Frolik Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Witam. Posiadam Hondę CBR 600 F2(Pc25) Przejdę od razu do rzeczy Mój pierwszy motocykl, początkujący motocyklista.. Na początku, po zakupie, motocykl odpalał bez zarzutów, po trzech tygodniach bawiłem się(nie wiedząć co to jest) pokrętłem wolnych obrotów no i niechciał palić. Po jakimś czasie doszedłem do tego, zrobiłem i chodzi. Teraz dając wolne obroty nawet na 3 tys. zimny silnik nie chce odpalić ani na ssaniu, ani bez niego. Dodam, że po odpaleniu obrotami mogę dowolnie zmieniać wolne obroty. Silnik odpalam na popych. Czy jest to przyczyna wolnych obrotów, czy może coś z akumulatorem?(chociaż jak już raz odpalę, to silnik za każdym razem pali. Ma trudności gdy jest zimny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Ustaw obroty na 1200rpm i zmień świece. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Ale silnik chodzi poprawnie, więc chyba raczej świece nie są przyczyną, skoro potem odpalam już na ciepłym spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Ale na zimnym jest problem. Jeszcze możesz spróbować go porządnie zagrzać, żeby te świece osiągnęły odpowiednią temperaturę pracy, to może jeszcze pochodzą przez chwilę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Ok zrozumiałem ;) Jutro dam znać co i jak ;) Czy również w tym temacie mogę zapytać jak by wygląała wymiana świec( ich położenie, co trzeba wcześniej zdjąć itp.) w Hondzie cbr 600 f2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 (edytowane) Jezeli masz zreczne dlonie i odpowiedni klucz to mozesz wymienic swiece zdejmujac tylko 2 serwisowki:http://w483.wrzuta.p...wiec_cbr_600_f3 Edytowane 27 Września 2012 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 28 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 A jeszcze jedno pytanko. Czy klucz(ten co się dostaje jak się kupuję hondę) ile ma mm? 17? Bo ja jak rozbierałem i jakoś dostałem się tam to wyszło, że 17 pasuje, ale gdy kupowałem świece w sklepie to na informacji jest, że 18. Zamierzam kupić ten klucz, ale nie wiem czy w końcu 17 czy 18 kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 (edytowane) Coś namotałeś. Do F2 świeca CR.. klucz 16. Do starej hondy świeca Dr.. (wg. NGK) klucz 18. A że kluczem 17 odkręciłeś świecę 16, cóż takie rzeczy się zdarzają. Edytowane 29 Września 2012 przez piotrek1281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 A jeszcze jedno pytanko. Czy klucz(ten co się dostaje jak się kupuję hondę) ile ma mm? 17? Bo ja jak rozbierałem i jakoś dostałem się tam to wyszło, że 17 pasuje, ale gdy kupowałem świece w sklepie to na informacji jest, że 18. Zamierzam kupić ten klucz, ale nie wiem czy w końcu 17 czy 18 kupić Świec jest kilka typów i wypada abyś podał markę i typ świecy którą odkręciłeś kluczem 17mm Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 W CBRkach F2 F3 sa przewidziane swiece CR9EH9 na klucz 16 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Świece mam, narazie nie wymieniam, bo odpala z lekkim bólem, a idzie zima, więc nie ma sensu, abym teraz wymieniał. Nie chcę zakładać nowego tematu, więc zapytam tutaj: Po pierwsze : czy jest jakieś zabezpieczenie, które chroni LUSTERKA przed zniszczeniem w momencie upadku? (Nie wiem czy crashpady są na tyle długie, by spełniały tę funkcję - chodzi mi o lusterka, nie plastik/serwisówki - mam dość ciągłych wymian ich za każdą glebą Po drugie : Wczoraj(jak można się domyślić), miałem glebę na mokrej nawierzchni, po wywaleniu silnik sam zgasł. Dzisiaj zobaczyłem pod nim małą kałużę oleju, jak i również na jego lewej stronie(na nią się wywaliłem), czy jest to normalne, czy też wywrotka mogła mi uszkodzić, hmm, misę? może sprzęgło i z niego cieknie, a może silnik? Wywrotka była przy małej prędkości, Lowside ;)Po trzecie : po tej wywrotce odpadła mi lewa część od kierownicy, dokręcenie? Coś jakby zatyczka,zakręcana na śrubę. Jest raczej złamana. Przy większych prędkościach czuję drżenie na lewej części kierownicy. Czy to jest forma tłumiku, czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Tak, to jest końcówka kierownicy, pewnego rodzaju odważnik. Bez tego będzie drżała. Wyciek oleju zlokalizuj. Może tylko z odmy wypluło, lub z filtra, a może pękła pokrywa alternatora, bo jest po lewej stronie. Obejrzyj wszystko dokładnie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 A łańcuch? Jakie są dobre firmy łańcuchów? Potrzebuję dobrej jakości łańcucha, aby mi służył(no i oczywiście zębatek też)Zębatka przednia: 15 zębówZębatka tylna: 43 zębyDługość łańcucha: 108 ogniwLuz łańcucha: 15 - 25 mmto są dane ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 DID X-ring złoty i zębatki Sunstar. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 http://allegro.pl/honda-cbr-600-f2-f3-pc25-did-x-ring-jt-i2669741304.html Znalazłem taką ofertę. Czy jest warte swej ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.