theodor. Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 No nie zgodzę się że są za miękkie. Są za to w fabrycznych setupach znacząco za sztywne tyłem w stosunku do przodu.Tutaj dochodzą preferencje kierowców, ale generalnie jest tendencja do zbytniego usztywniania zawiasów i w efekcie niemoznosci złożenia wykorzystania pełnego skoku. Ale nie zanudzam ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Theo, dla mnie był i przód i tył zdecydowanie zbyt pulchny, więc wymieniłem. Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam. Mam do Was pytanie odnośnie wyświetlaczy biegów. Pozsiadam Yamahe R1 z 2000 roku, chcę ją zaopatrzyć w wyświetlacz biegów. Który z poniższych wyświetlaczy wybrać. http://allegro.pl/wyswietlacz-wskaznik-biegu-biegow-yamaha-suzuki-cz-i3186935897.htmlOpcja za 64zł jest dobra ale czy będzie można ten wyświetlacz do mojej R1 zamontować ? Gość pisze że do Hond i Kawasaki nie pasuje. Nie ma na liście Yamah i Susuk mojego modelu. http://allegro.pl/wyswietlacz-biegow-prosty-montaz-do-kazdego-moto-i3150949887.htmlOpcja za 129zł też jest akceptowalna ale pytanie jest jak to się sprawuje, czy jest skuteczne itp.(magnesy itp.)? Jak ktoś coś takiego używał proszę o info. Chyba że ktoś coś ma w tym przedziale kasowym. Dziękuję i proszę o radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 powiedzcie mi jakie klocki na tył ?? i postanowiłem jeszcze wymienić łożyska bo po 13 latach nadal są oryginalne . Jakiej firmy polecacie ? Mowie o kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saj234 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Witam. Mam do Was pytanie odnośnie wyświetlaczy biegów.Pozsiadam Yamahe R1 z 2000 roku, chcę ją zaopatrzyć w wyświetlacz biegów. Który z poniższych wyświetlaczy wybrać.http://allegro.pl/wy...3186935897.htmlOpcja za 64zł jest dobra ale czy będzie można ten wyświetlacz do mojej R1 zamontować ? Gość pisze że do Hond i Kawasaki nie pasuje. Nie ma na liście Yamah i Susuk mojego modelu.http://allegro.pl/wy...3150949887.htmlOpcja za 129zł też jest akceptowalna ale pytanie jest jak to się sprawuje, czy jest skuteczne itp.(magnesy itp.)?Jak ktoś coś takiego używał proszę o info.Chyba że ktoś coś ma w tym przedziale kasowym. Dziękuję i proszę o radę.Ja bym w ten tani sie nie pchal bo one sie nie sprawdzaja.Szybko redukujesz z 6 w dól a wyswietlacz pokazuje z opoznieniem.Ten z o24?Nie wiem moim zdanie ta firma ma same zamienniki i podróbki.Zadzwon do Leguta u niego cos znajdziesz w sklepie napewno. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Saj w Legato mają ale cenowo od 300. Mi chodzi o jakiś zamiennik który jest w miarę skuteczny. Myślę jednak o tym na magnes bo ten za 64 z opisu tej aukcji wynika że do R1 nie pasuje. Są jeszcze za 200 Datatol ale on bierze chyba pomiar z obrotów nie wiem na ile to jest skuteczne.Muszę się spieszyć bo zależy mi na tym żeby przesyłke dostać przed tym długim wikendem. Saj dzięki za jakieś info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Yuby dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Teraz zamontowałem PZRacing, na Pannoni zobaczę jak działa i się wypowiem Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Wy to macie czas patrzec wogole na zegary i cokolwiek ?, a co do biegow to macie albo za niski albo za wysoki :laugh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubo Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Powiem Wam, że ja też za bardzo na zegary nie patrzę podczas torowania... Bieg na którym jadę? Możliwie najniższy...Prędkość? Możliwie najszybsza ;) I tyle w temacie... Jak macie czas popatrzeć na zegary w celu sprawdzenia prędkości, na wyświetlacz w celu sprawdzenia biegu, albo ogólnie po dohamowaniu macie jeszcze czas, żeby się jeszcze drugi raz ułożyć do winkla, to znaczy, że za wolno jedziecie, zbyt wcześnie hamujecie itd. ;)) Ja mam jeszcze duuuużo do zrobienia, ale i tak już nie mam czasu patrzeć na wymienione wskaźniki... Cytuj Poszukujesz ubioru, części eksploatacyjnych?Zapraszam -> http://www.facebook.com/bimotohttp://moto.allegro....hp?us_id=681059 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Jak powiedzial kiedys Szkopek jak by mial czas patrzec na zegary to znaczy ze jedzie za wolno :)Ale Wyswietlacz biegow naprawde warto miec , przydaje sie na poczatku jazdy np. nowym sprzetem , po nowym torze, zmienimy zebatki lub kiedy probujemu roznych biegow w roznych zakretach i wtedy mozna sie pogubic ile redukowac ale po jakims czasie gdy juz mamy wszystko ustalone i troche pojezdzimy redukuje sie laduje w gore juz odruchowa na pamiec i wtedy nie patrzymy juz na wyswietlacz.A w temacie wyswietlacza to proponuje nie eksperymentowac z jakimis wynalazkami tylko korzystac z takich ktorzy juz chlopaki korzystaja i sa zadowoleni bo opoznienia w wyswietlaniu biegow moga byc naprawde wku.....ce . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Przydatna jest też zmiana myślenia, lepiej myśleć ile przed danym zakrętem biegów zredukować, niż który bieg wbić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 dokładnie jak Nieśmietrelny mówi... miałem okazję zobaczyć jak działa taki GIPRO i to jest jakaś żenada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 odnosnie go pro , drutowania samoprzylepek , to kolejny raz mi sie mocowanie polamalo tym razem przy 250 niewiele z go pro zostalo , nic trzeba bedzie "contour" zakupic :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Spal trochę gumę i będzie git. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.