Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie im mniejsza prędkość tym mniejsze szanse ze gps się pogubi. Najwiecej problemów z race chrono jest jeśli ktoś ustawia punkty pomiarów na szybkich prostych lub w małych odległościach od siebie i linii przejazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest z Qstarzem? Warte to takiej forsy?

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu to byl chyba najwyzszy Suomy,ale to juz jest baaaardzom stary model ! Ja mialem (a w zasadzie mam tylko troche porysowany :) )ten nastepny model EXCEL i bylem baaardziej zadowolony niz z Shoei XSPIRIT CZY ARAI RX7 .Te modele chyba jakos strasznie sie nie roznily bo z tego co pamietam to nawet szybki pasuja i do jednego i do drugiego .

Mariusz sam wiesz ze kask musi ci lezec na glowie bo kazdy ma inny ksztalt baniaka , mi akurat pasowal i bylem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrozumiałem, że pytanie jest o coś takiego: http://www.qstarz.com/Products/GPS%20Products/LT-Q6000-F.html

 

A ja znam takie:

http://www.qstarz.com/Products/GPS%20Products/BT-Q818XT-F.htm

 

:D

Edytowane przez _Ra_

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o ten laptimer mi chodziło. Ale opcja z chińskim smartfonem + gps 10Hz też wydaje mi się ciekawa.

 

Chciałbym jednak jeszcze mieć do tego jakąś orientacyjną telemetrię, ale nie wuem jak to ugryźć budżetowo. Ahh ta Polska, wiecznie trzeba po taniości... :( wkurzające...

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli? Jakich danych potrzebujesz z urządzenia?

Punkty i siłę hamowania i przyspieszania, kąty złożenia, otwarcie przepustnicy etc.

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkty i siłę hamowania i przyspieszania, kąty złożenia, otwarcie przepustnicy etc.

 

Kąty złożenia raczej niepotrzebne, otwarcie przepustnicy masz z TPS-a, a resztę na podstawie GPS. Zagadaj do Michała Motokeina, ma takie zabawki, warto

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otwarcie przepustnicy masz z TPS-a,

To tylko moje czcze życzenie. Traz mam sprzęt na gaźniku. 100% mechaniki, minimum elektroniki.

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe rzeczy - te najważniejsze - wyciągniesz z GPS. Wszystko jedno, czy zestawu wyścigowego czy taniego 10Hz: prędkości, +/- miejsca hamowania, pośrednio siłę hamowania.

 

Pozostałe, hm - tu zaczyna robić się drogo.

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko moje czcze życzenie. Traz mam sprzęt na gaźniku. 100% mechaniki, minimum elektroniki.

Niekoniecznie. My laptimer podłączyliśmy tak, że czytał stopień otwarcia rollgazu, może w tym przypadku tez by dało rade

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w moto jest już Throttle Position Sensor. U Ciebie Sikor też. Wystarczy znaleźć odpowiedni kabel i odczytać napięcie. Jeżeli czujnika fabrycznie nie ma, to zaczyna się kombinowanie.

 

Wiarygodne czujniki np. ciśnienia w układzie hamulcowym czy pozycji zawieszenia widziałem w sieci tylko kosmicznie drogie.

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To za droga zabawa do traktowania tego raczej jako ciekawostka z przejazdów. Gdyby te nasze starty były na poziomie chociaż MP, to warto by było w to uderzać. Dla samego feedacku w samodoskonaleniu to już przegięcie. Będę kombinował ze smartfonem i Racechrono.

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...