songoku Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 oj Sikor, Sikor... mołdy jestes, niewiele o życiu wiesz :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Co nie zmienia faktu że drobny odsys byłby mile widziany :) Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 2 strony temu było o kształcie opon. Jaki ma wpływ na kształt opony rozmiar felgi? Typowa opona 180/55/17 może być założona na obręcz 5.5 lub 6.0 cali. Spodziewam się, że nie ułoży się tak samo. Pomijam kwestję zakładanie szerokich gum na wąskie welgi i odwrotnie. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRUCH Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Hej mam pytanie odnośnie opon. Jak to jest z tymi supercorsami w mieszance BSB. Czym różnią się od SC1 i pokrewnych.Czy to jest tylko odmiana supercorsy z homologacją drogową?http://allegro.pl/pi...3095595055.htmlDziex za info. W angtolskich gazetach opisują modele SP i BSB jako opony o dłuższej żywotności i bardziej dedykowane do eksploatacji drogowej-czyli twardsza mieszanka.Pozdro Pruch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 TO sa wlasnie opony bardziej na droge i sporadycznie na tor ,co dla niektorych jak ktos jedzi jak normalny czlowiek :) jest bardzo dobra opcja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 w ten weekend testowalismy na r6 gp vs gpa , warto 100$ doplacic do uk made :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 mam pytanie, znajomy pyta :) jaki olej do zawiechy full seria od r6 06-09 ? standard sprężyny ? SZRAMER może cos polecisz? chyba że masz nie-seryjne wkłady / zaworki ? oczywiscie moto tylko do katowania 100 % tor chodzi mi zarówno o gęstosc, jak i markę - producenta Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 (edytowane) Jeżeli zawory masz seryjne, to zobacz jaki olej poleca Yamaha, odczytaj sobie jakie właściwości przy 40 i 100 stopniach ma ten olej, a następnie dobierz zbliżony, więcej: http://www.peterverd...uspension_Fluid Z serwisówki do modelu 2007 wynika, że zalecany olej to Ohlins R & T43 (ACC-RT43F-00-00). Niestety, na stronie, którą podałem ten olej Ohlinsa nie ma wypisanych właściwości przy 100 stopniach, jedynie przy 40. Jednak już na tej podstawie możesz porównać sobie inne oleje i wybrać coś dla siebie. Edytowane 23 Marca 2013 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom85 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 myslicie ze z tych opon jeszcze cos bedzie ?? http://allegro.pl/opony-torowe-na-tor-metzeler-i3118614002.html biore od niego czesci i chce mi dorzucic te oponki za 400zl warto ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Marek, Ohlins nie publikuje dokładnych specyfikacji swoich olejów :) . Temat już wcześniej badałem, tak jest i już. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 myslicie ze z tych opon jeszcze cos bedzie ?? http://allegro.pl/op...3118614002.html biore od niego czesci i chce mi dorzucic te oponki za 400zlwarto ?? To ja mam dwie opony chyba w lepszym stanie, po 50 zł za sztukę. Sztuk dwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Panowie głupie pytanie... czy modyfikując zestaw napędowy i przełożenie jest jakies ograniczenie w konfiguracjach zebatka zdawcza/odbiorcza? Mam w zapasie prawie nowy oryginalny łańcuch napędowy(dostalem w gratisie do wahacza) i chcialbym dokupic do niego zębatki bo wiem, ze w tym sezonie i to pewnie gdzieś na początku skończy żywot mój napęd. Wiem, ze -1 +3 pewnie byloby dobre, ale nie wiem czy od razu chce tak radykalnie zmieniać. Czy jak założe -1 +2 to tez bedzie ok? Albo same +2 na tył?Czy łańcuch nie bedzie przeskakiwał czy coś? Pomijam oczywiście kwestie odległości opony od wahacza itp.Nie wiem, pytam, nie bić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Z tego co się orientuję to chyba nie ma żadnych przeciwwskazań do konfiguracji zębatek, u nas były różne konfiguracje, kolega w rn 12 założył -1 +3 to musiał przestawić qs bo przy każdej zmianie była guma, drugi z kolej na tył założył 50 parę zębów do zabawy i też bez to hulało. Sporo było innych tego typu zmian.Jedynymi skutkami może być szybsze rozciąganie się łańcucha.Sam w tym roku po założeniu krótkiego roll gazu chce zmienić napęd.Jak nie jesteś pewien to np, zmień sam tył na +3 i zobaczysz co będzie dalej.Tak to wygląda z mojej perspektywy, ale może niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie, ponieważ mogę być w błędzie z braku wiedzy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Zmieniając przełożenie należy tak dobierać konfigurację "zębatek" przód/tył aby mozliwie zachować kąt przebiegu łańcucha wzgledem wahacza. Dlatego przykładowo lepiej jest założyć z przodu -1 a ztyłu +2 zamiast tylko z tyłu +5.Nie można w nieskończoność zwiększać średnicy tylnej "zębatki" bo motocyklem nie da sie z zakrętów wychodzić. A co do doboru przełożeń sprawa jest prosta, dobiera się pod swoją dynamike i prędkości, a nie wg jakiegoś uniwersalnego układu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) czyli okej w granicach zdrowego rozsądku :)w zeszłym roku założyłem activa i teraz w pierwszym etapie chyba +2 z tyłu wystarczy... zawsze to mniejsza zmiana (%) niż np -1 z przodu...i tak na pierwszych 3 biegach sie przednie koło zachowuje jak gumiś po soku z gumijagód ;) Edytowane 24 Marca 2013 przez songoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.