rafael Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Pomiary cylindra rób średnicówką, potem pomierz tłok wd serwisówki, i luz na zamkach pierścieni w cylindrze. W serwisówce masz podane limity, bo nie chce mi się pisać tego wszystkiego. Sam sobie poradzisz. Jak dorwę dłuższą chwilę to napisze o modach WR na YZF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Już mam wyniki:Pomiar cylindra zrobiony tak jak się patrzy w trzech punktach (góra,środek dół) średnicówką i wyszło 95.00, a tłok (mikrometrem) 94.93.Tolerancja 7 setek, tak, że chyba nie jest źle?Jeszcze jedno - początkiem tygodnia będę wchodził do skrzyni i w związku z tym moje pytanie: może mi ktoś podrzucić jaki jest rozmiar gwintu na ściągaczu do magneta?. Prawdopodobnie lewy ale interesują mnie szczegóły (średnica i skok tulei wkręcanej do magneta) - w firmie gdzie pracuję bez problemu mi go dorobią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Jaką średnicówką to mierzyłeś i w każdym położeniu w płaszczyźnie sworznia i prostopadle do niego czy jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 skrzynia yz 4 - wr 6 , inny zawias badz ustawieniaRyśku, chyba pisząc to myślałes o exc i sxfach :DPomiar cylindra zrobiony tak jak się patrzy w trzech punktach (góra,środek dół) średnicówką i wyszło 95.00, a tłok (mikrometrem) 94.93.Tolerancja 7 setek, tak, że chyba nie jest źle?Nie ma lipy, ale ten wynik to chyba jakaś średnia, bo nie powiesz mi ze masz idealnie wszędzie tyle samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 4 biegowe YZF były w tamtych rocznikach, ale 6 biegowych Wr nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 1 pomiar góra cylindra (w koło 95.00), 2 pomiar środek (w jednym punkcie 94.995),3 pomiar dół (w koło 95.00). Pomiaru nieagrem robiłem osobiście, wykonywał go mój kolega z pracy z działu kontroli jakości, który zęby zgryzł na metrologii a te wyniki są pewne jak śmierć i podatki :) - tego jestem pewien. M.G.S - było by super jak byś podrzucił te modernizację- był bym bardzo wdzięczny. Odnośnie cylindra gadałem jeszcze,że szfagrem - ( zajmuje się mechaniką samochodową) i wspominał, że s samochodach np po wymianie pierścionków przelatuje się tuleję cylindra specialnym "dupersztykiem" który matuje powłokę gładzi co poprawia smarowanie culindra. Znacie może ten temat i czy ewentualnie robi się coś takiego na nicasilu? PS; zna koś wymiary ściagacza magneta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Tak robi się honowanie, tyle że w Polsce to rzadko praktykowane na nicasilu bo potrzeba do tego diamentowych głowic, większość zmienia tłoka i jedzie po prostu. Ale jeśli udało by Ci się gdzieś przehonować to było by super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Chodziło mi o typ średnicówki. Czy była to średnicówka dwunktowa (stykowa) czy trzypunktowa (stykowa). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Dziś Ci nie odpowiem, bo dopiero w poniedziałek będę z kumplem, ale prawdopodobnie dwu stykowa (dźwignia i i oparcie), wiem do czego zwierzasz, ale w końcu to nie jest karabinek snajperski z metrową lufą ani turbina samolotu, a ja nie jestem zawodowcem, nawet jeżeli uwzględnisz niepewność pomiarową związaną z błędami ludzkimi to i tak myślę, że nie jest źle (nie będziemy się szczypał o 0,005)To jest stara sztuka więc z piasku bicza nie ukręcę a po za tym w życiu nie wykorzystam tego co mi moto jest w stanie zaoferować ;)Chce mieć po prosto moto w którym wiem co siedzi i być pewnym, że któryś sezonik prześcigam.Wiesz jak to jest ze starym sprzętem - to tak jak z kobietą - nigdy nie wiesz kiedy Ci numer wywinie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Jakbyś chciał mieć reakcję podobną do yzf to trzeba pobawić sie w rozrząd. Odsyłam cię do forum thumpertalk tam jest wszystko. Pierwsze co sprawdź po nr vin czy ch*j wie czym skąd masz WR bo jeśli z USA to szary kabelek ucinasz(gray wire mod tzw :) także odsyłam do thumpertalkWydech, jak seria to zmieniaj choćby na ten od yzf, wr jest mega zdławiona na wylocie.Ściągnij serwisówkę do yzf 426 i do wr 426 i porównaj gaźniki, ewentualnie wymiana gaźnika bądź samych dysz/iglicŚciągnij pod siedzeniem pokrywę od filtra powietrza również jest tam blokowana wr.Wałek wydechowy rozrządu od yzf/wr 450 2003r kopiesz yame jak dwusuwaPo wymianie wałka koniecznie sprawdź luzy zaworowe. Narazie tyle co mi sie przypomniało :) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Mój nr vin to CJ02W...., przywieziona była z Anglii, dzięki będę się temu przyglądał (trochę kiepsko u mnie z angielskim ale będę kombinował. Jak by ktoś miał więcej szczegółów to piszcie. Póki co mam problem odkręcić kosz sprzęgłowy (mimo, że mam klucz trzymający wewnętrzny element- podrzućcie mi czy tam jest lewy, czy prawy gwint Sprawa z gwintem nie aktualna, udało mi się wejść do skrzyni. Ale znowu kłania się mój brak doświadczenia i mam prośbę abyście ocenili tryby na focie. Przypomnę, że wyskakiwał mi V bieg (a raczej szaroał). Tryby na wałku zdawczym igła, wodziki w porządku, gniazda wodzików w karterach też. Jedynie co znalazłem to tryb V biegu spinany trybem III biegu mają podtarte sprzęgła kłowe. W związku z tym moje pytanie czy to może być to? (podejrzewam, że tak, ale zostawię ostatnie zdanie fachowcom.)W odniesieniu do manuala to tryby nr 1 i 2 - dołączam zdjęcie poglądowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 kły trochę wyjechane, jak Ci bieg wyskakiwał to wodzik pewnie też krzywy - niewiele, ale krzywy, więc on też do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 czyli wodzik też? - wygląda na ideał Nie mogę znalęść tych modernizacji na forum thumpertalk. Może ktoś ma jakiegoś linka?I jeszcze jedno pytanko, do czego jest czujnik przykręcony pod zębatką. wychodzi z niego kilka kabli a podłączony jest tylko niebieski, z drugiej strony ma zestyki zwierane przez wybierak w skrzyni.Co to za cudo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Przez takie sprzęgła nie powinny Ci biegi wylatywać (zresztą nie wiem już, wyskakują ci czy szumią? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Wszystkie biegi chodzą jak należy, nic nie szumi - jedynie ta V zrytwa.To co może być przyczyną zrywającej V? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.