Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Też się miałem o to pytać... Najlepiej takie z działającą regulacją temperatury...

Edytowane przez rura_sn-n

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wiem, że pytanie z du*y, ale czy próbował ktoś naciągać koc grzewczy dla opon 190 na oponę 120?

 

Chodzi mi o to, że w RS tył będę miał 120 a koce zostały mi z GIXa i myślę oich wykorzystaniu...?

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bylo by milo dostac pod choinke :)

http://www.irccomponents.it/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=77&virtuemart_category_id=8&Itemid=101&lang=en

 

Tylko ta cena :(

http://www.ircstore.com/irc_en/blipper-bmw-s1000rr.html

Chociaz w sumie biorac pod uwage ze to i quickshifter i downshifter w jednym i w porownaniu do inych tego typu urzadzen dostepnych na rynku to cena nie jest az !? taka kosmiczna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak on, ten blipper, dziala? W sensie w jaki sposob konkretnie powoduje podbicie obrotow przy downshifcie?

MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn).

Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.

Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michal niestety ale tego nigdzie w materialach nie tlumacza :)

Jesli bys chcial sie dowiedziec szczegolow musialbys napisac do Chlopakow z IRC ,tym akurat chyba zajmuje sie Gianni ale jak napiszesz na ogolnego maila to chyba nie beda robic z tego tajemnicy ;)

Wyczytalem ze paru chlopakow z niemieckiego forum juz to kupilo , testowalo i sa zachwyceni.

Waldek CHelkowski tez bardzo sie zachwycal nad ta funkcja w swojej nowej beemce 2015.

Same czujniki to sa chyba takie same tensometryczne jak u Ciebie w QS Cordona.

Na filmikach tez slychac ze dziala alegancko :)

 

Mam tylko instrukcje ustawiania:

 

3.1 Signal time programming "t"
Set at the maximum allowed value. If the ECU requires a
different cut time, it can be adjusted within 20÷99ms.

3.4 Upshift Pre Load adjustment "L"
Default setting "18" it's possible to change the load
necessary to apply on the sensor for having the upshift
signal. With ignition on, engine off, try to select the upper
gear. Shift lever should move through the spring load in
gearbox until gear resistance is felt. If rpm is above the set
value at par. 3.8, The panel led should show "--" for a
while. If this happen too early or too late consequently
change the preload set.

3.5 Actual Load displaying "S"
Entering in this menu it's possible to read the actual load
value. Useful feature for preload adjustment and for
gearbox check and maintenance.

3.5.1 Max Load displaying "--"
At this point, pressing and holding the lower button, the
display will show blinking "--" for about 10s. Afterwards it
will show the max load value registered in this period
Useful feature for preload adjustment and for gearbox
reliability and maintenance. During this menu the sensor is
enabled.

3.6 Downshift Timing "tS"
Set the “Blip” timing within 20÷98ms. Default 80msWe
suggest timings between 98 and 80ms. A too lung timing
allows gear in but then you feel the bike pushing a while. A
too short timing doesn’t allow a proper downshift. We
suggest to start with high value and reduce it during the
tests on road.

3.7 Downshift Pre Load adjustment "tL"
Default setting "14" it's possible to change the load
necessary to apply on the sensor for having the downshift
signal. With ignition on, engine off, try to select the upper
gear. Shift lever should move through the spring load in
gearbox until gear resistance is felt. The panel led should
show "--" for a while. If this happen too early or too late
consequently change the preload set.

3.11 Pushing/Pulling"CE"
"C" Pushing, "E" Pulling.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...