shaman Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :)Jest to mój pierwszy post ale mam nadzieję że was zainteresuje i tworząc go niczego nie powielam...Dla mnie nie musicie byćwyrozumiali :biggrin: Mianowicie jestem od pół roku posiadaczem Hondy XL 250 R MD11.Ogólny stan motorka był słaby, doszło do tego że nawet kupiłemdrugą taką Hondkę na części.Po skompletowaniu wszystkich części izłożeniu motoru stoje na etapie niedomagania gaźnika. I tu jest problem ponieważ zamontowany w motocyklu gaźnik(wiem żebył osobno dokupowany przez poprzedniego właściciela ) na którymsilnik odpala choć chodzi słabo jest oznaczony numeraminiezgadzająćymi się z MotoDatą sklepów i ogółem skromnych info znetu.Oznaczenie Keihin PH 700 [A] WK 7 Drugi zaś o zgadzającym się numerze nie pozwolił zupełnie naodpalenie motocykla.Rok xl z której pochodzi to 1986 OznaczenieKeihin PH 87 A [A] WB9Moje pytanie jest następujące i zaznaczam, że gaźniki się różnią;który gaźnik jest odpowiedni :icon_question: Jeśli oba to który lepszy :icon_question: Od lewej: Keihin PH 700 [A] WK 7 Keihin PH 87 A [A] WB9 Edytowane 13 Lutego 2013 przez shaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Dlaczego nie da odpalić sie motocykla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Cześć i czołem :icon_exclaim: Dzięki za tak szybką odpowiedź :icon_mrgreen: Ciężko powiedzieć.Mogą w nim być zastosowane nieodpowiednie dysze,może cos być uszkodzone choć nie wyglądało.Czyszczony był. Bardzo dokładnie odpowiednim preparatem.Przy żadnym ustawieniu śruby regulacyjnej wolnych obrotów nawet nie kichną.Dla wykluczenia innych usterek podczas sprawdzania dostał przez otwór świecy paliwo i natychmiast zagadał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 A jak zagadał to już pracował ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 To nie skreśla gaźnika. Masz nieszczelność na dolocie i brakuje podciśnienia albo benzyna nie napływa do gaźnika a jeśli napływa to zbyt mało. Jak masz coś łatwo palnego to pryśnij w dolot i posłuchaj czy zagada, to da jeszcze więcej wskazówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Po pryśnięciu paliwa zagadał na chwile. Jesli chodzi o nieszczelność to dodam że króćce ssące są nowe.Dla przypomnienia dotychczas rozmawiamy o gaźniku Keihin PH 87 A [A] WB9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Na tym właśnie polega Twój problem, że Kejhin PH 87 A [A] WB, jest produktem z wadą fabryczną polegającą na nadmiernym przesunięciu na etapie produkcji i wtrysku, co spowodowało nadmierne nadlanie przy dyszy głównej i trzeba dobrego szpeca, który umiejętnie odłamie to krótkie żeberko. Proponuję wymianę gaźnika, na bardziej powszechny model Keihina (bardzo dobra, szanowana na świecie marka) mod. 28PWK/39PWK, który znajdziesz na zagranicznych portalach aukcyjnych.Pzdr,Hans Możesz też szukać używki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) Interesująca odpowiedź. :cool: Pokazałeś ładny gaźnik - ale kosztuje nie mało plus + króćce.Taniej by było zmienić na głowice i gaźnik od XR 250. Ciekawi mnie skąd masz takie info...a co powiesz o drugim modelu gaźnika :icon_question: Edytowane 13 Lutego 2013 przez shaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Kompresje mierzyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Po pryśnięciu paliwa zagadał na chwile. Jesli chodzi o nieszczelność to dodam że króćce ssące są nowe.Dla przypomnienia dotychczas rozmawiamy o gaźniku Keihin PH 87 A [A] WB9. Doczytałem, ale ja nie mówię o podlaniu przez świecę tylko pryśnięcie jeszcze przed gaźnikiem kiedy wszystko jest zmontowane do kupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 jak motocykl nie zapalił na tym ,,złym'' gaźniku to świeca była mokra czy sucha ?? awarie gaźnika do tego stopnia że trzeba wymienić cały gaźnik w japonskich enduro zdarzają się bardzo bardzo rzadko ja tylko raz się z tym spotkałem -koleś pruł xl350 i upuścił gaźnik na glebę i pękł korpus :D najprawdopodobniej msz awarię jakieś drobnej pierdoły typu zaworek, dysza coś tam jeszcze.....jak moto kupione z Polskiej wsi to mogą byc dysze potraktowane wiertarką..... sprawdzałeś czy w tym złym gaźniku są dysze zgodne z serwisówką ?? według service manuala jaki gaźnik powinien być w tym moto ?? swoja droga fajne moto -reanimuj bo warto :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) Kompresje by się przydało zmierzyć ale to swoją drogą bo nie do końca mój dylemat na tym (narazie:) polega-choć to zrobię ;) .Świeca była sucha - tam żadne paliwo z gaźnika nie dotarło. Serwisówki do Xl 250 r md 11 niema nie ma, odziwo do starszych - przed 84r są . Co do dysz to szukam info...Co powiecie na wypowiedz Hansa :icon_question:Na tym właśnie polega Twój problem, że Kejhin PH 87 A [A] WB, jest produktem z wadą fabryczną polegającą na nadmiernym przesunięciu na etapie produkcji i wtrysku, co spowodowało nadmierne nadlanie przy dyszy głównej i trzeba dobrego szpeca, który umiejętnie odłamie to krótkie żeberko. Proponuję wymianę gaźnika, na bardziej powszechny model Keihina (bardzo dobra, szanowana na świecie marka) mod. 28PWK/39PWK, który znajdziesz na zagranicznych portalach aukcyjnych.Pzdr,Hans Możesz też szukać używki! Moto warte czasu i uwagi jest. I ma swój mały duży charakter,,,jak wiele maszyn z pięknej epoki lat 80tych .... Edytowane 14 Lutego 2013 przez shaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Nawet gdyby gaźnik miał by taka wadę to pozostałe dysze powinny odpalić motocykl. Sprawdź czy gaźnik napełnia się paliwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaman Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 (edytowane) Rozmiary dysz:Gaźnik Keihin PH 700 [A] WK 7 D. Główna K 110 D. wolnych obrotów K 42 D. w drugim korpusie(gaźniku) K 102 Keihin PH 87 A [A] WB9 D. Głowna K 112.D. Wolnych obrotów K 42 D. w drugim korpusie K 110(nie jestem pewien bo jest okrutnie zmęczona i jest zatarty numer ) Pierwsze dwie wartości dysz obu gaźników by się zgadzały ale jak dobrać dysze w drugim korpusie/gaźniku.Ciężko znaleźć dane na temat tego sprzętu.Serwisówki brak .Nie wiem jakie są zależności.Wymieniam i tak wszystkie dysze. Proszę również o rady w jakim sklepie najlepiej kupić dysze do Keihin'a. Z góry dziękuję wszystkim za pomoc ;) Edytowane 22 Lutego 2013 przez shaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Zostaw dysze w spokoju jest dobrze, podnoś poziom paliwa puki motocykl nie zapali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.