moto94 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 (edytowane) Witam zakupiłem motor Yamaha r6Jak się okazało były w nim pokrzywione 2 zawory. Głowica została wymieniona, gniazda doszlifowane i wszystko poskładane. Także zostały wymienione wałki rozrządu ponieważ stare były już lekko przytarte. Wszystko zostało zrobione jak należy, tzn rozrząd ustawiony na znaki, krzywi sie zgadzają, GMP także.Po wszystkich przeprowadzonych zabiegach postanowiłem odpalić motor, lecz niestety było to niewykonalne. Motor kręci normalnie, nic nie stuka, puka, lecz nie chce zapalić. Próbowałem także na zapych, wtedy motor tylko szczelał niebieskim dużym płomieniem z rury.Fajki zmieniałem kolejnością lecz tekże to nic nie dało. Ostatnio po krótkiej próbie odpalenia na rozrusznik i później wyciągnięciu filtra zauważyłem że z gaźników wydobywa się lekki dym.Przyznam że cały rozrząd był ustawiany według książki serwisowej a także wszystko było sprawdzone przez mechanika. Proszę o wsparcie, motor stoi juz 4 miesiąc. Serdecznie pozdrawiam Edytowane 26 Października 2012 przez moto94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 To trzeba skupić się na innych rzeczach i zacząć od podstaw. Świece były sprawdzane/wymieniane? Iskra w ogóle jest? Moto było po wypadku? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto94 Opublikowano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 To trzeba skupić się na innych rzeczach i zacząć od podstaw. Świece były sprawdzane/wymieniane? Iskra w ogóle jest? Moto było po wypadku? Motocykl kupowałem uszkodzony "ja nim przyjechałem do domu i na drugi dzień nie chciał odpalić, ja nic nie grzebałem". Tak iskra jest dobra na każdej ze świecy tzn 2x2 . Mierzyłem opór statora, impulsatora, wymieniłem moduł. Chodzi mi po głowie aby spróbować go odpalić bez tłumika, może jest zapchany... miałem raz taka sytuacje w crossie, lecz to bardzo wątpliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Nie zaszkodzi spróbować. Generalnie jeśli masz iskrę to albo nie dochodzi paliwo (lub jest go za dużo i go zalewa) albo nie ma powietrza. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto94 Opublikowano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 (edytowane) Nie zaszkodzi spróbować. Generalnie jeśli masz iskrę to albo nie dochodzi paliwo (lub jest go za dużo i go zalewa) albo nie ma powietrza.Przed momentem próbowałem bez wydechu. Lecz nie zauważyłem żadnej zmiany, jedynie kilka razy leciutko szczelił. Jednak po dźwignięciu baku zauważyłem że dym wydobywa się z filtra gdzie powinien być założony dolot(nie był). Może ktoś mi jest wstanie odpowiedzieć dlaczego dym (może spaliny) wydostaje się przez gaźniki i idzie do filtra, to raczej nie jest normalna rzecz. Zmierzę jeszcze kompresję bo także daje mi to do myślenia. Ale także przez uszkodzony uszczelniacz jest to możliwe prawda? Edytowane 26 Października 2012 przez moto94 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 ź;e poskładany rozrząd i po temacie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Rozrzad ustawiony nie na pierwszy cylinder tylko na ostatni.Musisz ustalic ktory jest pierwszy i na ten ustawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 (edytowane) Ewentualnie iskra nie w tym momencie kiedy trzeba. Jakie masz świece po nieudanych próbach odpalenia? Suche czy mokre? Łańcuch rozrządu założyłeś nowy ? Edytowane 26 Października 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Punktu zaplonu nie mozesz zmienic w tym motocyklu, zaplon w zlym punkcie mowi o zlym ustawieniu rozrzadu.Potwierdza to dym z gaznikow :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 (edytowane) Użytkownik nie może, ale źle ustawiony rozrząd czy uszkodzony element układu zapłonowego już tak. Edytowane 26 Października 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto94 Opublikowano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Użytkownik nie może, ale źle ustawiony rozrząd czy uszkodzony element układu zapłonowego już tak.świece po próbach odpalenia są w miarę mokre, nie są suche. Zapłon ustawiałem na pierwszy cylinder tj. pierwszy cylinder z lewej strony siedząc na motocyklu.Mogę powrzucać zdj. że znaki rozrządu wszystkie się zgadzają, pokrywają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Wrzuć zdjęcia. A co z łańcuchem rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto94 Opublikowano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Łańcuch rozrządu nie był wymieniany, lecz wcale nie jest najgorszy, powinien odpalić. Ok jutro zrobię zdjęcia i wszystko wrzucę jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Sprecyzuj "nie jest najgorszy" ? Taki rzeczy stwierdza się suwmiarką wg długości konkretnych ogniw. Tak samo wałki ustawione na znakach też powinny mieć odstęp kilku ogniw na łańcuchu podany w serwisówce. No i na koniec fajki. Nie przekładaj ich po prostu miejscami tylko zobacz jaka ma być kolejność i czy dobrze podpiąłeś. Przestawisz pierwszy cylinder z drugim i już jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.