Skocz do zawartości

Samochód do 15 tys


Bartekk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

75 koni ? Czyli pierwsze 1.9 tdi (albo sdi) chyba bez intercoolera albo i bez turbo nawet , kurde ale to nie jedzie przeciez...Jechałem golfem 4 z takim silnikiem 1.9 sdi ...tragedia w osiągach.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

75 koni ? Czyli pierwsze 1.9 tdi (albo sdi) chyba bez intercoolera albo i bez turbo nawet , kurde ale to nie jedzie przeciez...Jechałem golfem 4 z takim silnikiem 1.9 sdi ...tragedia w osiągach.

 

Jest to silnik AFF, z turbiną oraz intercoolerem. Bardzo rzadko spotykany. Różnica między TDI 1Z (90 KM) to mniejsze ciśnienie przy którym otwiera się zawór wastegate, inny komputer i chyba wtryski. Ale za to mało pali i jest przystosowany do biopaliw. Jeździł dość długo w mojej rodzinie, dość twardo pracował, dużo wibracji i klekotu. Ale jeździł, jeździł i jeździł, dzielnie wujowi ciągał przyczepkę z warzywami na targ, nic tam się nie psuło. Kompletnie nic, jedyna obsługa to wymiana oleju co 10 000 km. I to taki tańszy, polski Lotos albo Orlen. Tym autem dało się uzyskać spalanie rzędu 4,5 litra, osobiście kiedyś nim jechałem z przyczepką po motocykl i bez szaleństw (bo tym się zbytnio nie poszaleje) tyle wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety, to auto to naprawdę konkretny mułek. Kiedyś miałem VW Vento z poczciwym 1.9 TD o mocy 75 KM i wg mnie był bardziej żwawy niż ten AFF z Audi. Jak ktoś potrzebuje samochodu do wożenia tyłka po mieście czy do pracy to jak najbardziej ale wyskoczyć tym na autostradę i lecieć w dalszą trasę to trochę męczące. Nawet moja dawna Almera z wolnossącym 2.0 D o mocy 75 KM lepiej się zbierała, pewnie zasługa mniejszej masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde potrzebuje teraz taczki to jeżdżenia dom-praca, samochód jest mega zmulony - nie zdawałem sobie sprawy że będzie aż tak źle....

 

na szczęście 115 koni robi się samym programem. Niektórzy uważają że trzeba dać wydajniejsze wtryski, inni twierdzą że to do ok. 110-120 koni dają rade.

 

http://edc-tuning.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=30:audi-a4-b5-1-9-tdi-75-ps-silnik-aff&catid=12:modyfikacje&Itemid=105

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde potrzebuje teraz taczki to jeżdżenia dom-praca, samochód jest mega zmulony - nie zdawałem sobie sprawy że będzie aż tak źle....

 

na szczęście 115 koni robi się samym programem. Niektórzy uważają że trzeba dać wydajniejsze wtryski, inni twierdzą że to do ok. 110-120 koni dają rade.

 

http://edc-tuning.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=30:audi-a4-b5-1-9-tdi-75-ps-silnik-aff&catid=12:modyfikacje&Itemid=105

 

Ja tam bym nie kombinował z podnoszeniem mocy. Jeśli faktycznie ma taki przebieg, jak piszesz i nie był malowany (o ile to nie są słowa handlarza) to tym autem przejeździsz bezawaryjnie jeszcze kilkaset tys. km. Jak ma być do wożenia tyłka do pracy to kupiłeś idealny sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja tam bym nie kombinował z podnoszeniem mocy. Jeśli faktycznie ma taki przebieg, jak piszesz i nie był malowany (o ile to nie są słowa handlarza) to tym autem przejeździsz bezawaryjnie jeszcze kilkaset tys. km. Jak ma być do wożenia tyłka do pracy to kupiłeś idealny sprzęt.

Miernik mam dobrej klasy ~170-190 mikronów na każdym elemencie.

Książka serwisowa i ten zielony papierek z przebiegiem który wydają jak samochód opuszcza Belgię nie wyglądają na podrobione.

Nie będę się upierał że kupiłem "jedyny taki", ale po kilku szrotach które oglądałem ten wydawał się naprawdę okej.

 

Narazie robie klimatyzacje (jak teraz nie ogarne to juz pewnie nigdy się za to nie wezmę), rozrząd, uszczelniam miskę olejową i wymieniam gumy na przegubach, potem kupuje zimówki i kulam się codziennie 80km do roboty :wink:

Edytowane przez bonhart88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Trochę droższy niż pułap tytułowy, co sądzicie o tym modelu i z takim silnikiem?

http://otomoto.pl/oferta/peugeot-407-prywatnie-zarejestrowany-oc-ksiazka-serwisowa-ID6yAHNb.html

Kolega tym jeździ od kilku lat i jest bardzo zadowolony. Dynamiczny, wygodny, spalanie 6,5-7,0l w cyklu mieszanym, ale kolega tak żwawo dosyć jeździ.

Aktualnie ma 170 000 i silnik nie dotykany poza wymianą oleju. Jedyny mankament, to że czasem głupieje czujnik opon.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie potrzebuję kupić jakieś nieduże auto do 15 000 zł.

Wymagania to klimatyzacja (nawet zwykła manualna), dobry stan, silnik tylko benzynowy bez turbo do 1.6 litra, 5 drzwi, hatchback, przyzwoita jakość wykonania. Nie mam typów co do konkretnej marki czy modelu, rozważę każdą propozycję. Jeśli ma ktoś coś sprawdzonego i pewnego na sprzedaż albo wie o takim aucie to niech napisze na PW lub tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...