Pawel Gutowski Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Witam wszystkich milosnikow motorow.Mam problem z rm250.Kupilem go od chlopaka ktory o niego nie dbal dodam ze to jest 85rok motoru.Rok temu widzialem jak ten motorek jezdzi sam na nim sie przejechalem jadu mial sporo ale jak go teraz zabralem od niego to ciekla woda spod glowicy.Nie krecil sie na obroty.Rozebralem silnik wymienilem wszystkie lozyska procz tloka no juz niestety wymiana by sie przydala i szlif ale nie mam na to na razie pieniedzy.Wczesniej byl tam robiony szlf i wymieniny tlok na kuty.Złozylem wszystko do kupy zlalem olejm oczywiscie nowe wzystkie uszczelki i simeringi ale niestety odpala za 2 kopem ale nie wkreca sie na obroty.Jest tak jakby w pewnym momencie chcial sie wkrecic ale nie daje rady.Dodam ze gaznika nie czyscilem.Pomozcie.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 źle wyregulowany gaźnik? a może zła mieszanka? jaki olej lejesz? jak lejesz jakiś tani i gęsty to może po staniu osadzać się na dnie gaźnika i łapać np sam olej ... a jeśli to nie to może to być problem z zaworami wydechowymi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 No to wyczyść gaźnik i potem sprawdź czy daje radę. Możesz też popróbować przestawiania na iglicy . Ale ja się nie znam, więc to tylko propozycje ;) (miałem rm z 91 roku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Gutowski Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Olej to racing 2t kupiony w sklepie motocyklowym do 2t. Mieszanka to 100ml oleju na 5litrow paliwa.W tym modelu nie ma zaworu wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Wymień świece tak przy okazji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Gutowski Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 ok jutro wyczyszcze gaznik i zmienie swiecea czy to moze byc powod konczacy sie tlok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 A masz problem z wolnymi obrotami i odpalaniem? Bo przeważnie takie problemy w 2T występują przy słabej kompresji. Tylko jak będziesz czyścił gaźnik to kup jakąś chemie choć by za 10-15zł np: http://www.autochemia24.pl/product-pol-668-Permatex-preparat-do-czyszczenia-i-konserwacji-gaznikow.html. Ja używam jej w warsztacie bo daje rade i jest mocno żrąca a w dodatku tania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Gutowski Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Wlasnie nie odpala za 2 kopem czy cieply czy zimny i ma piekne wolne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 A co się dzieje w momencie zatrzymania wzrostu obrotów? Przerywa? Dusi się ? Spróbuj określić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Ja bym gaźnik obstawiał źle ustawiony. Rozbierz, wyczyśc, wyreguluj będzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Gutowski Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Jest w teki sposob jak ruszasz jst ok ale jak prubujesz odkrecic manetke do oporu to jakby brakowalo mu mocy i caly czas idzie na jednakowych obrotach ale nie moze wejsc na wysokie czasem ma chec sie wkrecic ale to jest sekunda i dalej to samo. Nie istotne na ktorym biegu jade czy 1 czy 5 trzyma caly czas takie same obroty i nie chce pojsc do gory. Moze zle sprecyzowalem nie dusi sie i raczej nie przerywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 zeby 2T się "wkręcał" musi miec odp. temperaturę, każdy 2T na zimnym będzie się mulił, zeby silnik miał odp temperaturę skład mieszanki musi byc odpowiedni, świeca musi byc jasno brązowa a nie czarna, zbyt bogata mieszanka (za duzo paliwa w stos. do powietrza) powoduje niedogrzanie, ja miałem kiedys tak, ze nawet po 10km jazdy silnik nie był dogrzany i nie wkręcał, dopiero przy kilku ostrych odkręceniach na niskich biegach dogrzewał się i jechał, problem ustał po zubozeniu mieszanki (iglica ząbek w dół), poza tym spójrzmy prawdzie w oczy, trzeba się cieszyc ze 27 letni wyczyn w ogóle jezdzi, tam moze byc zuzytych bardzo wiele elementów, byc moze gaźnika w ogóle nie da się wyregulowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Gutowski Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Po pierwsze ten motor nie robie aby nim jezdzic wyczynowo on ma byc zrobiony zeby odpalil udac sie nim raz w tygodniu na wypad godzinke gora dwie ja sobie zdaje sprawe ze motor ma swoje lata ale to nie skresla go na zlom widzialem starsze konstrukcje ktore jezdza i nie jednej nowej maszynie narobilby wstydu.Wracajac do tematu wyczyscilem gaznik i slozylem do kupy odpalil przez chwile go grzalem na wolnych obrotach pozniej zrobilem jazde probna przez chwile bylo tak jak wczesniej mulil sie ale nagle dostal kopa wkrecal sie bez problemu pozniej po wkreceniu sie na wysokie obroty tak zostalo jak go zgasilem i odpalilem znow mial klopoty.Dolalem paliwa 2,5 litra i znow pojechalem juz niestety znow sie nie wkrecil choc probowal ale po przejechaniu jakis 400metrow spalil a dokladnie wypchal w tlumik cala zawartosc zbiornika czyli 2,5 litra.Nastepna zecza jakazrobilem byla zmiana linki gazu na nowa gdyz stara byla mocno zmeczona popekana i z zalamaniami niestety po zmianie linki juz go nie odpalalem bo nie mialem wiecej paliwa jutro tez kupie mu nowa swiece.I co o tym myslicie. Dla kolegi " jjank " nie sztuka jest kupic nowy motor z salonu czy oddac uzywany do mechanika zeby zrobil zaplacic 2000 tys. i sie cieszyc sztuka jest zrobic samemu jak sie nie wie to sie pyta bo kto pyta nie bladzi a doprowadzic taki leciwy cross do stanu uzytkowalnosci i to wlasnymi rekami to ogromna satysfakcja i masa pieniedzy w kieszeni ktore wydaloby sie na mechanika i przy okazji mozna sie wiele nauczyc.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 a doprowadzic taki leciwy cross do stanu uzytkowalnosci i to wlasnymi rekami to ogromna satysfakcja i masa pieniedzy w kieszeniNo kłóciłbym się z tym stwierdzeniem ale mimo to życzę powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 (edytowane) koledze nie chodziło oto że 27letni motor nadaje się już tylko na złom... tylko oto że te motocykle były produkowane do wyczynów, wyścigów itp.. i napewno był przez pierwszego właściciela żynowany.. potem go mógł odkupić łepek do trenowania i go nie oszczędzać.. crossówki mają krótszą żywotność niż inne motorki i to akurat jest normalka... nie raz spotykamy sie z takimi motorkami nawet z 98r. które juz nie nadają się do jakiejkolwiek roboty bo są pozażynane na amen...A to że starszy motocykl może pokazać niejednemu nowemu.. to tylko kwestia kierowcy jak to w internecie mówią: nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika... ja po paru latach jazdy swoim KDX'em 125 z 91r. nie miałem problemów by odstawić nowsze crossówki ..pozdrawiam;)a twoja rm może dostawać zadużo paliwa, więc zobacz jak tam iglica.. Edytowane 9 Listopada 2012 przez Krzysiek Lichota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.