzieć czy brak jednej z czterech membran w gaźniku ma taki wpływ na to jak motocykl pali, że bez niej uruchomienie silnika jest praktycznie niemożliwe? Wydaje mi się że powinien odpalić na trzech garach i to w miarę szybko, skoro jest paliwo i iskra, mam rację? Można go kręcić aż do padniecia aku, a lekko łapać na jeden/dwa gary zaczyna kilka sekund przed całkowitym rozładowaniem, czasami strzeli i pójdzie marchewka z tłumika. Jak to jest?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy da się zjechać gołą dupa po nieheblowanej do wanny ze spirytusem ? Do tego marchewki w tłumiku masz no ciekawy motocykl to żeby ciszej chodził czy jak?

Czy da się szybko odpalić bez membran ?

PO CO ???

Jakby tam nie miało być membrany to by jej tam nie było a jak tam jest to znaczy że tam musi być !!!

 

Chyba że jesteś w tej chwili w Turkmenistanie i przerośnięte Wiewiórki zwabione zapachem pieczonych w tłumiki marchewek zjadły ci ową membranę i nie masz czym jej zastąpić a bardzo chcesz wrócić do pięknej POLSKI i pytasz o jakiś substytut ?

 

Sorki ale wstałem dziś lewą nogą !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisany przykład jest najkrótszą drogą do szybkiego zniszczenia całego silnika ale jeżeli nikomu w ten sposób nie zrobisz krzywdy to w końcu możesz dalej robić takie doświadczenia tylko pytanie - po co ?

Zakładając taki temat uświadczasz nas w przekonaniu o całkowitym braku wiedzy na temat zasad pracy silnika spalinowego.

Odstaw ten motocykl i mając dostęp do internetu poszukaj baterii używanych gaźników do tego motocykla lub samej membrany z uszkodzonej baterii a wtedy będzie dużo taniej. W międzyczasie szukaj opisu zasad pracy takiego gaźnika i dokładnie poczytaj.

Jest sposób aby odpalić silnik na kilka sekund bez gaźników tylko PO CO ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gażniki na stół, rozebrać umyć w benzynie ekstrakcyjnej (lub w myjce ultradżwiękowej), przedmuchać sprężonym powietrzem. Zweryfikować wszystkie części składowe, elementy wadliwe/zużyte wymienić na nowe. Jeżeli gaziory są w ogólnym złym stanie, to za parę stówek kupisz sprawną baterię gażników (najlepiej szukać takich z gwarancją rozruchową). Ewentualnie tą brakującą membranę możesz poszukać na allegro, lub zamówić w aso. Póżniej wszystko poskładać, jeśli będzie potrzeba to wyreguluj właściwie poziom paliwa, ustawienia wyjściowe, resztę ustawień odpowiednio się doreguluje na pracującym silniku. Bez tej membrany nie masz co myśleć o eksploatacji tego moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego uruchamiam silnik bez jednej membrany w gaźniku, żeby sprawdzić czy w ogóle chodzi, bo nie jeździłem nim nigdy ani nie odpalałem, po prostu kupiłem uszkodzony. Nie pisałem nigdzie że mam zamiar nim jeździć w takim stanie, dlatego panowie nie unoście się.

rafael,

 

KARDAN-IN dziękuje za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziw się kolegom że się unoszą, pytanie które zadałeś zmiażdżyło Nam jaja. I jak tu się nie spultać?

 

Wyjmij gaźniki, pyknij trochę beny w każdy dolot, naciśnij guzik i będziesz wiedział czy silnik żyje czy nie. Nie pozwól mu aby wszedł na bardzo wysokie obroty bo będziesz korby zbierał u sąsiada w ogródku.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestan Qurim:) wyjmie te gazniki i sprawdzi kompresje bez jaj z tym pykaniem benzyny... Qurim zawsze walnie z czyms co daje mi pogode ducha w tym poscie spodobalo mi sie "zmiazdzylo nam jaja" z wielkiej litery Nam:)

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompresje by sprawdzil, do tego jeszcze proba olejowa,

wueska ma racje nic wiecej nie bedzie wiedzial dopoki sie silnik nie rozgrzeje

Z tymi membranami chyba taniej kupić kompletne gaźniki używane :)

Ale ( wszyscy wiedzą kto ) wie co to za motocykl więc nie będę wymyślał.

 

Jak to ta zx9 co ma w profilu to już widzę jak zaraz **** strzeli głowice.

Przez rok czasu wymieniłem dwie przy sportowej jeździe hehe.

Jak gaźniki są rozdupcone to żadne synchro żadne ustawianie colortune nie pomoże chodzi jak chce.

 

Napisz nam co to za moto kolego : )

A ja w tym czasie będę odwiedzał temat "uszkodzenia silnika - fotki"

 

Uwaga:

W tematach mechaniki nie używamy wulgarnego słownictwa !

moderator

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sposób ze strzykawką, czy jest jeszcze jakiś inny? Tak tylko pytam z ciekawosci.

 

kiedyś mi auto po wymianie silnika pod blokiem nie chciało zgadadać. odpaliłem na AXE, niestety nie pamiętam co to był za zapach. Innym razem nie miałem AXE ale udało mi sie w kiosku kupić gaz do zapalniczek , też odpalił tylko zamarzły mi palce jak go wpuszczałem do airboxa :biggrin:

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...