Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 strony temu było o kształcie opon. Jaki ma wpływ na kształt opony rozmiar felgi? Typowa opona 180/55/17 może być założona na obręcz 5.5 lub 6.0 cali. Spodziewam się, że nie ułoży się tak samo. Pomijam kwestję zakładanie szerokich gum na wąskie welgi i odwrotnie.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej mam pytanie odnośnie opon. Jak to jest z tymi supercorsami w mieszance BSB. Czym różnią się od SC1 i pokrewnych.

Czy to jest tylko odmiana supercorsy z homologacją drogową?

http://allegro.pl/pi...3095595055.html

Dziex za info.

 

W angtolskich gazetach opisują modele SP i BSB jako opony o dłuższej żywotności i bardziej dedykowane do eksploatacji drogowej-czyli twardsza mieszanka.

Pozdro Pruch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie, znajomy pyta :)

 

jaki olej do zawiechy full seria od r6 06-09 ? standard sprężyny ?

 

SZRAMER może cos polecisz? chyba że masz nie-seryjne wkłady / zaworki ?

 

oczywiscie moto tylko do katowania 100 % tor

 

chodzi mi zarówno o gęstosc, jak i markę - producenta

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zawory masz seryjne, to zobacz jaki olej poleca Yamaha, odczytaj sobie jakie właściwości przy 40 i 100 stopniach ma ten olej, a następnie dobierz zbliżony, więcej: http://www.peterverd...uspension_Fluid

 

Z serwisówki do modelu 2007 wynika, że zalecany olej to Ohlins R & T43 (ACC-RT43F-00-00). Niestety, na stronie, którą podałem ten olej Ohlinsa nie ma wypisanych właściwości przy 100 stopniach, jedynie przy 40. Jednak już na tej podstawie możesz porównać sobie inne oleje i wybrać coś dla siebie.

Edytowane przez MarcMarc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie głupie pytanie... czy modyfikując zestaw napędowy i przełożenie jest jakies ograniczenie w konfiguracjach zebatka zdawcza/odbiorcza?

 

Mam w zapasie prawie nowy oryginalny łańcuch napędowy(dostalem w gratisie do wahacza) i chcialbym dokupic do niego zębatki bo wiem, ze w tym sezonie i to pewnie gdzieś na początku skończy żywot mój napęd.

 

Wiem, ze -1 +3 pewnie byloby dobre, ale nie wiem czy od razu chce tak radykalnie zmieniać. Czy jak założe -1 +2 to tez bedzie ok? Albo same +2 na tył?

Czy łańcuch nie bedzie przeskakiwał czy coś? Pomijam oczywiście kwestie odległości opony od wahacza itp.

Nie wiem, pytam, nie bić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję to chyba nie ma żadnych przeciwwskazań do konfiguracji zębatek, u nas były różne konfiguracje, kolega w rn 12 założył -1 +3 to musiał przestawić qs bo przy każdej zmianie była guma, drugi z kolej na tył założył 50 parę zębów do zabawy i też bez to hulało. Sporo było innych tego typu zmian.

Jedynymi skutkami może być szybsze rozciąganie się łańcucha.

Sam w tym roku po założeniu krótkiego roll gazu chce zmienić napęd.

Jak nie jesteś pewien to np, zmień sam tył na +3 i zobaczysz co będzie dalej.

Tak to wygląda z mojej perspektywy, ale może niech ktoś bardziej doświadczony się wypowie, ponieważ mogę być w błędzie z braku wiedzy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniając przełożenie należy tak dobierać konfigurację "zębatek" przód/tył aby mozliwie zachować kąt przebiegu łańcucha wzgledem wahacza. Dlatego przykładowo lepiej jest założyć z przodu -1 a ztyłu +2 zamiast tylko z tyłu +5.

Nie można w nieskończoność zwiększać średnicy tylnej "zębatki" bo motocyklem nie da sie z zakrętów wychodzić.

 

A co do doboru przełożeń sprawa jest prosta, dobiera się pod swoją dynamike i prędkości, a nie wg jakiegoś uniwersalnego układu.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli okej w granicach zdrowego rozsądku :)

w zeszłym roku założyłem activa i teraz w pierwszym etapie chyba +2 z tyłu wystarczy... zawsze to mniejsza zmiana (%) niż np -1 z przodu...

i tak na pierwszych 3 biegach sie przednie koło zachowuje jak gumiś po soku z gumijagód ;)

Edytowane przez songoku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...