Mitra Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Tak,wiem że nie dotyczy ...bo to nie są garnki z papieru. ;)Powiedz czy można do Ciebie pukać ze szlifem czy bierzesz tylko większe roboty.Kazio Kaziowi nierówny... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Nawet nie wiedziałem że Mahle robi do HD. Kiedyś pracowałem w dużej hurtowni części do ciężarówek i autobusów. Każdego dnia przerzucałem i pakowałem kartony z tulejami cylindrów czy tłokami Mahle. Może jakbym się postarał i uderzył do odpowiedniej osoby tam, to by się udało coś załatwić prosto od producenta bo co kilka dni przyjeżdzało po kilka palet prosto od Mahle. Wczoraj dostałem maila od Warrs of London, komplet seryjnych tłoków STD z pierdzionkami 172GBP. Szału nie ma. A do mojej maszyny nie potrzebuję cudów w sumie, bo powera nie będę wyciągał z niej. Może luźniejszy wydech kiedyś wrzucę, ewentualnie wałek co by więcej toruqe mieć, jeśli się da bez większego grzebania. Babci stuknęło 25 latek w tym roku i już inaczej nią jeźdżę, co nie znaczy że zamulam, czasem pójdzie do końca RPM, trochę drastycznych redukcji i czasem full ogień za miastem, ale ogólnie to coraz spokojniej jeżdżę. Mam teraz japonię, SV650 (też V2 :biggrin: ) i tejże używam do wariowania. Dopóki nie wystawi kopyta, bo podobno te korby nie lubią ostrej jazdy i gumowania. Electra miała iść do ludzi i już prawie poszła, ale łezka w oku się zakręciła, a za psie pieniądze nie oddam. Jeść nie woła przecież. A z tych postów ulepimy osobny temacik, bo wartościowe info jest. Narazie spamujmy tutaj. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Fisu no co tu dużo mówić, miażdzysz :)Ja np. z MAHLE (KNECHTa) biorę filtry do auta, również polecam, nie są tanie ale jakość jest zajebista moim zdaniem :)A co do OEMowych tłoków MAHLE do HD to one czasem nie miały 12 % domieszki silikonu ?Tak wyczytałem na pewnej stronie, jak również że HD współpracowało z inżynierami z Porsche przy projektowaniu EVO :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 12% to malo ( Almot robi do Junaka tloki z AK12 ktore sie b. czesto przycieraja, AK 20 juz nie ), wspolpraca z Porsche dotyczyla glowic w V Rodzie.Tak ze wiesz ze dzwonia.... :)Postaram sie znalezc te Mahle na necie. OK nie znalazlem samych tlokow ale ciekawa informacje, ktora moze byc dla ciebie w przyszlosci przydatna : http://harleytechtalk.org/htt/index.php?topic=33039.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Ale w większości książek, piszą o współpracy Harley'a z Porsche, przy konstruowaniu Evo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość małaMi Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 (edytowane) normalnie co by było, gdyby fisu nie "ofiarował"by nam swojej wiedzy :blink: .normalnie łysy by nie zamówił kolejnych części do silnika,bo bałby się że mu się cylindry rozlecą.no masakra jak cztam te wpisy i chęć ożenku starych cyllindrów z nowymi kutymi tłokami, oraz te wpisy że tłoki kute mają wady :dry: .ale spokojne już na wiosnę silnik łysego będzie skończony,a ja dostanę jego fuel pack i zobaczymy ile za ile kucyków przybyło(łysemu).bo jak na razie to tutaj sama teoria i gdybanie że to tyle a tyle kosztuje.łysy sam chce kupić kiedyś do swojego nowy cylinder,głowice i tłoki kute -kiedyś wymieni jak silnik będzie miał swój przebieg, ale jakoś nie trzeba specjalnej wiedzy żeby się bawić w tuning-trzeba tylko ruszyć główką oraz dysponować gotówką :)(no i dobry mechanik co pracuje w warsztacie a nie siedzi całymi dniami na fm) .no ale jak się chce ze starego grata zrobić po kosztach demona szybkości ................... :dry: ,tylko po co . Edytowane 21 Września 2013 przez małaMi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Mila, ale o co tobie biega ???? Chec polaczenia starego cylindra z nowymi kutymi tlokami wystapila juz w latach 80 tych ubieglego wieku, kiedy Wiseco zaczelo produkowaczestaw kutych tlokow do Sporstera EVO pomiekszajacych pojemnosc od 883 do 1200 ccm.Caly myk polegal na stosowaniu tych tlokow bez zadnych innych przerobek co dawalo duza zwyzke mocy za male pieniadze ( glowice zostawaly oryginalne ). A ze kute tloki maja wady - no maja, sa glosniejsze niz lane bo potrzebuja wiekszych luzow montazowych.Tloki Mahle o ktorych pisal Fisu sa ciekawe dlatego ze potrzebuja minimalnych luzow w cylindrze i sa do tego przygotowane.Caly luz realizowany jest w ksztalcie tloka, a cylinder szlifowany i honowany na zero.Czyli tloki sa ciche i b. wytrzymale.Z drugiej strony nie znalazlem informacji na necie by obecnie byly produkowane jako OEM HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 (edytowane) Tak, mozna pukać...Adamie- ten pomysł ze starymi cylkami i nowymi tłokami na rozwiert z 883 na 1200 uwazam za średni. Jest sporo, aby nie napisac bardzo duzo problemów, aby to zrobić dobrze. No i szczęście, trzeba mieć tez trochę szczęścia. No i oto obnażona przez Adama prawada dlaczego nie polecałem Qurimowi kutych do OEMa. Własnie ze względu na przymus stosowania sporych luzów oraz nieuzasadnione koszty.Tak na marginesie- ta dysproporcja zaczyna się trochę zacierać, robi sie już tłoki kute o luzach porównywalnych do tłoków lanych... ale z "byle powodów" stosowanie ich jest mało uzasadnione.Mahle ma sporo zalet, nie tylko małe luzy czy "długowieczność", zaletą ich jest jeszcze budowa bariery ogniowej, sposób konstrukcji okolic denka tłoka, chodzi o sposób odprowadzania ciepła w okolicach pierścieni, skład materiału itd. To europejscy mistrzowie w produkcji wielkoseryjnych tłoków. Pewnie byli za drodzy i HD poszło do KSG... :sad:W Stuttgarcie istnieją koło Merca i Porsche- tam to już wszędzie jest blisko. Ja wspominam te rejony bardzo pozytywnie- szczególnie Esslingen.P.S.Łysy- mozesz mi napisac ilu jest mechaników w okolicach Rybnika bądź Świerklan dłubiacych w Sportsterze? Jeden, dwóch czy więcej? Edytowane 23 Września 2013 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.