Rider94 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam. Jestem nowy na forum, więc wybaczcie za jakieś błędy. Jak by co proszę mnie poprawić.Więc tak, mam pytanie takie jak w temacie, czy warto przesiadać się z Xj-tki na CBR-kę?Jakie będą różnice, i czy w ogóle Cbr to dobry pomysł?Co sądzicie o CBR F3? Z góry dziękuję za opinie :D.LwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) Własciwie, to nie wiem, o co Ci chodzi :rolleyes: Edytowane 27 Stycznia 2013 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witaj, Cbrka jest bardziej sportowa niż xjta, ale to raczej sam dobrze wiesz, wystarczy spojrzeć na wygląd, moc... Czy warto? Pewnie, że tak. Odczujesz dość dużą różnicę, oczywiście na plus :) Przejrzyj forum na temat tych motocykli, jest ich od groma :P Wysłane z mojego Samsunga Galaxy S III za pomocą Tapatalk 2 Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Wg mnie to zalezy czego oczekujesz od motocykla. Jesli stawiasz na osiagi i sportowe doznania to warto, jesli bardziej zalezy Ci na komforcie, mozliwosciach zalozenia kufrow, turystyce itp. , to raczej rozgladaj sie za czyms innym. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 A XJta to nówka cewka? Szuka tego na co go stać a w cenie f3 to alternatywą może być tyko jeszcze większy trup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Swoją drogą bez sensu 600 na 600, a f3 to stary trup. 600 na 600 ok, ale 61 km na 105 km, to chyba już trochę jest różnica. Szuka czegoś na co go stać, czasem te stare trupy są bardziej zadbane od tych "igiełek" z nowszych roczników. Wysłane z mojego Samsunga Galaxy S III za pomocą Tapatalk 2 Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 a f3 to stary trup.Sam jesteś stary trup :) Sent from my iPhone 4s using Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Witam. Jestem nowy na forum, więc wybaczcie za jakieś błędy. Jak by co proszę mnie poprawić.Więc tak, mam pytanie takie jak w temacie, czy warto przesiadać się z Xj-tki na CBR-kę?Jakie będą różnice, i czy w ogóle Cbr to dobry pomysł?Co sądzicie o CBR F3? Czy warto? To zależy czego oczekujesz od motocykla.Różnice: większa moc, być może większe troszkę spalanie, droższy serwis i więcej j*b***** plastików. Tak w ogóle to f3 to dobry pomysł.Sądzę, że jest to dobry i solidny motocykl.Dziękuję do widzenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 ale sobie Yuby teraz nabruździłeś! Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider94 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 A XJta to nówka cewka? Szuka tego na co go stać a w cenie f3 to alternatywą może być tyko jeszcze większy trup. Xj z 2003 roku. A moj budżet będzie wynosił tyle za ile sprzedam xj.. może uda mi się troszkę dorzucić. Patrząc po różnych stronkach typu allegro to w mniej więcej takiej cenie znalazłem F3. Myślę, że rozwój będzie :Dskoro z 61 koni na ok. 100 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Poczujesz kolosalną różnicę pod każdym względem, moc, prowadzenie, hamulce. Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Może i stary, ale jeszcze daję radę.CBR też daje radę. Mimo, że motocykl już swoje lata ma, to moim zdaniem stylistycznie może się jeszcze podobać. To jak z kabrioletem nie sposób odmówić im uroku mimo, że niektóre są starsze niż my. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Swoją drogą bez sensu 600 na 600, a f3 to stary trup. Nie do końca. Ja przebyłem podobną drogę z Radiana (silnik ze starej xj) na f1 i różnica była wyraźnie zauważalna. Tak jak piszą poprzednicy, wszystko zależy czego oczekujesz od motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Różnica będzie i to spora. Po pierwsze kolega pozna co to jest zawieszenie i prowadzenie motocykla. No i moc. Tych 3 rzeczy XJ nie oferuje w standardzie, mocy tyle co 500-tka, gówniane zawieszenia i prowadzi się jak kondon. F3 to może być szok technologiczny. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 CBR-F3 nie ma nawet co porównywać do XJ600. Honda jest lżejsza, zwrotniejsza, z lepszym zawieszeniem i hamulcami nie mówiąc już o mocy silnika prawie 2x większej. XJ to typowy "tapczan" a CBR to sportowiec z krwi i kości. To tak jak porównywać Poloneza do VW Golfa GTI dowolnej generacji. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.